Sunt selectioner la fk!

Pt cunoscatori: AM REUSIT IN SFARSIT SA IES SELECTIONEEEEEEEEEEEER! YABADABADOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Pt necunoscatori: Joc mai demult un joc online….adresa este www. freekick. org . Aici iti creezi propria echipa, o denumesti(a mea se cheama FC Jihadul Oltenesc), ii denumesti stadionul(Al meu e Marakana Olteneasca!)…si te apuci….cumperi, vinzi…alte alea! Tactic mi se pare cel mai bun….cam e peste toate din aproape toate punctele de vedere! Bun….echipa am avut….dar cand mi=-am facut-o, am zis s-o fac dupa niste principii solide: TINERETU E MAI PRESUS DE REZULTATE! Astfel, am investit masiv in juniori…cu pretul performantelor…mi-am facut stadion…tot de snob! Ca divizie, sunt tot in divizie amatoare(sunt asa: divizia A, Liga 1, 2,3, apoi prima de amatori, unde ma aflu eu). Sper sa promovez!
Dar ideea e asa: EU DIN AMATORI AM REUSIT SA IES SELECTIONER! LECTIE DE MARKETING! Nu degeaba am licenta pe marketing politic:))
Acum ca sa fiu cu adevarat implinit trebuie sa intru la master la buget(pt a putea sa ma inscriu la alta facultate) si , bineinteles, sa castig titlul mondial! Ca de obicei, pt mize mici nu ma concentrez(rezultate la club), dar cand miza e mare, de obicei REUSESC!
Acu gata, ma apuc de treaba….cica selectionez jucatori:))….Maine ma duc sa iau tricou negru sa seman cu Piti:))
Noapte buna tuturor!

Posted on 25 August 2008, in Freekick and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

