Bun venit pe blogu meu….al mai shucar blog de pe net!

UPDATE: Asa scriam eu in 2008, cand am inceput bloggingul. Trist, dar adevarat!

Asadar, tot prostu are blog si io, care-s si blond, si oltean, si manelist si prm-ist sa n-am blog ar fi fost o rusine. Asadar si prin urmare, lumeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, imi facui blog….da nu orice blog, ci BLOGUL MINUNE!….pt cine nu stie ce e ala, intrati aici sa vedeti !!
Bineinteles, trebuie sa va urez bine ati venit pe acest minunat blog. Eu nu scriu tampenii sau cretinitati ca altii….eu scriu fix ce gandesc…iar pe blog cea mai importanta e interactiunea cu ceilalti…asa ca astept parerile voastre.
Momentan nu pun niciun „articol”, desi am cateva teme care merita sincer discutate….Pana sambata cand parasesc pt o saptamana tara amtimp , timp destul va fi insa dupa aceea:D…acu gata, tre sa-mi fac reclama la blog:))sa stie toata tara de blogu asta shucar;;)yaya:D
Byeeeeeeeee:D

Posted on 16 Iulie 2008, in Blogul meu and tagged . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. bine ai venit! sa iti creasca blogu’ la fel de mare ca profilu’ de haifaiv! manelistule! ;;)

  2. bai Emile esti belea/ Chiar blogu e ce-ti lipsea! hai sa ne traiesti!

  3. Diana Bocai

    :)))

  1. Pingback: Concurs bre…cica primul meu post! « Al mai shucar si mai minunat blog!

  2. Pingback: Sa ne amintim … Duminica! « CEL MAI MINUNAT BLOG!

Lasă un răspuns

