Reactii … (ne)firesti!

Acest post este unul special dedicat reactiilor venite in urma posturilor mele. Asadar o luam pe posturi:

– la postul Cea mai proasta meserie/este la sociologie! :

Baltasiu Radu Says:
October 6, 2008 at 11:53 am e

Emil,

Foarte pe scurt. Din cate vad, ai doua probleme, care, pentru unii pot fi revoltatoare: cu facultatea care te-a educat pe bani publici si cu o colega de-a ta. Sunt curios daca vei tine seama de autoritatea mea (pe care ai invocat-o intr-o poezie pe undeva pe aici), si-mi vei indeplini cererea de a renunta la exprimarea golaneasca de fuck-ultate. Si totodata, sunt curios daca vei avea suficienta gentiletze incat sa-ti ceri scuze (in particular macar, daca nu in public), unei femei, colega a ta, despre care vorbesti atat de ciudat pe blogul tau. Gentiletzea si nu mitocania sunt atributele prin excelenta ale masculinitatii. Sper ca am fost inteles si vei actiona in consecinta. Spor

– la postul Facultate – probabil ultimul post! :

tot eu Says:
October 5, 2008 at 9:41 am e

lasa emil ca poate dracul nu e chiar atat de negru ….
speranta moare ultima, nu?
RalucaN Says:
October 6, 2008 at 2:08 pm e

Draga Emil, din greseala am dat peste blogul tau. Eu sunt actuala studenta la socilogie, anul 3. Ai mare dreptate in tot ceea ce ai scris in acest post, ca si in celelalte referitoare la facultate. Pentru mine Facultatea de Sociologie a fost si va fi, cred, cea mai mare dezamagire. Ma intreb, oare cati studenti si stundente mai sunt in aceeasi situatia ca mea, adica sa nu aibe nici cea mai mica idee in ceea ce priveste alegerea unui prof coordonator, Totul este un haos in aceasta facultate: orar haotic, cursuri haotice, care se repeta de la an la an, pretentii nejustificate ale unor profesori si asistenti care habar n-au sa tina un discurs coerent.
Sunt multe de spus, insa nu vreau sa – ti umplu spatiul cu nemultumirile mele in legatura cu facultate.
Spor

– la postul Intrebari, dubii, comentarii… :

absolvent de sas Says:
October 8, 2008 at 2:41 pm e

Felicitari ca ai luat atitudine, Emil! Mi-a placut mult ideea pe care ai incercat sa o surprinzi.

As vrea sa adaug un lucru la cele spuse de tine. Aceeasi actuala seminarista a absolvit cursul respectiv doar in urma cu cateva luni. Asta nu ar fi o problema daca in timpul vacantei ar fi mancat tratatele de relatii internationale. Totusi, ceea ce mi se pare lipsit de etica pentru pretentiile de viata academica pe care unele cadre universitare le pretind cand vine vorba de SAS este faptul ca aceeasi persoana, acum seminarista, a iesit de la examenul de RI spunandu-le celorlalti colegi ca a copiat.
Cred ca este total imoral ca o persoana care triseaza in primul rind fata de sine sa fie pedagog pentru studenti – lasind la o parte pregatirea dubitabila.
Cat priveste vreo datorie fata de educatia pe banii publici – cred ca studentilor nu ar trebui sa li se refuze dreptul de a fi critici, pentru ca nu educi oi, ci niste spirite capabile sa gandeasca. In al doilea rand, forma chiar nu mai conteaza cand ceea ce ai avut de spus surprinde lucruri mult mai grave.

Trinity Nu Exista spunea…

Categoric nu e domnul profesor, cuvintele continute de mesaj nu sunt demne de un om de talia si pretentiile lui. Nici nu merita agitatia, Emil. Felicitari totusi pentru ca trezesti reactii atat de inversunate printre „admiratorii” tai.
Pentru „domnul Baltasiu Radu”, pentru indrazneala de a-si asuma un asemenea nume, poate ii dedic si eu cateva versuri, de incurajare sa isi vada de ale lui „gentiletzi”.

(ultimul comment se afla pe blogul http://emil-studentu-minune.blogspot.com/ , restul sunt de pe blogul https://emilstudentulminune.wordpress.com/ )

De asemenea, o colega avea asta seara, 8 oct 2008, urmatorul status:

„Mi se pare suprinzator sa tii seminar la un curs  la care cu citeva luni in urma, dupa ce ai iesit de la examen, erai multumit ca ai reusit sa copiezi … si o exprimai cu mandrie. Tot in curtea scolii „

No comment!

Update: Status nou, al aceleasi colege(de mai sus) : si daca nu e inspiratie de seminar,  avem inregistrari de anii trecuti. Practic asa folosim baza electronica a facultatii.

Posted on 8 Octombrie 2008, in Facultatea de Sociologie, Facultatile mele and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

