Imnu Jihadului Oltenesc!

Io cand in freekick am venit,
Mi-am facut un club foarte mic,
Si la nume m-am gandit,
Si i-am zis FC Fanatik.

Si cum clubul crestea,
Numele deja era cunoscut
Chiar si de cei ce erau la inceput.
Asa ca a trebuit,
Pt ca nu mai era un club mic,
Sa nu-i mai zic
FC Fanatik.
SI cum m-am tot gandit la un nume mai luptator,
Sa fie si rasunator
Dar in acelasi timp tineresc,
I-am zis FC Jihadul Oltenesc.

Inceputul a fost greu,
asa ca eu,
Cu un club foarte tanar,
Am avut infrangeri FARA NUMAR FARA NUMAR.
Dar cu timpul am invatat,
Si Fanatick-ul a castigat.

Iar de cand se facu Jihad,
Cand citesc meciurile mi-e drag,
Sa-i vad pe olteni cum lupta,
Pe dusmani cum ii infrunta,
Si cu toate ca toti ma vor suspendat
Jihadul e aproape promovat.

Si pt ca nu am incheiere,
Va spun acuma, dupa un pahar cu bere:
Desi Cooperativa se oftica
JIHADU SE RIDICA!!!!!!

(publicat in revista Freekick XP, nr 36)

Posted on 29 Septembrie 2008, in Freekick and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

