In rolul lui Piti!!!

Mentionez de pe acum, desi am mai spus-o, ca eu joc un manager online de fotbal, http://www.freekick.org ! Comunitatea e destul de mare….iar eu am fost ales….in sfarsit, ca selectioner al Romaniei….iar acolo selectionerul e ales prin vot de useri(ce bine ar fi ca si selectioneru Romaniei sa fie ales prin vot!!!)….Asadar, sunt selectionerul Romaniei….

Chiar daca e doar un joc, patimile sunt imense….Sunt atacat din toate partile….(acolo nu e presa:p)….parca as fi Piti….DE CE AI FACUT SELECTIA ASTA?PROGRAMU NATIONALEI(DE AMICALE) NU E DEMN DE RENUMELE EI….etc…Nimic din ce fac nu e bine! Totu trebuie sa fie altfel!SI n-am jucat niciun oficial!!!

Atacurile sunt nedemne….doar ca fiind un forum unde fiecare are un nick, nu-i pot da in judecata … desi daca era cu judecata, pana acu eu as fi fost cel acuzat:p….

Stiind toate aceste lucruri, eu nu-mi permit sa crucific actualul selectioner…Da, el are defectele lui…E ingamfat, are ideile lui (multe, putine, cate-or fi, da tine la ele)… Totusi, se uita ca el e ultimul care a calificat echipa…Da, el a calificat-o si in 2000 si in 2008. Oare de ce ceilalti nu au reusit lucru asta?Iar acum vrem sa avem instabilitate…sa schimbam pe Piti…aducem altu….nu are rezultate….pac, schimbam! Oare cei care acum cer schimbarea antrenorului stiu cat e de diferita munca de antrenor de club de cea de selectioner?Stiu oare ca la club antrenoru are acei jucatori pe mana in fiecare zi?Iar la nationala pana isi face o parere despre ei …poate sa se si friga??Nu, probabil ca nu stiu!

Da, Piturca greseste! Prin modul lui de a fi! Poate e invechit ca metode….Dar ce metode revolutionare trebuie la nationala??In alea 5 zile….chiar trebuie cine stie ce metode pentru a antrena??Iar daca e asa invechit cum se zice….de ce nu mai joaca aceeasi tactica precum la Steaua, 442, si a trecut pe modernul sistem cu un singur varf?

Si pe langa toate astea, cine din oamenii de fotbal pun atata pasiune…?Mie unul sincer nu-mi place Piturca….daca as fi patron de club sau presedinte de federatie NU L-AS ANGAJA, da nu-mi plac crucificarile! Nu-mi place cand toata lumea da intr-un om! Si nu-mi place ca atunci cand lucrurile merg prost, doar unu sa fie vinovat! Sandu, Dragomir, Prunea, Lupescu….ei nu sunt vinovati?Ei n-au nicio vina???E simplu sa dai intr-un om…e simplu sa critici….da cine oare s-a pus in locul acelui om??

Eu unul sunt, chiar si virtual, in locul lui Piti! Stiu ce inseamna sa fii criticat non-stop! N-o sa zic niciodata Forzza Piti, dar niciodata nu voi da intr-un om la Pamant! Culmea, am incredere ca Piturca poate scoate un rezultat mare cu Franta!….care bineinteles se va baza pe noroc, teren prost, vreme….NICIODATA PE VALOAREA ANTRENORULUI!!

Forzza Romania!

Posted on 15 Septembrie 2008, in Freekick and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

