Bi-interviu BoBoCooL & andrew25 (selectionerul vs liderul diviziei A)

Bi-interviu
BoBoCooL vs Andrew25

Prezentari:
A: Popescu Andrei, 29 de ani, locuiesc in Timisoara de cativa ani buni, sunt inginer la o cunoscuta firma in industria auto. Am locuit in Bucuresti pana la 16 ani cand soarta m-a aruncat in vestul tarii.
Userul meu in joc este „andrew25” (andrew vine bineinteles de la numele mic, iar 25 de la varsta care o aveam cand am inceput jocul  ) iar echipa se numeste Metalul Topleţ, proaspata castigatoare a Diviziei A:D
Numele echipei l-am dat in semn de respect fata de una din cele mai slabe echipe care a existat vreodata in ligile inferioare din Caras-Severin , echipa la care am activat ca si junior pentru cateva meciuri prin 1998. Ulterior, echipa s-a desfiintat datorita faptului ca unii jucatori au vandut niste meciuri pentru lucruri foarte importante cum ar fi 2 lazi de bere sau cateva sute de mii de lei vechi

B: Nascut oltean in Slatina, de la 7 ani mutat pt cultivare in Bucuresti
unde ma aflu si acum
Licentiat in sociologie(2008), momentan student masterand la aceeasi facultate de sociologie si student la facultatea de stiinte juridice si administrative, Univ Crestina Dimitrie Cantemir.
In freekick, userul meu este BoBoCool, joc de 4,7 ani acest joc, echipa mea se numeste FC Jihadul Oltenesc(FC Fanatik la infiintare), stadionul echipei se cheama Marakana Olteneasca si are 60.000 de locuri(unul din cele mai mari din tara, la vremea lui cel mai mare din diviziile amatoare). Sunt si selectionerul in functie al nationalei Romaniei, functie din care voi pleca dupa castigarea titlului mondial😀 . Functia a fost obtinuta cu greu, dupa multe incercari, insa important este ca am reusit!

Intrebari:

1. Cand ai inceput jocul? De unde ai aflat de el? (pusa de andrew25)
B: Am inceput jocul prin clasa a 11a, la sfarsit. D-abia bagasem net prin fibra optica si am zis sa joc si eu un joc de fotbal online. Cum fratimiu avea deja echipa de HT, eu m-am bagat in jocul considerat a fi „copilul HT”. Ulterior, am constatat ca e mai bun decat HT(am manageriat echipa de HT a lu fratimiu vro 2 luni) si nu regret ca am ales acest joc! Am mai jucat si sokker project si inca unul, am uitat numele, dar niciunul nu mi s-a parut precum FK-ul. Poate e si vorba de obisnuinta!
A: Un prieten mi-a trimis linkul pe messenger pe la sfarsitul lui februarie 2005. Eu eram super plictisit de hattrick si vroiam ceva nou, care sa fie mai captivant decat ” bomba” aia de joc. Am folosit linkul si mi-am facut echipa, insa o saptamana m-am uitat ca matza-n calendar la culoarea aia verde, am citit manualul dar nu am inteles mare branza (asa cum probabil se intampla si acum cu noii useri). De abia dupa vreo 2 saptamani am inceput cat de cat sa inteleg cu ce se mananca si a aparut si prima mea victorie la seniori.
2. Cea mai mare performanta a ta in fk? (pusa de BoBoCooL)
A: Cea mai mare performanta in joc s-a consumat duminica ce tocmai a trecut, cand am reusit sa il inving pe Dream On si astfel am castigat matematic titlul in Divizia A. As putea sa spun totusi ca tot sezonul asta il pot considera o performanta notabila e echipei, tinand cont de parcursul in campionat (pana in acest moment 10 victorii si un egal, 4 goluri primite), cupa internationala (eliminat in 16-imi de finala de locul 1 in Ungaria) si cupa Romaniei (fara gol primit pana cum) unde azi joc in sferturi avand sanse reale de a atinge semifinalele si chiar finala
B: Cea mai mare performanta este obtinerea postului de selectioner al tarii. O performanta nationala e oricand superioara uneia la nivel de club. De asemenea, performante notabile le am la club cu produsul jucatorilor, cel mai bun exemplu fiind Petru Petoi, titular in nationala mare a Romaniei. De asemenea, Perin a fost titular mandatul trecut(portar), mai am Pescaru sau Priscariu. In concluzie: AM CU CE MA LAUDA! De asemenea, stadionul este iarasi mandria mea! 60.000 de locuri intr-o divizie amatoare…putini se pot lauda cu asa ceva!
