Facultate – probabil ultimul post!

Din pacate, in ultimul timp lucrurile rele sau ma rog, care-mi displac, s-au adunat….si se aduna!…Nu conteaza care-s alea, conteaza doar ca e vorba de un stres. Postul trecut, despre anumite aspecte care se intampla in facultate, a fost scris sub impulsul unor nervi….mai mult sau mai putin explicabili. Nu sunt omul care sa retrag ce am spus, ce scrie acolo e adevarat si-mi mentin parerea. Oamenii-n facultatea noastra nu sunt selectati dupa criteriile dupa care ar trebui….asta e un adevar, cunoscut de toti. Ca eu cunosc unul din oamenii care a fost selectat si a ajuns „seminarist”…si ar trebui sa spun ce gandesc despre el e adevarat….Dar prefer ca lucrurile sa ramana asa cum sunt. Nu doresc a mai continua polemica…e adevarat ca eu am inceput-o, dar repet, a fost datorita nervilor. Nici acum nu sunt impacat cu ideea in sine, dar prefer sa tac! Daca as intra in polemica, le-as face si i-as face pe plac, facand reclama gratuita. De ce as populariza o astfel de profa? I-as face un serviciu imens!

Asa ca prefer sa tac, sa-i las si s-o las sa se faca de ras! Daca nu s-a facut destul pana acu. Astept pe acest blog reactiile studentilor care au lucrat cu ea….eventual de anul 3, pe care-i mai cunosc…daca va fi profa apreciata de studenti inseamna ca gresesc io, daca nu, au gresit altii. Pt mine calitatea unui profesor se vede in aprecierile studentilor, nu ale superiorilor! Facultatea trebuie facuta in interesul studentilor si ei ar trebui sa fie „sefii”.

In aceasta facultate, indiferent cat o apreciez sau nu, voi ramane la master. Voi ramane student la dreptul tocmai inceput si doresc a-mi cladi singur un drum in viata! Chiar daca vad ca pt a avea un drum trebuie sa faci si lucruri cu care nu prea te poti mandri, macar voi incerca. Macar ma voi putea uita in ochii prietenilor, amicilor, si sa nu-mi fie rusine! De regretat nu regret nimic, 3 ani superbi din viata mea i-am petrecut aici, dar la sfarsit gustul amar la ramane!

Cu bine tuturor!

Emil „Studentu Minune”

Licentiat in sociologie in frumoasa facultate!

Posted on 4 Octombrie 2008, in Facultatea de Sociologie, Facultatile mele and tagged , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. lasa emil ca poate dracul nu e chiar atat de negru ….
    speranta moare ultima, nu?

  2. Draga Emil, din greseala am dat peste blogul tau. Eu sunt actuala studenta la socilogie, anul 3. Ai mare dreptate in tot ceea ce ai scris in acest post, ca si in celelalte referitoare la facultate. Pentru mine Facultatea de Sociologie a fost si va fi, cred, cea mai mare dezamagire. Ma intreb, oare cati studenti si stundente mai sunt in aceeasi situatia ca mea, adica sa nu aibe nici cea mai mica idee in ceea ce priveste alegerea unui prof coordonator, Totul este un haos in aceasta facultate: orar haotic, cursuri haotice, care se repeta de la an la an, pretentii nejustificate ale unor profesori si asistenti care habar n-au sa tina un discurs coerent.
    Sunt multe de spus, insa nu vreau sa – ti umplu spatiul cu nemultumirile mele in legatura cu facultate.
    Spor

Lasă un răspuns

