SENZATIONAL!!! CELE MAI TARI 100 DE STATUSURI ALE ANULUI 2009!!!

1. Si Catrina vazandu-l pe Moromete ca taie salcamul a exclamat: LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL – the best of the best!

2. Einstein a murit, Beethoven a murit, Mozart a murit, nici eu nu ma simt prea bine – No comment!

3. Subject: Scrisoare de la mosu’ Dragul mosului baiat, Iti spun clar si raspicat: Am primit scrisoarea ta, Dar m-am sters la cur cu ea. Si ma pis pe ce-ti doresti, Nici in vis n-ai sa primesti! Si daca-mi mai scrii vreodata, Iti rup gura cu-o lopata! Nu-l mai cauta pe mosu’ Ca iti face curu` rosu. Mosu` a plecat din tara , Ca e criza financiara!

4. De ce-si bat dinamovistii copiii in noaptea de Craciun? Pentru ca umbla cu Steaua :)

5. Cand zic SA MOARA MATA!! nu te injur…doar imi pun o dorinta! – 100% adevarat!!!! apud un betiv:))

6. O veverita regula o nuca. Cealalta veverita ii zice: are you fucking crazy? No, I’m fucking nuts =))

7. Fetelor protejati natura Nu scuipati cand sugeti pula

8. Ochii tai mi-amintesc cat de mult ne futeam – no comment!

9. Da-o dracu’ de oaie, aia era oaie?aia e o zdreanta!

10. “Dar la biserica, mama, nu mai mergem sa facem cununia. Ca daca facem asta, merge cu mine si pe lumea ailalta si nu îl mai vreau si acolo cu mine” (Apud Wonder-Teacher)

11. I: In cate grupe se impart femeile?
R: in 3 grupe:
a. elastice (se intind cat patul);
b. supraelastice (se intind si prin alte paturi);
c. credincioase (se intind pana la Dumnezeu).

12. GiGi Becali a fost de 3 ori pe Luna, odata cu oile la pascut, odata cu Steaua in deplasare, si odata cu Radoi cand era mic.

13. Mananc lubenita! Pt analfabeti: pepene!

14. Pe principiul oricat de jos s-ar duce euro, apleaca-te si ia-l!

15. Ploaia de ar fi bautura ne-ar durea pe toti in pula!!

16. Si preotii se sterg la cur!

17. Ma simt catapultat de 3 basini ce ma trimit departe de scaun!

18. breaking news: Emil Boc a fost rapit de catre un pedofil extrem de periculos, in jurul orei 21:00 in incinta parcului IOR din capitala – Trif

19. Daca tu razi, rad cu tine…
Daca tu plangi, plang cu tine…
Daca tu te arunci de la etajul 10…
Eu rad de tine..
Ce credeai:ca ma arunc si eu?

20. la gratar in cimitir

21. Proful la ora: “Ma cacatule, nu mai comenta ma…ca acum te mananc!”

22. Culmea somnului: sa te culci presedinte si sa te trezesti prostanac!

23. fara bani femeile nu gem, femeile compot

24. “Am crescut într-un cartier privat. Privat de apă, lumină şi telefon” – Maradona apud master Trif

25. Basescul dauneaza grav sanatatii acestei tari

26. cum o fi sa te cheme TITUS FLAVIUS VESPASIANUS FUSCUS MAGNUS IMPERATOR ROMANUS si numele de familie este- SCURT!!!

27. Dragul meu chiftea prajită,
Tinichea hodorogită,
Te iubesc si te ador
Ca pe-un pui de curcă chior…

28. DND MA DAU CU SANIA IN CONGELATOR

29. Colo sus in cimitir
Joca noaptea morti in sir
Daca ai ceva cu mine
Am un loc si pentr tine
Eu vampir si tu dracula
Eu beau vin si tu sugi..p**a

30. Creste iarba,iarba deasa/perpendicular pe casa/trece lebedele-n zare/eu ma uit ele dispare

31. Daca iti iei masina poti sa te duci si la mare, la munte, la Ciorogarla…

32. Cum isi pune un elefant un tampon?
Se aseaza pe o oaie

33. in incercarea de-al gasi pe D-zeu..vreau sa spun ..c-am fumat 1kg de iarba si-am vb cu MOS CRACIUN

34. Mai ocupata ca Hitler printre evrei!

35. cand intra pe teren jucatorii lui poli uita si de punctele de la TAS, si de prieteni, si de Basescu, si de Obama – Jackie Ionescu – apud Trif

36. Din tata electrician si mama casnica am ajuns… JMEKER! – declaratia arbitrului Ionica Serea!!

37. Un snur se uita in oglinda si zambea pe sub mustati: MAMA CE SIRET SUNT!

38. Daca mi-ar suge Dracula sangele,s-ar imbata !

39. Ciresica se marita/ Ciresel face otita/ Ciresica-l ingrijeste/ Ciresel se-ndragosteste/ Ciresica divorteaza/ Ciresel se eschiveaza / Cireste innebuneste/ Ciresel o paraseste/ Ciresica il omoara/ Ciresel fierbe in smoala

40. daca ma placi, trimite un sms la 7777, costul unui sms fiind ZERO!! daca NU ma placi, trimite un sms la 0768903519547026183507, costul unui sms fiind de 5 EURO!! – apud Ligia de la Valcea

41. Modestia si respectu/imi face comportamentu – status al unui oltean!

42. Nu ridica femeia pana la cer, ca te va insela cu primul inger!

43. I have Christmas. Want some?

44. We are all entitled to become stupid, but some people abuse this privilege! – de la o ardeleanca citire:D

45. Preocupari licentioase – status pe care l-am preluat si pe care l-am avut in diverse variante derivate mult timp…preluat de la o colega de fuck-ultate(de la socio)

46. hot tea with my “dearest friend” Shakespeare

47. unde-s doi puterea creste … unde-s multi stai si te uiti

48. Sunt destule ca tine dar nu le-am vazut eu bine … asa ca keep looking!

49. Buna ziua!Compania DUREX va anunta ca nasterea dumneavoastra a fost cauzata de o eroare tehnica. NE CEREM SCUZE!

50. calatorule ce-ti pasa cand te plimbi prin cimitir, noi aici suntem acasa tu esti inca musafir (de la domnu Trif citire:P)

51. Iisus da de baut de ziua lui? – Status fff ateu

52. imi place sa cred in minuni … si in puterea oamenilor de a deveni mai buni !!