3. Care a fost cel mai greu moment in joc? (pusa de andrew25)
B: Cel mai greu a fost inceputul. Am inceput cu 7 infrangeri la rand. Nu stiam prea multe cu ce se mananca jocul, tot timpul ma raportam la realitate(daca-mi placea in realitate o echipa care joaca 433, asta jucam si eu la FK). Eram pe punctul de a renunta(pentru unii useri ar fi fost un lucru bun), dar cand in sfarsit zisesem DACA NICI ACUM MA LAS DE JOC…, a venit prima victorie! Restul e istorie…
A: Cel mai greu moment au fost de fapt 2 ) :
1. Cand am luat-o in freza prima data, dupa 21 de meciuri fara infrangere – autorul acestui moment minunat a fost ClipAd managerul echipei Babylonia.
2. Am vrut sa ma las de joc dupa o infrangere cu 3-1 in 3rd division, administrata de Airalin, manager FC Baia-Mare. Meciul ala a fost de fapt cireasa de pe tort intr-o serie de ghinioane&random negativ ce le-am avut in perioada mea de sedere prin 3rd Division. Insa dupa cateva zile mi-a trecut si am continuat. Nu imi pare rau:D
4. Ce parere ai despre noul engine si look al site-ului si in general despre desele modificari ce au loc? (pusa de BoBoCooL)
A: Despre look pot sa spun ca am ramas socat cand am deschis situ si am vazut modificarile. Mi s-a parut foarte greoi, culorile alea tampe ma enervau la culme. Mi-am pus un skin care imita culorile vechi si mi-am schimbat setarile de impartire a jucatorilor in pagina. Acum pot sa spun ca m-am obisnuit si chiar imi place mai mult ca inainte. Totusi introducerea evaluarilor jucatorilor nu cred ca a fost cea mai buna idee, am vazut verze de jucatori la vanzare supraevaluati si care se dadeau cu bani multi. Multi useri se uita la evaluari cand cauta un jucator pe TL si nu e chiar cea mai buna alegere.
Despre modificari nu prea am ce sa comentez, in general am fost de acord cam cu tot ceea ce s-a introdus, majoritatea au fost bine gandite (chiar daca implementarea a mai lasat de dorit ). Astept cu nerabdare sa vedem ce ne aduce :noul ME .
B: Eu unul sunt impotriva oricaror schimbari profunde(legate de engine-ul jocului). Sunt mai conservator din fire. Intentionat am pus intrebarea, ca vroiam sa aflu parerea altora. Deci eu ma ghidez dupa un principiu: am intrat intr-un joc, in ala trebuie sa raman! Fotbalul e fotbal si acu, si inainte. Are aceleasi reguli. Poate doar la transferuri si la altceva sa se mai schimbe. Si oricum nu atat de des. Cum ar fi ca zilnic sa se schimbe regula off-side-ului, hentului etc. A fost introdusa o data, o revolutie, da gata! Nu zilnic se discuta astea….schimbarile vizavi de look sunt ok, look-ul poate fi schimbat de cate ori se doreste, dar esenta jocului trebuie sa ramana! Despre cum e acu fk-ul, spun cu mana pe inima ca daca era asa cand am intrat io, nu mai jucam acest joc! Acu seamana prea mult cu o stiinta exacta….calcule, cifre! Totu e exact…o echipa mai buna va invinge tot timpul una mai slaba…ca deh, randomul gonea anumiti useri! CUM BA SA PIERD MECIU ASTA?SI CONTRA CUI?CONTRA LU DOBITOCU DE ….?….Totusi, nu renunt la acest joc. Din principiu nu renunt la nimic ce incep! Mor cu fk-ul de gat)
5. Care e cel mai mare vis legat de joc?(pusa de Andrew25)
B: Visele sunt in ordine: sa castig campionatul mondial cu nationala Romaniei(implicit, visul era sa ajung selectioner), sa castig IC-u si sa castig divizia A. Asta e si ordinea! Cel mai mare si mai important e campionatul mondial!
