Debutul ca selectioner al nationalei de FK a Romaniei!!!

Deci Freekick-u incepe sa devina cu adevarat misto…mai ales acu cand nationala Romaniei are selectioner atat de shucar:D…
Asadar…dupa ce ma pusara mare selectioner…cica incepui sa-mi fac treaba pt care fusai ales….si luni avusai meciu de debut…scoru de-a dreptu criminal …6-5(e important de stiut ca fk-u se vrea de fapt simulator de fotbal, nu de tenis, dar ma rog, tot aia e). Daca spun ca scoru a fost dupa prelungiri….(4-4 ca la teatru dupa 90 de minute….)…Tablou e complet…Acu, cica lumea nemultumita…ca cica pe Columbieni trebuia sa-i facem muci…sa-i omoram, sa le rupem capetele alea drogate…da deh…io vreau spectacol….
Acu trebuie sa si prezint cateva reactii de pe forum …reactii la acest meci ( adresa exacta este http://www.freekick.ro/forum, la sectiunea dedicata echipei nationale, pt cine nu se descurca linkul exact e http://www.freekick.ro/forum/index.php?topic=730.0 ):

airalin: meci jenant azi in primul amical … sau poate Columbia a jucat prea bine.
Viva Colombia!

Amator: Sa se faca teste antidoping ca e ceva suspect. Mai mult ca sigur au prizat ceva columbienii astia.

Il_Muce: Imi place Bobu. Joaca la spctacol. Asa faceam si eu cand eram tanar.
Eu cred ca asta e o tactica machiavelica. Vrea sa-si deruteze adversarii.

karpatonni: Daca mai dadeau columbienii un gol se juca tie-break. La meciul de la tineret, in schimb, a fost un set castigat clar, Romania fructificand doua mingi de break.

Valixor: Bobo, oi fi eu un amarat de manager din divizia a 4-a, dar cred ca faceam o echipa mai ofensiva… Nu trebuia sa pui atatia mijlocasi (chiar daca unul era ofensiv)… Te-ai aparat ca Piturca…Personal, nu mi-a placut! Mai bine, in amicale testezi forta ofensiva a Romaniei!

Johhny_Rip: Lasatzi domne omul in pace, a fost excelenta tactica, nu fortam ca sa nu isi dea seama adversarii de potentialul echipei. Asa o victorie chinuita in prelungiri nu bate la ochi deloc.
Si pe nesimtzite vom ajunge ca de obicei in finala campionatului mondial.

ABHRAMOVICI: Voi chiar nu vedeti ca Bob face misto de voi?Se joaca cu nervii adversarilor …”oare ce tactica va face antrenorul Romaniei cu mine?”Numa sa-l anuntati cand se termina amicalele si incep oficialele ca poate uita sa bage adevarata echipa.
Mama mama ce m-am distrat citind raportul meciului si mai apoi posturile de pe forum.Va jur ca am ras cu lacrimi.
A inceput Bobomania!Distractia de toamna.
N-as fi crezut ca se poate sa nu trecem de grupe dar acum totul e posibil chiar si ultimul loc in grupa

karpatonni: Eu am votat cu BoBo si multi de pe forumul acesta, crede-ma. Asta s-a intamplat doar ca sa vedem ce se intampla acum: circ. Dar mie/noua imi/ne place si va rugam sa continuati.
P.S. Nu te da batut BoBo!! Ti-am zis ca ei se oftica pentru ca n-au reusit sa iasa selectioneri din Divizia A/1st division iar tu ai reusit din 1st amateur. Hai Romania!

ThoreAndreFlo: Eu nu prea intru pe forum sunt nou in Freekick dar eu si toti prieteni mei l-am votat pe Bobo ,de ce? Pentru ca sezonul trecut(nu puteam vota ) am vazut numele lui cu un discurs frumos iar sezonul acesta s-a repetat .
Dar nu acesta este motivul principal , eu sunt sigur ca sunt multi manageri buni ce pot ajunge departe cu nationala si in grupele de amatori ,iar eu eram convins ca experienta lui Bobo in Freekick poate ajunge departe cu nationala.
Si echipa de tineret in amicale a pierdut destule meciuri cu tari cu ranking mai mic ……si uite acum….

^Rhadoo^: Bobo, mult noroc in acest mandat!

Valixor: Bobule, eu sunt nou in Freekick, dar tine-te tare si mai ales ai grija ca Romania sa dea ce are mai bun pentru obtinerea unor performante notabile! Pai ce selectioner esti tu, daca dai atentie celor care iti vor raul? HAI ROMANIA!!!

Precizare: Numele meu in Fk este BoBoCooL. Pe forum sunt strigat cu apelative/prescurtari gen BoBo, Bobule, BoBoCule…etc…
Fiti pe faza….urmeaza meciul 2….cu o echipa puternica cica…Brb, ma pregatesc de meci:D

Posted on 3 Septembrie 2008, in Freekick and tagged , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. pe unii ii face ministri, pe altii directori, pe altii selectioneri pe freekick.

    tutror le satisface dorinta de putere

    ghici ce e?

Lasă un răspuns

