Gata fuck-ultatea

Deci zisesem ca scriu demult despre a mea frumoasa si mirobolanta fuck-ultate. Acu e timpu. Partea cu licenta o las pt un post viitor. E o chestie mai speciala:p
Asadar….aceasta frumoasa fuck-ultate it’s over! Amintirile insa raman…. Chiar vorbeam la un moment dat cu niste tovarashi cum ca ar trebui sa ma apuc sa scriu o carte despre aceasta fuck-ultate. Daca as sti ca exista cineva interesat s-o publice(Si pe gratis:p) chiar as scri-o. De fapt, as termina-o, ca am scris ceva-ceva:p…nu mult:D…(nu cereti ce am scris pana acu, ca nu dau la nimeni:D).
Dar ce anume sa-mi amintesc din aceasta facultate….De profii antipatici care ma scoteau din nervi la cursuri, seminarii si examene….sau de profii pe care i-am indragit in aceasta facultate(da, culmea, exista si d-aia:D)…
Sa-mi amintesc de anul I, foarte linistit, de anul II, agitat din cauza unei restante(……… auto-cenzura ca blogu e public:))….aici este injurata o anumita persoana:)) ) sau de anul III unde am fost chinuit(nu prea mult) de licenta?Sa-mi amintesc de seminariile unde ma duceam de placere(erau la 2 saptamani si io mergeam saptamanal)sau de seminariile si cursurile unde nu calcam cu lunile?
Prea multe amintiri…la draq…si s-a terminat:))si urmeaza master….sau….:-?prea multe dileme…la draq
Si blogu asta tembel ma face sa scriu ce-mi trece prin cap….si … na, parca ar fi mai misto sa scriu cartea promisa:))da ideal ar fi sa ma apuc sa fac o facultate de drept, s-o termin, sa ma pot apara singur la procesele ce vor urma:))pai daca scriu carte….voi pronunta si nume:D…
Pana atunci….Parisul ma asteapta….maine postez despre licenta si la injuraturile inerente voi raspunde cand ma intorc!
Orvoar si gud bai!

Posted on 17 Iulie 2008, in Facultatea de Sociologie, Facultatile mele and tagged , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Ti-ai facut blog. Intrebare: cata inteligenta e continuta in el?

    Succes

  2. Emil-Studentu-Minune

    tot blogul este foarte inteligent:) oricum ce se gaseste pe acest blog nu se mai gaseste prin alte parti;) Garantat!

  3. bre! ce entry e asta?!?! daca zici ceva zi cu nume!😀 ca nu intereseaza pe nimeni ca „o anumita persoana” e injurata!😀 asteptam!

Lasă un răspuns

