Cea mai proasta meserie/este la sociologie!

Deci azi … azi e o zi speciala!

Sa va zic ce se mai intampla pe la sociologie!….Lucruri frumoase si shucare, nu altceva!

Asadar, va povesteam io intr-un post anterior ….( https://emilstudentulminune.wordpress.com/2008/08/12/cine-n-are-profil-de-hi5sa-si-faca/ ) … ceva interesant…. Asadar….ziceam io de o tipa….care era p-atunci sefa(sefa mustelor de pe geam i se potriveste mai bine, desi mustele alea chiar n-au nicio vina…). Tipa aia a fost sefa(de an) pana am terminat io fuck-ultatea(si culmea, a terminat-o si ea, desi dupa inteligenta nu s-ar putea spune ca chiar merita!)….deci tipa acu e la master, anu(su)l 1….master de studii de securitate(fata de securista nu prea are,sau poate n-am trait io vremurile alea….)….si bineinteles, a intrat prima(nu prima tv, daca va gandeati la asta!)…Masteru asta nu prea stie nimeni cu ce se mananca(desi cred ca e buna niste sare cu nitel piper….cred:-??).Dar sa lasam asa….e prima!! Prima dintre primii….Cum adica de ce a intrat prima??? EU unul nu stiu, da zvonurile spun ca ea s-ar intelege mai mult decat bine cu aproape toti profesorii din aceasta shucara fuck-ultate! Eu unul nu le cred, da deh….le scriu aici doar sa ma aflu-n treaba!

Ca sa fac precizarea….f importanta, numele impricinatei este…sa va tineti bine de scaun…. Ovidiana Raluca Bulumac(prescurtat ORB, la fel cum va fi cel care o va lua de nevasta:))!)…toate bune si frumoase(mai putin persoanele de fata, care se exclud de fiecare data din discutie:))!)….doar ca aflu io, acu cateva zile(cam 4nopti si 4zile sa zicem:D) ca aceasta … shucara donsoara isi foloseste intens unicul sau neuron(specie pe cale de disparitie in capul sau) pt creearea orarului frumoasei fuck-ultati….si vine 1 octombrie….toata lumea vroia orar….dar Ovidiana….sa ne dea ea orar….n-ar fi fost ea!!!Vine 2 oct….orar?chiar ne trebuie orar?Cam pe luni asa se afisaza, poate mai repede(daca neuronu ei e pus pe over-cloacking, altfel slabe sanse)….

Iar azi fusai la cununia civila a unor amici….si….si….ajunsai aksa(dupa ce mancai ceva prin oras, in frumosul time-out!)….Si gasesc mesaj pe mess(AM O BOMBA PT TINE….ASTEPT SA INTRI SA TI-O DAU!)…si o primii….io ma asteptam ca aceasta minunata fiinta va fi profa in aceasta frumoasa fuck-ultate (daca asemenea loc se mai poate numi astfel….)….dar totusi, ce am vazut a intrecut orice imaginatie! Astfel, intai si intai, simplul fapt ca exista o sectiune ORAR PROFESORI, iar pe acea lista, e adevarat la coada, se afla si aceasta fiinta, este o adevarata….catastrofa….(acu poate veni linistit sfarsitu lumii….lucruri mai rele de atat nu prea se pot intampla!)… linku exact, pt cine doreste sa-si faca sange rau, este http://sas.unibuc.ro/index.pl/orar_profesori_ro?proxiedUrl=http%3A%2F%2Fswork.sas.unibuc.ro%2FOrar%2Fprofesori%2FRoo20A_RBO.htm&wid=589&func=view !

Bun….acum urmeaza partea „frumoasa”….ea preda seminar la anul 3….ea va preda unor (bieti)studenti care-s doar cu 1 an mai mici ca ea(nu toti, sunt oameni pe la 24-25 de ani, care sunt studenti)….intrebarea este: oare cum se va putea impune in fata lor?Sau … ce le poate spune ea…. imi si inchipui:

DRAGI TOVARASHI STUDENTI,

NE-AM ADUNAT AICI CA SA VA INVAT CUM STA TREABA CU RELATIILE (INTERNATIONALE)….deci….ah…ih… (la draq, am uitat foaia aksa…..)…..DOMNU BALTASIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP:((!

Si gata seminaru…..ultimu cuvant din seminar va fi … PAUZA! (cum de altfel e vesnic in capatana ei shucara!).

Acum, fara sa fiu rautacios….io cum ma mai pot mandri cu o astfel de diploma?Cum mai pot da ochii cu tovarashii mei….?Unii chiar au facut facultati serioase:((…..

