Statusuri de primavara (si nu numai) 2012!

Salutare din nou, Asta e PRIMA surpriza a zilei! Da, pe anul asta nicio lista de statusuri! Si pe vremuri asta era “specificul” blogului meu. Acum ma revansez(nu, revansa nu inseamna aici RAZBUNARE). Si postez 100 de statusuri. De primavara, de martisor, si nu numai! Asadar … enjoy!

1. AFARA NINGE CA-N POVESTI ! FU-TU-TI POVESTEA MA-TII !
2. Un sincer “La mulţi ani!” tuturor celor pe care îi cheamă azi Dragobete, Dragobeta, Dragă Betty etc.
3. O femeie care-a fost bărbat şi soţul ei care a fost femeie au o fiică ce a fost fiu. Cerința problemei: Cine suge pula in familia asta?
4. Primavara – anotimp in care pomii se imbraca iar femeile se dezbraca!
5. Ieri, in drum spre bucuresti…….un preot era pe marginea drumului si imi facea disperat cu mana sa-l iau la ocazie…..mi-a parut rau k nu l-am luat cred k si-a pierdut slujba
6. …Dragostea e ca iarba: o semeni, o crești și vine o “vacă” şi strică tot !!!…
7. Iarna-i grea/omatu-i dur/iarasi am cazut in … strada :))
8. Pe vremea asta mie mi s-a facut pofta de inghetata :))
9. Vine vine primara/se asterne-n toata tara/floricele pe campii/ de gheata sunt bai copii !
10. vine, vine priiiimavaraaaa! noi ne dam cu sanioara! flori de gheata la feresti! ai grija sa nu raaaceeeesti! LA MULTI ANI !
11. I have nothing against God, it’s his fan club I hate!!!
12. Sotia mea conduce atat de prost,incat GPS-ul i-a spus: ‘peste 50 de m trageti pe dreapta, ca eu cobor”
13. Iarna nu e ca vara. Dar iarna se pare ca e ca PRIMAVARA!
14. Afara ninge linstit/iar eu iar m-am troglodit.
15. Cum să faci bani din pasiunea ta? Încearcă să fii pasionată de sex.
16. tu ai evoluat in timp sau te-ai nascut direct BOU?
17. Toleranta: puterea de a suporta ceea ce nu poti interzice
18. prostia doare sau te-ai invatat cu senzatia de mic?
19. Sfantul Valentin a fost prieten cu Sfantul Nicolae, dovada si faptul ca daca nu aduci cadouri de ziua lui, ti se dau papucii !
20. Sa te duci in club cu prietena e ca si cum te-ai duce in padure cu un copac.
21. De Craciun fii mai bun…de martisor deci nu trebuie sa fiu bun? Pai atunci nu trebuie sa dau martisoare!
22. I’ve been a very bad bad girl. No martisoare for me today!
23. E meci? Că e plin Bucureștiul de câini, alb și roșu.
24. Inceput de saptamana la IML…priceless :))
25. Martisorul matii…
26, Un vultur stă pe-un pisc cu-n pix în plisc. Dovadă a poluării cu plastice.
27. De ce atâția copii din orfelinate sunt abuzați sexual? Pentru că dacă supără vreun îngrijitor, n-o poate fute-n gură pe mă-sa.
28. Primele cuvinte ale Oanei Zăvoranu au fost: “Ma-ma! Să moară mama!”
29. Fiul lui Mazare a luat carnetul de șofer. E singurul constănțean care atunci când îl oprește poliția, IA șpagă.
30. Era genul de femeie după care toată lumea întorcea capul. Nu le venea să creadă că AIA era fața ei.
31. Am găsit două fire de păr în crispy strips-urile de la KFC. Nu știam că au început să adauge și ingrediente naturale.
32. Titlu știre: “Traficul de copii – o problemă pentru România”. Adică?!! Nici la asta nu ne mai pricepem?
33. De cand cu “emanciparea” asta a femeii se plang toate ca fug barbatii de ele. Barbatii aia saracii nu-s chiar animale de pus la jug, de supt de bani si de f..iubit niciodata… ca d’aia nu sta nici dracu langa voi. Invatati sa va tineti barbatul si nu va mai plangeti cand una care stie cum sa-si faca barbatul fericit o duce bine ;)
34. Primavara mea incepe cu mine!
35. Daca tot iubiti atata zapada, de ce n-o adunati si s-o puneti undeva la voi acasa?
36. Alo!!! voi, astia care vestiti primavara!! ati aruncat un ochi pe geam de dimineata?
37. Scumpirea oualelor e o razbunare a lui Adrian Nastase contra lui Basescu: na, eu am grija sa se scumpeasca iar tu esti cel care trebuie sa explici de ce.
38. Am văzut The Artist la cinema. A fost primul film la care mi-am dorit să vorbească cineva în sală.
39. O primavara cat mai frumoasa doresc tuturor celor care urasc zapada.
40. Atâtea pizde enervante la Oscar-uri, nu-i de mirare că e covorul roșu.
