Sas-unibuc….exemplu de organizare!

Deci saptamana asta care tocmai se incheie s-au facut inscrierile la mastere in frumoasa noastra facultate. Asa ca saptamana respectiva am lucrat (din greu cica:p) pt scrierea eseurilor aferente (ma inscrisai la sondaje si devianta….unde oi intra, acolo raman)….Toate bune si frumoase…doar ca….
Intai, stabilisem ca ma inscriu joi…joi a fost data de 11 septembrie!!! Numai nenorociri se intampla pe acea data….in 2001 atentatele….iar in 2007 prima mea restanta!!! Si ziceam sa ma inscriu pe aceasta data….
Dar nu eram gata cu eseurile….asa ca merg ieri(sambata)…sa ma inscriu…data….una aleasa!!! 13 !!!! La draq….si chiar numai ghinioane am avut!
Intai, dadusem eseul de la sondaje „la corectat”…iar dimineata asteptam mail sa vad ce si cum….dar ghinion, n-am net:(…deh, data de 13:)
Apoi, ma duc cu troleu la facultate….in troleu ma joc cu geanta mea cea shucara(luata de la un set de cutite:p)…si reusesc performanta s-o blochez…la fac cineva (culmea, o blonda!!!MS Adriana:*) sa pun codul 0 0 0, ca in partea cealalta, si culmea, a mers! Doar ca atunci cand am scos dosarele de master, le-am scos fortat, printr-o singura parte….
Iar la facultate….numai lucruri frumoase….erau 4 ghisee, fiecare ghiseu avand masterele sale arondate….eu a trebuit sa stau la 2 cozi….una mai mare ca alta….si asta pt ca cele mai solicitate mastere erau cuplate….astfel, sondaje+resurse umane(unde era a mai mare coada….si da, marimea conteaza si la coada!!) si devianta+studii de securitate(unde la fel…coada super-marE)…nu zic ca la primu ghiseu nu era nimeni(antropologie+alte cateva mastere mai putin solicitate)…Iar faza cea mai…misto a fost ca secretariatu avea program 10-13, insa caseria doar 10-12….si venisera oameni pe la 13 fara ceva….da ghinion, nu au platit taxa!!!Doamne ce organizare!
Si pe langa toate astea….bomboana pe coliva….afisul era ca admiterea la TOATE masterele urmeaza a fi miercuri!! interesant….o sa umble studentii de la unu la altu, in cazu in care s-au inscris la mai multe! Buna organizare!!
Si acu gata….ma duc sa… fac echipa la fk:D

Posted on 14 Septembrie 2008, in Facultatea de Sociologie, Facultatile mele and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. sa zici ms ca te primesc. Si parca te-ar plati cineva sa iei facultatea asta in deradere. Cui nu-i convine valeeeeeea, Spiru si altele dintre astea cu invatamantul la relentir va asteapta cu….dar sa nu mai fim carcotasi ca E de toate pt cine vrea sa fie. So, deviez-vous!

  2. Emil-Studentu-Minune

    Eu criticam organizarea….nu contest ce anume se preda! SImplu…. X poate fi super-profesor, da sa nu se priceapa la organizare! Si nu am spus ca Spiru ar fi mai organizata….da acolo n-ai pretentii….e SPiru….te-ai dus sa-ti iei diploma si pace! Aici e unibuc, cea mai smekera universitate cica! That’s all!
    PS: Nu stiu de ce multi prefera sa bage comentarii cu anonim….chiar le e frica sa-si arate identitatea proprie??

Lasă un răspuns

