CINE N-ARE PROFIL DE HI5/SA-SI FACA

Deci in timpul acestei fuck-ultati s-au intamplat o gramada de chestii misto(culmea, multe chiar in cadrul ei). Cum am zis, sunt sanse sa scot o carte(prima parte e deja scrisa, am ajuns deja in anul II cu scrisul:)) …).
Totusi, cea mai misto intamplare ramane faza cu hi5-u….este absolut monumentala si memorabila! Probabil ca postul asta va fi capitol distinct in viitoarea mea carte(o editura ceva cunoaste cineva???i’m so damn interested:D).
Deci eram anul II….semestrul II…si era vineri seara…cam pe la 11….si dau eu un mesaj pe toate grupurile noastre yahoo(pt cine nu stie, noi aveam grup yahoo pt fiecare modul, eu fiind la modulul rise).Mesajul era despre pedagogie ceva, o informatie teoretic adresata tuturor. Si din greseala(multi nu ma cred, da chiar a fost neintentionat), am trimis acel mail cu semnatura. In semnatura erau cele 2 citate preferate ale mele(Dinel Staicu: Asa suntem noi oltenii: prosti, betivi si dobitoci si Adi de la Valcea: Nu trebuie sa ne mandrim ca avem creier), dar si un link aparent inofensiv ( http://emil-studentu-minune.hi5.com/ ). Da, ati ghicit, link catre frumosul meu profil de hi5. Pe atunci nu era cu matrix, nu avea 3.000 de poze, dar era totusi destul de interesant….si culmea, interesant pentru cine nu te astepti. Fiti atenti ce mail se primeste pe grup in aceeasi seara, mai tarziu(pe la 1 noaptea):

[Modul_Relatii_Internationale_SAS_UB] Rugaminte Saturday, March 17, 2007 12:04 AM
From: „radu_baltasiu” (adresa de mail o cenzure din motive lesne de inteles) Add sender to Contacts To: Modul_Relatii_Internationale_SAS_UB@yahoogroups.com

Din motive de igiena, incercercati sa circumscrieti mesaje cu continut
de genul ” [trec] Pe la fuck-ultate, cand imi amintesc sa trec pe la
ea” in spatii ce nu implica institutia care, din varii motive,
incearca, se pare fara succes la toata lumea, sa transmita educatia
universitara. De aceea, link-uri de acest tip (http://emil- studentu-
minune.hi5. com/ )fie le puneti intr-un context de „studiu” (orice se
poate studia, inclusiv asemenea postari), sau nu le mai puneti.
Suburbializarea aduce grave prejudicii functionalitatii acestui grup
de discutie. Voi ridica problema in Consiliul Facultatii de luni. Rog
moderatorii acestui grup de discutie sa ia masurile necesare filtrarii
corespunzatoare (a mesajelor si chiar a membrilor)astfel incat astfel
de fenomene sa nu se mai produca.
Radu Baltasiu