41. Momente penibile aseară pe covorul roşu, la decernarea premiilor Oscar, după ce Angelina Jolie şi Cătălin Botezatu au coborît din limuzină purtînd exact aceeaşi rochie de culoare roşie, o piesă superbă din colecţia Givenchy.
42. Tocmai acum, cand s-a gandit un tramvai sa explodeze sub geamul meu, si l-am si filmat, sa uit cablul de date acasa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
43. ‎”Mediocritatea este epidemia civilizatiei”
44. Un român a spart serverele Agenției Spațiale Europene. În timp ce făcea curat le-a lovit cu coada măturii.
45. Peste 260 de minore din Vaslui au devenit mame în 2011: 34 au între 13 şi 15 ani. Moldovencele NU sunt curve. Moldovenii NU sunt suboameni
46. Pentru că nu știu ce se face de Dragobete, mulți români au tăiat porcul
47. Mancarea preferata a lui Tatarusanu este scarita afumata:D
48. OK… Deci cât mă costă să nu mă mai tăguiți în poze cu mărțișoare și ghiocei, crenguțe înmugurite și iepurași-coconași? După fiecare tag de-ăsta, mi se umple inbox-ul de mailuri cu “Mulțumesc” și “Vai, ce drăguț!”, de la celelalte 800 de doamne tăguite la poza cu pricina.
49. Ghioceii refuză să mai vestească primăvara in România!!
50. Nikita, vedeta unui documentar realizat de Animal Planet despre broasca ţâţoasă !!!
51. Am trait s-o vad si p-asta: in piata ti se dau plase cu snur alb-rosu! Ba, voi ati innebunit cu totii?
52. stiti in ce universitate se consuma cea mai mare cantitate de fasole din tara????la universitatea de petrol si GAZE
53. Fetelor, știați că vă putați da seama de mărimea penisului unui bărbat după marimea pulii?
54. cred ca-mi iau o pelerina si ma apuc sa zbor..ca la cat de tare bate vantul, ma plimba cativa km ;)) you can call me Batwoman!:))
55.Mai sînt cîteva ore și vine ziua aia din an în care suporterii lui Dinamo simt că ar exista: în sfîrșit poartă cineva și alb-roșu prin oraș.
56. E atât de iarnă că au apărut Moș Crăciunii iar pe sticlele de Coca-Cola.
57. Un studiu a relevat ca Nietzsche si Gabriel García Márquez sunt cei mai populari autori in randul celor care nu i-au citit niciodata. :)
58. De la mine din garsonieră ies mai multe studente decât din Spiru.
59. Se zice că banii vorbesc și chiar așa e. Mie întotdeauna îmi zic: “La revedere!”
60. De 8 martie ii voi darui soacrei un bilet pentru o saritura cu parasuta. Poate am noroc!
61. E unii care nu sti-e sa foloseste crati-me si altii care le foloseste pr-ea des. ce-a m-ai naspa treaba!
62. Coșmarul alb?! Serios? Voi ați văzut ce culoare are zăpada în București?
63. Panică! În supermarket nu mai erau conserve. Decât d-alea vegetale sau bio. Practic, românul n-ar mânca sănătos nici să vină sfârșitul lumii.
64. Cu cât e buchetul mai mare cu atât sperăm mai mult la o muie.
65. Capul prost iti oboseste picioarele, iar obiceiul prost – mainile!
66. -Dragul meu, cum crezi, in mine exista ceva bun? -Da. Dar imediat o scot!
67. INCERC, ma jur ca incerc sa nu mai fiu rea, sa nu mai fiu sarcastica..NU POT!! toate buzisoarele alea tuguiate, toate h-urile si o-urile puse in plus (buothiku’, poop, printzessa tha) , toate statusurile alea, toate greselile de gramatica/limba romana ..nu ma lasa..si as vrea sa ma lase…
68. Femeia este ca si un fotbalist – intinsa pe jos si geme, iar tu te gandesti: simuleaza sau nu?
69. Femeile vor haine Barbie. Bărbații vor Heineken.
70. Îmi place să spun lucrurilor pe nume. Spre exemplu, laptopului meu îi zic Mihăiță.
71. Treaba aia cu relationship status propun sa fie folosita doar de persoanele care au si un pic de minte si judecata. Nu creier, ca d’asta au si gainile.. ci minte! Si voi astea de va treziti ca va combinati cu prietenele voastre”pa feisbuc”, faceti dracului o petitie prin care sa cereti legalizarea casatoriilor gay, ca sa faceti si un bine !!
72. Universitatea Spiru Haret ar trebui sa-si vopseasca toate sediile in portocaliu.
73. Majoritatea femeilor considera ca vorbesc prostii numai atunci cand consuma alcool!
74. cica:”cine ma duce pe mine la 150 de kile?” si apoi hai sa-i plangem de mila ca e inzapezita. Pai cum ai ajuns fa mamaie la 150 de kile? Ai muncit prea mult si ai mancat sanatos, ai? Oricum tu ai fost inzapezita toata viata ta..deci nu e bai!