A: Sa castig Campionatul mondial de seniori cu Romania in finala cu Ungaria sau Franta daca se poate (de preferat totusi Ungaria ). Asta bineinteles daca voi ajunge selectioner
6. Care e antrenorul tau preferat din realitate?Dar din Fk? Motiveaza! (pusa de BoBoCooL)
A: In realitate ii apreciez mult pe Rafa Benitez (pentru ca a castigat cupa UEFA si Liga Campionilor cu 2 echipe diferite, 2 ani consecutiv) si pe Razvan Lucescu (normal ca sunt subiectiv – pentru ca a dus Rapidul in UEFA pana in sferturi ). In freekick, antrenorul preferat este Addart pentru ca este cel mai bun tactician, daca are timp si interes, nimeni nu poate castiga impotriva lui. A castigat cupa mondiala cu Romania, iar pe forum are un comportament exemplar. De asemenea am un respect deosebit pentru MagneHoseth de la South Style, cel care initial mi-a fost elev, iar ulterior a devenit unul din cei mai buni prieteni ai mei si un manager cu care ma sfatuiesc destul de des. Al treilea pe lista va fi Bobo daca ia titlul mondial.
B: Pentru fotbalul real, dupa mine, sunt 3 topuri. In primul, cel mai cel antrenor din lume e Maurinio! E adevarat, sunt si altii, dar el e THE ONE! Cu toata aroganta lui, mi se pare de departe cel mai bun! Al doilea top, e cel mai bun antrenor din Romania. Aici lucrurile sunt discutabile. Acu vro 2 luni s-ar fi zis Peseiro. Acu el ar fi la coada. Eu insa am un preferat, multi o sa ramana cu gura cascata: Nicolo Napoli! Uitati-va ce face Napoli fara sa faca vrun transfer! El creste jucatori, creste tineri! Ceea ce nu face de ex Peseiro, care a venit cu lotul lui! Iar topul nr 3, cel mai bun antrenor ROMAN, aici as merge, paradoxal iarasi, pe mana lui Olaroiu. Ca pregatire tehnico-tactica e cel mai bun, rezultatele au vorbit pentru el. Stilul?…unul castigator si atat! Din freekick, consider ca cel mai bun poate fi considerat Addart, castigator al Cupei Mondiale….poate fi considerat de asemenea si cel mai bun din lume! Dar sunt multi buni aici, pacat ca unii nu-si mai dau interesul. Pacat, pentru ca are de pierdut nationala Romaniei. De asemenea, o parere buna am despre tine Andrei, pentru ca ai reusit sa castigi campionatul! Felicitari!
7. Ai o tactica preferata? Dar un tip de jucator?(pusa de Andrew25)
B: Nu exista tactici preferate! Mai ales cu desele schimbari de engine, nu poti spune prefer tactica X sau y! Iar ca tip de jucator, ii prefer pe cei cu BC mare….ca si-n realitate, iubesc tehnica, iubesc driblingul! Si ca sa zic si numele juc, el e Petoi
A: Nu pot sa zic ca sunt innebunit dupa o anumita tactica, insa statistic vorbind cele mai multe meciuri de cand am inceput jocul le-am jucat in 4-4-2. Am jucat cu succes si 4-5-1, si mai rar 4-3-3, insa totul depinde de valoarea adversarului si bineinteles de valoarea lotului meu la momentul meciului. Jucatorii care imi plac foarte mult sunt mijlocasii echilibrati cu OP minim 60.
8. Ce ai schimba in joc?Ce ai introduce/scoate daca ai fi „boss-ul” Fk-ului? (pusa de BoBoCooL)
A: Pai daca as fi eu the big boss al fk, in primul rand l-as face pe Bobo selectioner pe viata, nu de alta dar ar fi destul de palpitant, si am trai la maxim si un meci cu Botswana, asa ce farmec are sa castigam pe linie pana prin sferturi si de abia apoi sa inceapa greul . Apoi as da cate un an de VIP gratis la toti userii si cate un milion in cont. Vorba aia „Sa traiti bine!” Lasand gluma la o parte, cred ca as regandi putin sistemul little league, pentru ca in momentu asta e varza (am scoala la 93-95 de sezoane bune si n-am mai tras un junior bun nici nu mai stiu de cand, ca sa nu mai zic ca un fundas adevarat n-am tras niciodata) si poate ar fi interesant sa existe posibilitatea sa se imprumute jucatori intre echipe, dar nu oricum ci contra unor sume de bani + salariu marit substantial, iar perioada de imprumut sa fie de minim un sezon. Ar mai fi si altele dar nu vreau sa ma apuc acum sa scriu pagini intregi ca nu are nici un sens. Pana la urma jocul imi place asa cum e, chiar daca se schimba sau nu ceva.