In loc de incheiere, spun(ca tot sunt student la o univ crestina): DOAMNE APARA SI PAZESTE!

ps: Scandare de la fotbal, adaptata: CEA MAI PROASTA MESERIE/ESTE LA SOCIOLOGIE! Se potriveste la fix!

Posted on 3 Octombrie 2008, in Facultatea de Sociologie, Facultatile mele and tagged . Bookmark the permalink. 32 comentarii.

  1. Emil,

    Foarte pe scurt. Din cate vad, ai doua probleme, care, pentru unii pot fi revoltatoare: cu facultatea care te-a educat pe bani publici si cu o colega de-a ta. Sunt curios daca vei tine seama de autoritatea mea (pe care ai invocat-o intr-o poezie pe undeva pe aici), si-mi vei indeplini cererea de a renunta la exprimarea golaneasca de fuck-ultate. Si totodata, sunt curios daca vei avea suficienta gentiletze incat sa-ti ceri scuze (in particular macar, daca nu in public), unei femei, colega a ta, despre care vorbesti atat de ciudat pe blogul tau. Gentiletzea si nu mitocania sunt atributele prin excelenta ale masculinitatii. Sper ca am fost inteles si vei actiona in consecinta. Spor

    • acest post nu este scris de dl Baltasiu, ci de altcineva care se dă drept domnul profesor.

      Altfel, cum ar face un asemenea dezacord?

      corect este: gentiletzea şi nu mitocănia ESTE ATRIBUTUL prin excelenţă al masculinităţii

  2. o hartie igienica

    de ce oare intr-o fuckultate in care se vorbeste de „selectia negativa a elitelor” tocmai se practica contra-exemplul? de ce profesorii nostrii dragi care ne toarna ideologie cu palnia au „standarde duble”? cred ca Gusti sau Manoilescu, nu mai zic de Eminescu, s-ar rasuci de 3 ori in morminte daca ar afla ce fac cei care se dau a fi „gustieni”, „manoilescieni”, „eminescieni”. Este nevoie de tarie de caracter pentru a fi in stare minunatii profesori sa repare sandramaua asta care se cheama „invatamant romanesc”, nu doar sa dea cu vopsea pe lemnul putrezit… romania de care vorbiti, domnilor profesori, nu se construieste facand politie politica pe bloguri, ci dand dovada de COLOANA VERTEBRALA!

  3. Emil, nu ai dreptate doar dintr o singura perspectiva : nu ai de ce sa te simti rusinat ca ai terminat facultatea asta, tu ai terminat-o in mod clasic, ca noi restul (am fost colegi), ai invatat, ai luat examene si le ai picat, dar ar trebui sa fii mandru, k le ai luat cu „Domnul” „doamna” sau „d-ra” nu te adresai celor care iti predau cu prenumele, nu le duceai valiza la masina, nu le aduceai cafeaua…deci rusinea e toata a lor, noi doar am fost martori.

  4. 10 si coronitza pt Emil!🙂

  5. P.S: Emil, intotdeauna sa dai in cei care umbla cu cioara vopsita. Eu, ca jurnalist sunt indoctrinat in fiecare zi la fuck-ultate, dar nu de putine ori am realizat ca profesorii, inaite de toate, sunt oameni. Nu de putine ori am constatat ca ipocrizia este fata care se ascunde in spatele mastii.

  6. Eţti prea drastic, Emil, dar aşa eram şi eu într-o vreme. Numai că eu, în loc să beau bere ca tine şi să mă pozez cu gagici, eu mai şi citeam.

    Andrei :=)

  7. Emil Studentu Minune

    Da, sunt de acord, sunt drastic:)Chestia cu pozatu cu gagici vs citit e o chestie rautacioasa…pt ca de fapt nu spui nimic despre continutul post-ului meu, spui doar ceva legat DE MINE! Io ala care citesc sau nu…am dreptate sau nu cu privire la ceea ce scriu??
    In rest, bine ai revenit Andrei in blogosfera:)Parerile, critice sau laudative, sunt bine venite:)

  8. Uimitor cum acest post, pe care uneori il regret si pe care sunt convins ca in multe alte situatii nu l-as mai scrie…, e inca citit! Si mai uimitor e ca nu si-a absolut deloc actualitatea…uimitor si fascinant, nu?