In aceeasi seara, primesc sms de la un coleg, ceva de genu ca l-am enervat pe Baltasiu si cica e pe bune…logic, am adormit la loc….Si vro 2 zile(pana luni), nu am am bagat in seama „amenintarea”. Luni insa o colega mai informata cica imi lasa offline ceva de genu ca „as fi belit-o”. Colega aceea, ajunsa ulterior sef(a) de an, era in al 9lea cer. Logic, fusese prezenta la consiliu. Marti dimineata o prind eu pe mess, dar ea se eschiveaza spunand ca trebuie sa ajunga la fuck-ultate…La fel, in continuare nu bag in seama amenintarea. Joi dimineata insa(incepeam orele la 2, avand seminar de paradigme….mama ce memorie am:D…seminaru era cu profa mea preferata, Raluca:D)…primesc un telefon de la secretariat…cica sa ma prezint marti in biroul domnului decan pt … clarificari(decan atunci era domnul profesor Zamfir). Ma duc la facultate…din pacate n-o gasesc pe acea „colegA”…(sau din fericire, cine stie)…Ajung aksa, o prind iarasi pe mess…de data asta raspunsul este categoric: DACA TE DUCI LA DOMNU DECAN IN BIROU, O SA AFLI DE LA DANSUL…DE CE MA INTREBI PE MINE?…Am zis apoi ce bine ca nu mi-a zis asta in fata….ca tot in fata dadeam. Dupa juma de ora, un coleg ma intreaba revoltat: DE CE NU MI-AI ZIS MA CA TE DUCI LA DECAN IN BIROU? Deci dupa ce ca nu ma ajutase, acea „colega” mai si daduse vestea mai departe….caracter adevarat!!!(ce bine ca nu imi va mai fi colega….in catalog, ca altfel nu poate fi numita colega)!
Bun, daca colegi n-am, apelez la profi. Logic, Raluca sa traiasca! Se intereseaza ea ce se intereseaza si luni si ea si domnul Darie strigau dupa mine prin facultate….La Darie chiar mi-a placut, ca eram sus, el era la parter in cladirea noua si striga STUDENTUUUUU MINUNE…si eu intorceam mandru capu!!:D…Primesc incurajari, nu se va intampla nimic….Da de dus tot m-am dus….
Marti la ora 19 era momentul adevarului. Merg io la facultate de la ora 18(aveam curs de identitate)….cursul nu s-a facut….asa ca astept, destul de emotionat, ora 7. La 7 fara 20 imi iau inima-n dinti si urc la etajul 3….
Sunt intampinat de secretara decanului. Dialogul este monumental si-l reproduc din memorie:
ea: Buna ziua, cu ce te pot ajuta?
eu: Sarumana, la ora 7 tre sa fiu in birou la domnul decan(foarte direct:D).
ea: Audienta…am inteles. Dar de ce vreti sa-l vedeti pe domnul decan?
eu: Nu eu vreau sa-l vad pe dansul, ci dansul pe mine!!
(dupa 2 minute de tacere)ea: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, TU ESTI STUDENTU MINUNE! Stiu situatia ta! Stai sa chem pe domnii prodecani si poti intra….
Eram asa de mandru….Pana si ea auzise de Wonder-Student….(apropo, pe domnul Baltasiu il intampinase Florin Salam imediat ce a intrat pe profilul meu….DIN PARTEA MEAAAAAAA, FLORIN SALAAAAAAAAAAAAM:D…:D)….
Acolo inauntru nimic interesant. Decanul si unul din prodecani intelesesera ca eu as fi avut semnatura pe siteul oficial al facultatii…Cand au auzit ca era vorba de grupul yahoo….s-au linistit. Domnul prodecan Petronel Dobrica fusese informat si era singurul care stia(celalalt prodecan era in acel moment Marian Preda, actualul decan). Plec io hepi din birou.
Acest renume mi-a folosit. Monica Vasile, o donsoara profesoara, ma stia de la primul seminar cu dansa(datorita profilului). Domnul Darie, in anul 3, cand sa-mi treaca nota-n catalog la Institutii, ma intreba CE-TI MAI FACE BLOGUL?:)) (nu facea diferenta intre profilul de hi5 si blogul…care blog nu exista atunci!)…
SI SA MAI ZICA CINEVA CA NU E UTIL HI5-U!!! Si ca sa inchei intr-o nota filosofica, voi rescrie titlul(inceputul e ca si sfarsitul, ca la multe lucrari stiintifice:))!):
CINE N-ARE PROFIL DE HI5….SA-SI FACA!!!
Noapte buna!

Update: Ps: Profilu de hi5 a fost aratat in consiliu(prima pag salvata de Baltasiu si aratata). Drept urmare, in acea saptamana am avut 200 de vizitatori UNICI!!! (multi anonimi, fara sa aiba profil sau dadusera sa nu se vada cand viziteaza profile)!!! Chiar mi-a prins bine acea reclama:))!!!

Posted on 12 August 2008, in Facultatea de Sociologie, Facultatile mele and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. mai Emile lasa-te frate de panarama

    te-au chemat ca sa ti arate ca-s mai smecheri ca tine

  2. Update: Ps: Profilu de hi5 a fost aratat in consiliu(prima pag salvata de Baltasiu si aratata). Drept urmare, in acea saptamana am avut 200 de vizitatori UNICI!!! (multi anonimi, fara sa aiba profil sau dadusera sa nu se vada cand viziteaza profile)!!! Chiar mi-a prins bine acea reclama )!!!

