CELE MAI TARI 100 DE STATUSURI ALE ANULUI 2010!!!

Iata lista mult asteptata!! Lista completa de statusuri din 2010, care va fi afisata pe o PAGINA, langa cele din 2009, mai asteapta pana maine! Tot maine, prima lista de statusuri din 2011!! RAMANETI PE CEL MAI MINUNAT BLOG!

1. once a student, always a student!

2. Motto-ul lui Iisus: “Nimic nu este batut in cuie”!

3. La principalele motive pentru refuz de genul “am ciclu”, “ma doare capul”, acum s-a adăugat încă unul – am gura uscată.

4. FUCKING HOLY WATER – status d-al meu preluat de un coleg! Suna insa al dracului de bine!

5. viata e ca paru de pe cur: scurta, creata si plina de cacat

6. Calul lui Harap-Alb s-a luat la intrecere cu pasarica fetei de imparat.

7. Singurele brand-uri de succes ale Romaniei la “export” sunt Dacia Duster si Inna. Pentru ca-s ieftine si intra multi in ele.

8. Cei care deţin locuri de veci sunt rugaţi să le ocupe până la 1 august 2010 altfel devin proprietatea statului.

9. la mare … la umbra!

10. iar pinochio l-a adus pe gepetto vopsit în verde, spunând că l-a găsit pe shrek )

11. S-a vomitat pe tovarasi ) zac!

12. nici calugarii nu mai sunt ce au fost: “Un preot budist a filmat femei goale făcând baie cu apă sfinţită”

13. Nu vreau pizda taa nu sunt deloc pervers,si pula de-ai avea eu tot pe tine te-as fii aless )

14. Am pisat la cur

15. My middle name is Splendoare, dar nu cred ca exista onomastica pentru asta…

16. “Nu ma deranjeaza mersul la serviciu, ci faptul ca trebuie sa astept opt ore pana pot sa plec acasa”

17. Maneaua nu bate vuvuzeaua.

18. Cel mai tare nume: Vuvuzela Popescu (e fata:D)

19. propun un toast pentru fraierii care m-au pierdut si inca unul pt viitorii norocosi care ma vor avea

20. Fie painea cat de rea, tot ia Boc 25% din ea!

21. Soarele e cocalar !

22. The best way to destroy an enemy is to make him friend!

23. vine noru, pleaca noru, noi ramanem tot cu chioru

24. O sa vina o vreme in care papusile gonflabile vor vorbi cu tine. Cand le vei penetra ele vor spune: new hardware found, install ?

25. Nu sunt PITIPOANCA, nu sunt CURVA, nu sunt PROASTA, nu sunt URATA, nu visez sa fiu O INTRETINUTA … DECI NU AM NICIO SANSA SA-MI GASESC JUMATATEA )

26. Guvernul s-a angajat sa asigure slujbe pentru toti somerii. Slujbele vor fi oficiate de preoti, diaconi si episcopi!

27. Coruptie dorel

28. mai e puţin şi toţi corporatiştii vor urla beţi morti prin vamă, liberi şi rebeli, după un an de zile de sex anal cu şeful…

29. ”Te ador fiindca ai facut din mine o tarfa”-G.G.Marquez

30. Isus n-avea cuie…avea spike-uri !

31. pupilele dilatate,ochii injectati si cearcane..daca ai puterea vino si incearca-ne

32. cine sapa groapa altuia, ajunge ministrul transporturilor – Ligia de la Valcea de ziua ei

33. Women think their pussies are made of gold and sell them to the highest bidder.

34. mama lu guta e tigan?

35. Cearta fara batae, e ca nunta fara lautari.

36. Vulturilor li se intampla sa zboare mai jos decat gainile, dar gainile nu se vor ridica niciodata pana la nori

37. pierdut mintile…le declar nule

38. doamneee dau cu sapa in pamaaaant….ma doaree plamanuuu staaang..dau cu sapa si mai tareeee amandoi plamani ma doareeee

39. Pentru o viata haioasa consumati zilnic saruri de baie si ierburi!

40. O cioara face cat 10 femei ..la bataie

41. am sfecla la cur …

42. evita mahmureala … ramai beat

43. Daca femeile din zodia berbecului se numesc oi, oare cum se cheama cele nascute in zodia taurului?

44. “Foarte multi Crestini poarta cruci la gat… Pai cand Iisus va veni pe Pamant voi credeti ca va dori sa mai vada vreo cruce nenorocita ever again?”

45. Brb, cu degetul in nas, imi explorez creierul

46. pentru urs e picior, pentru unii e onanie, pentru atii e mAsturBAre, pentru mine e un sport !

47. Daca ai carte, o duci la anticariat…

48. din capitolul senzatii tari… incearca sa-i urezi unui detzinut: “La Multi Ani”

49. O camila poate sa munceasaca o zi intreaga fara sea bea, eu pot sa beau o zi intreaga fara sa muncesc.

50. excuse me, do you french kiss?…I mean, do you speak french?