  9. Emil, zi si mie, domnisoara Bulumac si cu domnul Baltasiu nu sunt cumva impreuna?

  10. Nu stiu ce insinuezi tu, eu unul nu am nicio dovada! Ca ei se inteleg bine se vede cu ochiul liber! Intelegerea poate deriva doar din interese pur profesionale (sau nu!). Oricum ea era o fana mare a lui Baltasiu inca din anul 1, asa ca din punctul ei de vedere, n-ar fi vro problema!
    Ideea e alta: pe mine nu ma intereseaza viata privata a celor 2. E adevarat, daca ei ar fi „cuplati” s-ar explica multe. Dar pe mine ma intereseaza strict ideea in sine: O PERSOANA CA OVIDIANA A AJUNS PROFA! Si eu am spus ce stiu, din „experienta” mea de coleg de grupa al ei 3 ani de zile! Restul sunt povesti, mai mult sau mai putin interesante!
    Dar da, au ajuns ia la mine diverse zvonuri cu privire la ce zici tu. Problema e ca au aparut si zvonuri care infirmau chestiile astea! Si pentru ca n-am stiut si nu stiu pe cine sa cred, prefer sa nu ma pronunt! Daca sunt sau nu impreuna, e strict problema lor!
    Si chestia e ca nu doar Ovidiana e in situatia asta! Mai sunt si altele! Si nu cred ca toate au fost aduse pe motivul ca … „ar fi cu Baltasiu”. Deci cheia e in alta parte:)
    Salutare si te mai astept la mine pe blog:)

  11. cum să vă gândiţi la aşa ceva? domnul profesor e un om serios

    terminaţi cu prostiile (Tudor)

  12. Emil ,

    Ceea ce expui tu nu este decat un adevar.Este mai putin important modul in care expui , fie ca e grosier sau academic conteaza substanta.Ceea ce nu intelege multa lume si nu inteleg decat cei care au de suferit este ca OVIDIANA in primul rand si BALTASIUL in randul doi strica o materie frumoasa prin stilul lor haotic si slab calitativ. In plus promovarea se face ca la targ la obor , cel putin la seminar , pe sistemul cel mai tare in gura. Sincer la inceputl facultatii nu intelegeam De Ce , acum am inteles cand nu ai nimic de zis cel putin te acoperi de zgomot. Ciudat si curios este cum sunt tolerate asemenea personaje, e pacat cum reusesc sa iti induca scarba pentru o materie de baza, utila si frumoasa si apoi tot ei se mira ca nu invata studentii. Ati vazut voi caine sa stea in lant de placere??? Domnule BALTASIU eu cred ca ar trebui in primul rand dvs ca va scadeti singur nota la 2 , pentru ca v-ati fi dat seama de ce nu va raspund stundentii la intrebari , nu pentru ca sunt prosti , neinteresati etc ci pur si simplu ca le e scarba.Inchei aici si sincer sper sa citeasca si Dl BALTASIU mai ales ca pe blogg-ul lui il promoveaza pe „Dorelul” din el care tanjeste la pitzipoance si a fost persecutat in copilarie. Legat de ORB sau hermafrodita mergi la modulul psihopedagogic ca ne sperii.

    Bafta,

    • sunt de acord cu tine.
      cu ovidiana nu prea am avut tangenta insa o cunosc de la cursuri, de la examene, totdeauna cu aere de superioritate si idolatrizandu-l pe baltasiu.
      d-l Baltasiu mi a bineinteles profesor (ca oricarui student de la soc dealtfel) si aici chiar pot confirma ce ai spus u.pacat de materia pe care o preda- fiind una din cele mai importante materii ar trebui sa ne faca sa intelegem, sa ne structureze informatia si nu sa ne dea niste informatii abstracte sarind de la una la alta iar noi ca studenti sa avem in cap decat un amalgam. ar trebui sa mai lase aroganta putin la o parte sa mai coboare putin de pe piedestal si sa si dea seama k faptul k nimeni nu intelege ce spune nu il face sa para mai inteligent. Ar trebui sa ne starneasca dansul interesul pt citit si nu sa ne acuze si sa si inceapa fiecare curs cu un discurs moralizaror (plictisitor si deja expirat) despre cat de prosti suntem noi. intrebarile se cer dupa ce se incearca se se explice un anumit aspect si doar dak e cazul si nu se impune adresarea unei intrebari pt a demonstra vastele cunostinte.este absolut normal ca profesorul sa cunoasca mult mai multe lucruri decat studentul, sunt informatii acumulate in timp ce implica efort, studiu, experienta.Asta nu contesta nimeni, nu exista comparatie intre profesor si elev. Insa acest lucru nu se demonstreaza studentului cu superioritate, demonstratia consta in modul transmitere a acestor cunostinte, nu oricine poate sa faca pe alti sa inteleaga informatiile pe care el le detine, iar aici intervine ceea ce l diferentieaza pe profesor: tactul pedagogic