    –––––––––––––––––––––––––––

  3. Deci in timpul acestei fuck-ultati s-au intamplat o gramada de chestii misto(culmea, multe chiar in cadrul ei). Cum am zis, sunt sanse sa scot o carte(prima parte e deja scrisa, am ajuns deja in anul II cu scrisul ) …).
    Totusi, cea mai misto intamplare ramane faza cu hi5-u….este absolut monumentala si memorabila! Probabil ca postul asta va fi capitol distinct in viitoarea mea carte(o editura ceva cunoaste cineva???i’m so damn interested ).
    Deci eram anul II….semestrul II…si era vineri seara…cam pe la 11….si dau eu un mesaj pe toate grupurile noastre yahoo(pt cine nu stie, noi aveam grup yahoo pt fiecare modul, eu fiind la modulul rise).Mesajul era despre pedagogie ceva, o informatie teoretic adresata tuturor. Si din greseala(multi nu ma cred, da chiar a fost neintentionat), am trimis acel mail cu semnatura. In semnatura erau cele 2 citate preferate ale mele(Dinel Staicu: Asa suntem noi oltenii: prosti, betivi si dobitoci si Adi de la Valcea: Nu trebuie sa ne mandrim ca avem creier), dar si un link aparent inofensiv ( http://emil-studentu-minune.hi5.com/ ). Da, ati ghicit, link catre frumosul meu profil de hi5. Pe atunci nu era cu matrix, nu avea 3.000 de poze, dar era totusi destul de interesant….si culmea, interesant pentru cine nu te astepti. Fiti atenti ce mail se primeste pe grup in aceeasi seara, mai tarziu(pe la 1 noaptea):

    [Modul_Relatii_Internationale_SAS_UB] Rugaminte Saturday, March 17, 2007 12:04 AM
    From: “radu_baltasiu” (adresa de mail o cenzure din motive lesne de inteles) Add sender to Contacts To: Modul_Relatii_Internationale_SAS_UB@yahoogroups.com

    Din motive de igiena, incercercati sa circumscrieti mesaje cu continut
    de genul ” [trec] Pe la fuck-ultate, cand imi amintesc sa trec pe la
    ea” in spatii ce nu implica institutia care, din varii motive,
    incearca, se pare fara succes la toata lumea, sa transmita educatia
    universitara. De aceea, link-uri de acest tip (http://emil- studentu-
    minune.hi5. com/ )fie le puneti intr-un context de “studiu” (orice se
    poate studia, inclusiv asemenea postari), sau nu le mai puneti.
    Suburbializarea aduce grave prejudicii functionalitatii acestui grup
    de discutie. Voi ridica problema in Consiliul Facultatii de luni. Rog
    moderatorii acestui grup de discutie sa ia masurile necesare filtrarii
    corespunzatoare (a mesajelor si chiar a membrilor)astfel incat astfel
    de fenomene sa nu se mai produca.
    Radu Baltasiu