B: Pentru mine chestia de baza a jocului ar trebui sa fie realismul! Un joc realist e un joc bun! Astfel, as (re)introduce cartoanele(galbene si rosii). Apoi, accidentarile le-as face realiste(te-ai accidentat, iesi….poti continua, dar sa se agraveze si sa lipsesti mai mult). Apoi, un jucator accidentat nu se poate antrena! Si pe de alta parte, cele 2 lumi paralele, nationala si club….La nationala esti accidentat, la club nu…As introduce astfel: la nationala te poti accidenta, dar si acumulezi experienta babana! Iar experienta as pune-o cu cifra, precum skill-urile(de la 1 la 100). Mi se pare mai realist(cuvantul magic). De asemenea, moralul ar trebui introdus, ca si coeziunea(un cuplu de 2 atacanti sa joace mai bine daca joaca impreuna de 1 an). Asta pentru ca e absurd sa iei azi un jucator si –l bagi direct in joc. (aici poate fi introdusa chestia care e deja la nationala…jucatorul daca l-ai luat sambata nu poate juca luni, poate fi extinsa si la cluburi!).Apoi, experienta tacticA(ca-n ht), pentru ca o echipa sa nu poata juca azi 352, maine 442, poimaine 433.Tot realism se cheama. Si apoi cu juniorii trebuie re-gandit sistemul…daca ai scoala 100 sa creasca juniorii mai repede…pt ca deh, au pe ce sa se antreneze etc… Acu extrasu e o chestie gen 6/49(cam atatia sunt juniori buni). Si cel mai important, reintroducerea banilor din amicale! De ce au fost scosi acei bani nu stiu….era o sursa de venit in plus(mai mica sau mai mare). Si bonus, as pune posibilitatea sa fixezi amicale sambata si duminica, in saptamana barajelor(daca echipa ta nu joaca), tocmai in ideea de a echilibra balanta! Si asta tot pe bani(preferabil decat sa primesti banii aia pe degeaba). Parerea mea. Iar pe partea financiara, ca tot vorbii de ea, as scoate salariile de talent…a mai mare tampenie. Dimpotriva, as incuraja investitiile in juniori! Sa preferi sa dai bani la juniori si sa pastrezi jucatorii respectivi decat sa-I vinzi! O sansa in plus(eventual sa fie introdusa o faza ceva de genu X JOACA MAI BINE, CA E LOCALNIC, PUNE SUFLET….MAI BINE DECAT UN MERCENAR LUAT DIN BRAZILIA!)….totu in numele realismului! Gata, ca se termina revista)
9. Unde te vezi in freekick peste 10 sezoane? (pusa de Andrew25)
B: In divizia A, campion mondial cu Romania si managerul preferat al userilor din freekick! Si probabil fara Petoi in echipa)
A: Mi-as dori mult sa ma regasesc tot in DIvizia A, cu o zestre de vreo 3-4 campionate si cine stie, daca timpul imi va permite si voi fi ales ca si selectioner sa iau titlul cu nationala de seniori. Oricum daca nu mi se va indeplini niciuna din dorinte, m-as multumi si sa fiu o prezenta constanta pana atunci in Divizia A, unde il astept pe Bobo sa vina sa ne dea mucu’ la toti
10. Ce sfaturi dai noilor useri din FK? (intrebare comuna)
B: Sa citeasca manualul,sa analizeze meciurile si sa bage bani in juniori! E de baza! Pentru mine, nu exista mandrie mai mare ca aceea de a avea 11 jucatori crescuti de tine sau de a avea un jucator CRESCUT de tine in nationala! De asemenea, pentru ca FK e un joc diferit de alde Football Manager, INTRATI FRATILOR PE FORUM! Comunicati! Ca d-aia jucati fk, adica contra oamenilor si nu contra unor echipe controlate de calculator! Si daca ti-a placut, incearca sa popularizezi site-ul asta! Ca trebuie sa afle si altii de el! Ce poate fi mai frumos decat o infruntare intre tine si un tovarash bun d-al tau?Sa iesiti apoi la o bere si sa disecati meciul…sa va certati etc…Bafta tuturor in acest joc!
A: Sa aiba rabdare…si net acasa! Cu un pic de inspiratie in transferuri si in tactici se pot obtine rezultate foarte bune.
Cuvinte de incheiere:
B: Bafta tuturor in Fk, Forzza Romania si fie ca random-ul sa fie cu voi, atat cat mai conteaza el in Fk!]
A: Salut comunitatea romaneasca de freekick, ii salut pe cei ce citesc randurile astea in loc sa munceasca sau sa mearga la scoala, si sper ca am reusit sa va captivam atentia cu povestile noastre. Bafta tuturor!

Posted on 2 Noiembrie 2008, in Freekick and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