53. Sa calculam viteza intunericului deci… – status de blonda devianta!

54. Daca nu sunt la coada la paine cautati-ma la oua

55. vand submarin cu trapa! buzz pt detalii

56. la omu sarac ii cade painea-n cacat si i se scoala pula-n biserica (from Trif:D)

57. Bursa e un mod de a lua banii celor ce se cred destepti; pentru prosti se cheama Loto! (autor: Crina de la Caracal!)

58. Hai sa dam topoare la popoare

59. Inteligenta ma urmareste…..dar eu sunt mai rapid

60. Slujba nu-I carciuma sa stai toata ziua-n ea, da nici biserica sa mergi duminica!

61. CEA MAI PROASTA MESERIE ESTE LA CURTEA CONSTITUTIONALA!

62. Ce mult doresc sa te vad … in casa liftului! – apud Ligia de la Valcea!

63. Intre orele 23/6:30 rugam ca gemetele, palmele pe fesele, tipetele de orice natura sexuala(casnica sau electrocasnica) sa se desfasoare pe modul silentios pentru a nu deranja vecinii care incearca sa doarma! Va multumim! Conducerea!

64. stare civila nesatisfacuta

65. Eu in tinerete eram amfitrion pe oriunde ma duceam! – de la maestrul gigi citire!

66. Cel care doarme are doar visuri!

67. Mai bine ma duc la puscarie/ e mai ok acolo ca nu platesc chirie

68. out with my imaginary friend!

69. a imagina inseamna totul, a stii nu inseamna nimic (David Russel)

70. Ti-ai schimbat monitorul??ba nuuuuuu… ca ai acelasi deskstop :) =))

71. In fiecare minut se naste un lenes

72. Pisat eduard ma numesc

73. acolo unde apa se strecoara si nisipul se toarna

74. pierdut 70.000 de voturi … le declar nule!

75. Unde-i televiziunea de-altadata? Pe TVR1 era Ceausescu, iar pe TVR 2 era un securist care-ti zicea sa dai pe TVR1

76. Stiti bancu cu timpu?? timPU’LA mea!!

77. muie la colindatori

78.  vand camasi de forta cu maneca scurta

79. CINE-O FI DE VINA/CINE-O FI GRESIT/ CA PIRATUL IARASI A IESIT?

80. muie iernii

81. jur sa apar constitutia mea si (doar) legile promulgate de mine ….

82. Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan !

83. In viata exista doua cuvinte care deschid multe usi: “trage” si “impinge”

84. Probabil te uiti in oglinda si povestesti ceea ce vezi: nimic!

85. Si Dumnezeu a zis “sa fie lumina” Electrica a zis “TZEAPA FRAIERE” !

86. Traiesc ca intr-o poveste … ca dupa atata iarba… sunt alb ca zapada si ma cara piticii pe targa

87. Moldova nu e nici a mea, nici a voastra, ci e a lu Basescu!

88. I can’t read your mind, but I can kick your ass!

89. In Caz de Al III-lea Razboi Mondial femile ar primi pusti iar barbatii pustoaice !

90. Indiferent cat de buna sau rea e o situatie, tot se va schimba

91. Fa-ma Doamne ce n-am fost,padurar si sef de post,sa cante haimanalele,sa rupa pijamalele !

92. vand trasura putin uzata din 1925

93. De ce nu exista mancare de pisici cu gust de soarece?

94. Invisible to Everyone cu iconita aia gri in stanga !

95. Alcoolu ucide lent, nu-I problema, nu ma grabesc – apud Ana Vandi (vazut la mai multi, da ea e ultima care l-a pus)

96. Se intoarce iar acasa Fat-Frumos din puscarie – apud Trif

97. Basescu si ai lui/ Sa se duca dracului !

98. foaie verde ca aluna, as muri da’ nu acuma!!!! i-haaaaaaa!!

99. Angajez menajerA(salariu+bonus daca ma dispera)

100. Reiese atat de bine/ Aceeasi nepasare/ De oameni, si de tine (G. Bacovia – Ego)

RESTUL STATUSURILOR PE ANUL 2009 GASITI IN PAGINA “STATUSURI 2009″, unde sunt PESTE 500!!!! Cu un bilant complet al blogului, maine dupa ce ma trezesc!!!!!
Cum asta e ultimul post pe anul acesta, la multi (b)ani si toate alea pt toata lumea! La cate plugusoare si urari am pus…urarile mele devin inutile!!!
Salutari minunate si o petrecere la fel de minunata tuturor!!!!

About Emil Calinescu

That's all about me ... restu e cancan!

Posted on 31 decembrie 2009, in Fără categorie and tagged , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. bai fratilor sunt cele mai tari statusuri

  2. Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*

  3. mai bn ma duc la uscarie ca acolo u platesc chirie !!! :)
    tarii statusurile !
    Imi plac mult
    si acm is DnD ok \m/
    pa

  4. frunza verdxce sh o lalea ia ma dute”n pula mea:P
    geg

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 2,861 other followers