  13. Ar trebui sa zic si eu ceva??Eu zic ca nu….

  14. Ce uşor e să criticaţi… E mai greu să treceţi dincolo de stratul exterior al unei persoane. De altfel, mintea şi dedesubturile ei sunt greu de descifrat şi de înţeles pentru mulţi. Interesante argumente, însă, în ceea ce-l priveşte pe domnul profesor Baltasiu, nu pot fi de acord cu părerile negative. Nu ştiam că pentru a citi ceva, o carte etc. trebuie neapărat să îţi insufle mereu cineva această dorinţa. Mai degrabă ar trebui să vină din interior, pentru că vrem noi şi nu din alte motive. Întrebări se găsesc, prea multe chiar, numai atunci când descoperi singur lectura. Să fie superficialitatea sau incapacitatea de a-l înţelege, de a ne raporta la Celălalt,ceea ce le lipseşte unora? Mă opresc aici. Numai bine.

    • Sunt din nou uimit…un post vechi de aproape 2 ani inca mai starneste reactii…uimitor.
      Argumentele tale Andreea(nu stiu care andreea, nu stiu daca te cunosc, de-a lungul facultatii am avut cel putin 10 colege cu numele asta…si toate colege bune) mi se par „baltasiene”. Daca as fi rautacios as putea spune ca insusi Radu Baltasiu a scris acest comentariu, semnandu-se cu alt nume. Dar nu, nu cred asta, cred doar ca tu esti prea „vrajita” de dansul si ii folosesti intocmai exprimarea, argumentele…chiar si exprimarea cu dumneavoastra vine tot dintr-un aer de superioritate inexplicabila…
      Te-ai oprit si tu…ma opresc si eu!
      Salutari minunate!

    • Exprimările mele nu sunt „baltasiene” cum spui tu şi nu are rost nici să fii răutăcios pentru că te asigur că autorul comentariului nu este domnul profesor, care sigur are lucruri mai importante de făcut decât aşa ceva. Argumentele mele sunt argumentele unui om normal şi nici exprimarea nu este una care se datorează unor aere de superioritate. Aşa le percepi tu. [Ca să ştii, sunt mai mică decât tine ca şi vârstă şi nici nu mă cunoşti.]
      În schimb, superficialitatea reiese inclusiv din comentariul tau… să crezi că a argumenta aşa este rezultatul unei „vrăjiri” este uimitor. E greu de crezut că există şi oamenii care să gândească aşa, nu? Ar fi cam greu să imit întocmai un stil şi nici nu aş avea de ce.
      Cât despre reacţii, dacă nu ai mai folosi numele domnului profesor pentru a-ţi face reclamă ar fi mai bine. Poate ai fi lipsit de reacţii „vrăjite”, care te deranjează (poate şi pentru că nu sunt de acord cu tine). Dar, când ironic ai în lista de bloggeri „IDOLUL FACULTĂŢII DE SOCIOLOGIE”, cam greu.
      P.S. Distinge între respectul faţă de alţii si aerul de superioritate (mai există şi o altă posibilitate ca pers. a II-a, plural, de la verb să fie folosită pentru că mă refeream şi la ceilalţi, nu numai la tine).
      A, era să uit, poate ai tu o reacţie şi explici cum stă treaba cu aerul asta de superioritate inexplicabil, să ne lămurim şi noi, ăştia vrăjiţi.

      • Inseamna ca imiti un stil fara sa-ti dai seama. Iar faptul ca ai un comentariu baltasian nu ar trebui sa fie o jignire. Fiecare om e unic in felul sau, dar un stil il putem observa la mai multe persoane. Si poate fi nu neaparat din cauza unei dorite imitatii. In continuare raman la parerea ca ai o exprimare apropiata de cea a domnului Baltasiu, ceea ce nu e neaparat de rau. Atat tot ca nu doresc ca tu sa ajung vreodata profa!
        Da, mea culpa, acum imi dadui seama ca tu te refereai la mai multe persoane si d-aia ai folosit persoana a 2a plural. Mea culpa.
        Despre superioritate…uite exprimare:

        „Întrebări se găsesc, prea multe chiar, numai atunci când descoperi singur lectura. Să fie superficialitatea sau incapacitatea de a-l înţelege, de a ne raporta la Celălalt,ceea ce le lipseşte unora?”

        Asa numesc eu, SUPERIORITATE. Tu te consideri capabila sa-l intelegi, sa te raportezi la „celalalt”, iar noi ceilalti suntem doar niste „incapabili”(Doar din acest punct de vedere) si niste superficiali.