51. Avionul are claxon?

52. Cratima face diferenta in dragoste

53. whatever you wear, always dress to kill

54. Stresul inseamna sa te trezesti urland, apoi iti dai seama ca nu dormeai !

55. caut umor pierdut, ofer melancolie!

56. Ce zice mielul de Paste??? … “Hali-mi-ai drobu’!”

57. Nu vad jumatatea plina a paharului, ci sticlele goale din spate

58. N-am incredere in camile si in general in nicio fiinta care rezista mai mult de o saptamana fara bautura

59. Toti avem nevoie sa credem in ceva. Eu cred ca o sa mai beau o bere

60. Toti spunem ca ne lasam de bautura, dar suntem deja beti cand spunem

61. Ca sa-ti atingi obiectivele trebuie sa fii un visator… asa ca nu mai pierde vremea, trimite totul la naiba si du-te sa te culci !!!

62. Chiar atat de prost esti incat sa crezi ca ma-ta e virgina?

63. Eu sunt dovada vie ca omul poate trai fara creier !

64. Cand am sa ma fac mare, vreau sa ma fac macara…

65. “TED BUNDY” si “MInorul-victima violentei domestice” so…dnd..doar exceptiie :* gracias!!!! :-H

66. Ce dai bah, nu stii sa-njuri ???

67. Berea nu-i ca vinul! … Dar nici laba ca vaginul =))!

68. daca nu ne futem nu putem sa spunem ca ne iubim )))

69. tandrete mihai si disponibilitate dorel!

70. o vipera ca ea cand te-a muscat ii dai tot ce iti cere pe pilot automat. E virusul perfect, otrava ce omoara lent si drumul spre faliment … In postura ta de sot, e actul de divort!

71. de cand ai plecat n-am inchis … un ochi la aragaz!

72. Sarea si piperul sunt complet diferite, forma lor e diferita, gustul, culoarea …. dar intotdeauna le vezi impreuna …

73. savarinele au fost inventate de savanti! – Ligia de la Valcea

74. Toata viata mi-a placut sa stau in carutza … acum vreau sa-mi cante’n jeep … roxana si guta =))

75. as da ptr tine si ultimu ban …si o inima de tigan ..hai cu mata

76. Luati-as vremea-n pula, Doamne!

77. “Doar maternitatea mai face distinctia intre barbati si femei…in rest…femeile au incalcat teritoriile lor in toate domeniile…si WC-urile inca mai fac diferenta.”

78. nimic nu se compara cu arta maestrului Guta

79. prajesc burta la gratar!

80. Cand nu e criza Romeo si Julieta mor din dragoste, cand e, mor pentru ca nu au job

81. extraterestrii merg iarna la schi si vara la scurtu mare

82. emulsie cibernetica vaginala!

83. Anorexie Catalin Spondiloza

84. sarbatori americane … pentru gay si panarame!

85. N-ai pic de respect fata de institutia fundamentala numita somn!

86. locul femeii nu-I la avatar ci pe trotuar … ) (nu stiu de ce am zis asta)

87. am vorbit c-un rus si eu ….ca sa mi aduca agheu

88. pula anti/tartru…astupa acum si gaurile negre!

89. Brr…unde-I incalzirea globala cand ai nevoie de ea?

90. If you want to make God laugh, tell him your future plans.

91. ne-am indragostit ca dracu/tu de mine … eu de altu!

92. Ce m-as face eu fara Emil?Cred ca l-am disperat, dar inca ma mai suporta … pt ca blonzii se ajuta la nevoie! – chiar despre mine era…uimitor, pt unii par(sau poate chiar sunt) util!!

93. Caut femeie care sa vanda seminte cu experienta minim 5 ani in domeniu. Sa stie sa si scuipe cojile bine si sa faca cornete din hartie. Salariu atractiv. Masina de serviciu.

94. nu fac nimic, dar DND!

95. limba straina noua .. DREPT CIVIL … sa-mi exercit o palma peste fata ) injuratura in termeni juridici!

96. “Prostia, cand se uita in oglinda, isi spune: Ce desteapta sunt!”

97. sick of mass-media: “Un cunoscut om de afaceri din Filiasi a murit de gripa porcina dupa ce a fost impuscat de 3 ori in cap!!”

98. tarnacop petre, pansament marius, carburator daniel , esofag elena, eprubeta iosif si ceilalti tovarasi impreuna cu seful lor Biblie Elton

99. ochii care nu se vad se caca pe ei

100. casatoria e frumoasa, doar ca dureaza prea mult!

About Emil Calinescu

That's all about me ... restu e cancan!

Posted on 14 februarie 2011, in Fără categorie and tagged , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. naspa…..
    astea sunt cele mai tari dn 2010????
    uite cateva dn 2009: ”dnd ma cert ku pixu” sau “nu calkati iarba….. fumati/o” sau “eu nu sufar de nebunie,,,, ma bucur de ea in fiekre minut”
    deki si astea sunt mai bne k alea… alupigus

  2. bai sunteti tari rau de tot..dar in skimb nu mai postati despre isus ca asta e batjokora pt el

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 2,828 other followers