    In aceeasi seara, primesc sms de la un coleg, ceva de genu ca l-am enervat pe Baltasiu si cica e pe bune…logic, am adormit la loc….Si vro 2 zile(pana luni), nu am am bagat in seama “amenintarea”. Luni insa o colega mai informata cica imi lasa offline ceva de genu ca “as fi belit-o”. Colega aceea, ajunsa ulterior sef(a) de an, era in al 9lea cer. Logic, fusese prezenta la consiliu. Marti dimineata o prind eu pe mess, dar ea se eschiveaza spunand ca trebuie sa ajunga la fuck-ultate…La fel, in continuare nu bag in seama amenintarea. Joi dimineata insa(incepeam orele la 2, avand seminar de paradigme….mama ce memorie am …seminaru era cu profa mea preferata, Raluca )…primesc un telefon de la secretariat…cica sa ma prezint marti in biroul domnului decan pt … clarificari(decan atunci era domnul profesor Zamfir). Ma duc la facultate…din pacate n-o gasesc pe acea “colegA”…(sau din fericire, cine stie)…Ajung aksa, o prind iarasi pe mess…de data asta raspunsul este categoric: DACA TE DUCI LA DOMNU DECAN IN BIROU, O SA AFLI DE LA DANSUL…DE CE MA INTREBI PE MINE?…Am zis apoi ce bine ca nu mi-a zis asta in fata….ca tot in fata dadeam. Dupa juma de ora, un coleg ma intreaba revoltat: DE CE NU MI-AI ZIS MA CA TE DUCI LA DECAN IN BIROU? Deci dupa ce ca nu ma ajutase, acea “colega” mai si daduse vestea mai departe….caracter adevarat!!!(ce bine ca nu imi va mai fi colega….in catalog, ca altfel nu poate fi numita colega)!
    Bun, daca colegi n-am, apelez la profi. Logic, Raluca sa traiasca! Se intereseaza ea ce se intereseaza si luni si ea si domnul Darie strigau dupa mine prin facultate….La Darie chiar mi-a placut, ca eram sus, el era la parter in cladirea noua si striga STUDENTUUUUU MINUNE…si eu intorceam mandru capu!! …Primesc incurajari, nu se va intampla nimic….Da de dus tot m-am dus….
    Marti la ora 19 era momentul adevarului. Merg io la facultate de la ora 18(aveam curs de identitate)….cursul nu s-a facut….asa ca astept, destul de emotionat, ora 7. La 7 fara 20 imi iau inima-n dinti si urc la etajul 3….
    Sunt intampinat de secretara decanului. Dialogul este monumental si-l reproduc din memorie:
    ea: Buna ziua, cu ce te pot ajuta?
    eu: Sarumana, la ora 7 tre sa fiu in birou la domnul decan(foarte direct ).
    ea: Audienta…am inteles. Dar de ce vreti sa-l vedeti pe domnul decan?
    eu: Nu eu vreau sa-l vad pe dansul, ci dansul pe mine!!
    (dupa 2 minute de tacere)ea: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, TU ESTI STUDENTU MINUNE! Stiu situatia ta! Stai sa chem pe domnii prodecani si poti intra….
    Eram asa de mandru….Pana si ea auzise de Wonder-Student….(apropo, pe domnul Baltasiu il intampinase Florin Salam imediat ce a intrat pe profilul meu….DIN PARTEA MEAAAAAAA, FLORIN SALAAAAAAAAAAAAM … )….
    Acolo inauntru nimic interesant. Decanul si unul din prodecani intelesesera ca eu as fi avut semnatura pe siteul oficial al facultatii…Cand au auzit ca era vorba de grupul yahoo….s-au linistit. Domnul prodecan Petronel Dobrica fusese informat si era singurul care stia(celalalt prodecan era in acel moment Marian Preda, actualul decan). Plec io hepi din birou.
    Acest renume mi-a folosit. Monica Vasile, o donsoara profesoara, ma stia de la primul seminar cu dansa(datorita profilului). Domnul Darie, in anul 3, cand sa-mi treaca nota-n catalog la Institutii, ma intreba CE-TI MAI FACE BLOGUL? ) (nu facea diferenta intre profilul de hi5 si blogul…care blog nu exista atunci!)…
    SI SA MAI ZICA CINEVA CA NU E UTIL HI5-U!!! Si ca sa inchei intr-o nota filosofica, voi rescrie titlul(inceputul e ca si sfarsitul, ca la multe lucrari stiintifice )!):
    CINE N-ARE PROFIL DE HI5….SA-SI FACA!!!
    Noapte buna!

    Update: Ps: Profilu de hi5 a fost aratat in consiliu(prima pag salvata de Baltasiu si aratata). Drept urmare, in acea saptamana am avut 200 de vizitatori UNICI!!! (multi anonimi, fara sa aiba profil sau dadusera sa nu se vada cand viziteaza profile)!!! Chiar mi-a prins bine acea reclama )!!!

  4. Lasa, Emil ca a trecut si asta…. Faci ce faci si iar ajungi vedeta :P! Te poopa blonda :*:*:*:*

  1. Pingback: NOU scandal sociologic: CATALIN ZAMFIR vs MARIAN PREDA! (2) – Marian Preda MINISTRU?? « Once a student, always a student! – CEL MAI MINUNAT BLOG!

  2. Pingback: Cea mai proasta meserie/este la sociologie! | S-o ardem studenteste

Lasă un răspuns