        Acum am si eu o alta intrebare, nu d-alta, da as vrea sa stiu un mic detaliu: tu ce an esti?Ai facut cumva soc generala cu Baltasiu si ovidiana(pt ca acest post nu se referea neaparat la domnul Baltasiu, ci la Ovidiana…iar de ea nu zici nimic…tacerea ta legata de persoana ei cum ar trebui s-o interpretez?)?

        Salutari minunate!

      • Am făcut sociologie cu domnul profesor Baltasiu, dar în ceea ce o priveşte pe Ovidiana nu vreau să comentez pentru că nu prea am treabă cu ea (deşi am avut-o pentru foarte puţin timp ca seminaristă; ce pot să spun… îmi place sa învăţ singură). Nu ştiu foarte multe despre ea… deci nu vreau să vorbesc în necunoştinţă de cauză.
        Îmi permit să te contrazic, aia se numeşte „empatie”, nu superioritate…
        Oricum, nu o luasem ca pe o jignire faptul că avem stiluri asemănătoare, dimpotrivă, dar mă deranjează ideea de a crede că totul se datorează unei văjiri soră cu manipularea, unde chiar nu e cazul. Sunt anul II.

      • Uitasem, de ce să nu ajung profesoară??? Care este marele minus?

  15. As subscrie si eu la comentariul tau. E cunoscut cum nonvalorile se reproduc la fel ca si valorile. Si aici nu ma limitez la subsemnata… Nu vreau sa ii spun numele. Totusi, draga Emil, ia lista cu admisii la doctorat si vezi unde e ea si unde esti tu (conteaza prea putin de ce). Parerea mea e ca niciunul dintre voi nu merita sa predea la SAS (daca asta este problema). Mai sunt si altii ca persoana mai sus amintita care au ajuns profi pe la aceasta „fuckultate” cum ii spui tu. Cat despre Radu Baltasiu… Mi-as dori sa nu fie adevarate zvonurile cu privire la relatia lui cu… Numai ei doi stiu. Are grija Dumnezeu de toate… Am auzit si eu ca relatia lui cu sotia scartaie… Ca Toma Necredinciosul, as vrea sa zic si eu ca nu cred pana nu vad. Si pana la urma nu ar fi asta problema.
    Radu Baltasiu are ceva experienta in facultate. I-am citit toate cartile (fara sa fac din el un idol). Nu mi s-au parut a fi deosebite, sau ca au descoperit nu stiu ce teorii. Totusi, are o anumita aroganta pentru un profesor care… De aici nu mai zic nimic ca imi tradez identitatea.

  16. Eu n-am predat si nu voi fi niciodata in aceasta postura.
    Si de ce nu ai vrea sa tradezi identitatea???Cumva ti-e rusine?Cumva pt ca esti si tu pe lista doctoranzilor si nu vrei sa se stie cine e???
    Ar trebui sa-ti fie rusine!

    • Nu prea ai cum sa fii in postura aia. Andrei a spus lucrurilor pe nume. Rusine? Nu am de ce. Am cateva clase peste tine, si peste ea. Totusi ma pastrez pentru mine, sunt din fire mai modest. Uite, poate unii ca Andrei as accepta sa predea. Mi-aduc aminte de ce a zis Hristos… Treaba aia cu barna si paiul. Cred ca esti suficient de inteligent sa iti dai seama despre ce vreau sa zic.

  17. OVIDIANA ESTE IUBOVNIKA LUI BALTASIU!
    IAR BALTASIU E UN MARE IDIOT SI ANAGRAMAT!

  18. 28 de comentarii?Si nu se vor opri!
    Pt Misu: te rog sa nu mai folosesti astfel de cuvinte! Sunt impotriva lor! Nu sunt de acord cu ele, chiar daca prin absurd ar fi adevarate…
    Iar despre prima parte nu am dovezi…lumea insa asa vorbeste!…

  19. hartie igienica este baltasiu! oare cine a „educat” un astfel de specimen?!
    si pe ce bani? doi retardati ORB si RB!
    dovezi exista!

  1. Pingback: COMENTARIU SENZATIONAL PRIMIT ASTAZI PE BLOG! … AVEM HERMAFRODITI IN FACULTATE??? « Al mai shucar si mai minunat blog!

  2. Pingback: UIMITOR! POSTUL “CEA MAI PROASTA MESERIE /ESTE LA SOCIOLOGIE!” INCA MAI STARNESTE REACTII! OARE DE CE? « Al mai shucar si mai minunat blog!

  3. Pingback: Sa ne amintim … duminica! « CEL MAI MINUNAT BLOG!

  4. Pingback: Articol de suflet – 6 « Iulia Radu

Lasă un răspuns