75. Omul: un milimetru peste maimuţă, când nu este cu un centimetru sub porc.Pio Baroja.
76. Statul chiar ajuta oamenii cu hancicap mental sever. Ii angajeaza la institutii publice, precum ANAF :)
77. Cu Oana Roman n-ai cum să faci glume slabe.
78.Soţia lui Dinu Patriciu a depus actele de divorţ. Care o fi motivul??? Ii datoreaza si ei bani? =))=))
79. Se zice că de Dragobete fetelor cu numele de Oana la va apărea alesul inimii în Lis.
80. As vrea ca oamenii care au gandit reclamele lungi si carora nu le poti taia sonorul, si care il au si extrem de tare fata de clipul pe care sunt, pe clipurile video de pe site-uri(in special reclamele de pe site-urile trustului Intact) sa moara in cele mai groaznice chinuri care exista pe aceasta planeta.
81. In fiecare an in nordul Moldovei au loc inundatii. De ce in nordul Moldovei?
Pentru ca Dumnezeu e sus si nu doarme :)
82. Când zic că ești una la un milion nu mă gândesc nici măcar la RON.
83. Cine poarta martisoare / Nu mai e parlit de soare
84. Un bărbat suspectat de furt s-a arătat dispus să-i moară mama dacă se dovedește că a comis această infracțiune.
85. Opriți abuzul! Nu mai loviți gheața! Nu e vina ei că nu știți să mergeți.
86. Cea mai proasta meserie/este la jandarmerie. Cine poate nega un astfel de adevar?
87. Teodor Stolojan a fost chemat în servis de un cunoscut producător de roboți din China. Se pare că fostul premier are probleme la mecanismul de luare a deciziilor și la sistemul pneumatic de erecție.
88. Chinezii copiaza masini. Romanii au vrut sa-i intreaca si copiaza masinile cu tot cu numar de inmatriculare.
89. Mihai Răzvan Ungureanu spune că l-a numit pe Cătălin Baba la Educație deoarece în această perioadă a anului trebuie să-ți alegi o babă.
90. IN-CRE-DI-BIL! E pe net un filmuleț cu o elevă din Motru care în timpul orei de română… citește!
91.Apple lansează mîine pe piaţă un model revoluţionar de mărţişor: Mărţişorul wireless, care nu are şnur.
92. Cine mama dracului s-a gandit ca a-l pune pe Razvan Lucescu sa faca un spot publicitar e un lucru bun? Nu vreau sa par lipsita de respect, dar avem un trilion de actori si cei de la Gilette s-au gandit ca un fotbalist care nu stie altceva decat sut-minge-gooool!-dang-dang va parea credibil?
93. Băsescu se pregătește de discurs tăind o ceapă.
94. Am mancat niste raci…..si simt k imi vin inapoi…..:)))))))))))
95. Pitbull ăsta nu cumva e maidanez? Că e peste tot.
96. Tot ce faci tu/eu pot face mai bine.
97. sunt cateva persoane pentru care n-as simti niciun pic de empatie daca maine ar muri. Call me heartless..
98. Glumele mele sunt ca într-un gang-bang cu chinezi. Multe și scurte.
99. prima zi de 26 de ani.
100. Țăranii care vînd zarzavaturi în piață sînt nevoiți să aibă case de marcat. Sînt acceptate și casele de marcat de chirpici.

About Emil Calinescu

That's all about me ... restu e cancan!

Posted on 2 martie 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. iti scriu aici, ca n-am mai stat sa caut mailul :P poti sa il stergi dupa.. e lunabEteluna :P

  2. :)) O primavara frumoasa

  3. Primavara frumoasa si voua :)

  4. -Cf? primavara frumoasa ca fetele

  5. Cam multe 100, mai bine le grupai in 10 top-uri 10.
    Prin Oltenia circula aia cu “ninge ca-n povesti …” dar cu Steaua Bucuresti ;) si cu … rima.

    Cam decoltate unele statusuri, dar tu stii mai bine :) Spor!

  6. E traditie la mine. Anul trecut am avut in jurul datei de 1 ale fiecarei luni 100 de statusuri. Anul asta am neglijat (si inca n-am postat lista completa cu statusurile de 2011, cum am pagini pt 2010 ori 2009). Asta e “traditia” blogului.
    Cat despre “decoltate”, mda. Asa o fi. Dar poate ala e farmecul lor. Si amestecul asta are un farmec aparte: citesti unul deocheat, vine unul normal, poate unul profund. Te face sa le citesti toate :)

  1. Pingback: Recomandarile zilei- 03.03.2012 |

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 2,850 other followers

