Bancuri … de Craciun! (partea 1)

Pe langa traditionalele urari de sarbatori fericite si alte alea… vizitatorii acestui blog au parte si de o surpriza….bancuri de Craciun:D

Intr-o seara friguroasa, de iarna, o tanara statea pe unul din podurile Dambovitei si se gandea cum sa scape de viata asta amara.
La un moment dat, Mos Craciun se apropie si-i zice:
– Ce faci tu, aicea, fata mosului?
– Ce sa fac, mosule, iaca sunt suparata, ca n-am servici, n-am casa, n-am bani si ma gandesc sa ma omor, sa scap de toate necazurile.
– Ei, fata mosului, stai ca nu-i dracu asa de negru! Uite, eu pot sa-ti indeplinesc trei dorinte, acum, pe loc. Spune, ce-ti doresti?
– Pai, as vrea sa am o vila in Cotroceni…
– S-a facut! Asta e adresa si astea sunt cheile de la noua ta casa. Altceva?
– O masina, mi-ar fi de mare folos…
– Nici o problema! In garajul casei, un Mercedes te asteapta. A treia dorinta?
– Pai, as vrea sa am un cont in banca, sa-mi nu-mi mai fac griji din cauza banilor…
– In casa o sa gasesti un carnet de cecuri. Ai un milion de dolari in banca. Dar stii, fata mosului, ca toate astea sa se indeplineasca, trebuie sa indeplinesti o conditie…
– Spune, Mos Craciun, ce trebuie sa fac?
– Pai, as vrea sa te asezi in genunchi si sa-ncerci un sex oral.
– Vai, mosule, nu pot sa fac una ca asta!
– Cum, pentru toate dorintele care ti le-am indeplinit?
Pana la urma, fata se lasa convinsa si se apuca de treaba.
Dupa vreo 5 minute, mosu o intreaba:
– Cati ani ai tu, fata mosului?
Luand o scurta pauza, fata raspunde:
– 28, mosule.
– Si, la varsta asta, mai crezi in Mos Craciun?!!

–––––-

Mos Craciun pleaca, intr-un an, cu sania lui.
La un moment dat, vede un horn, se opreste si, cum e el mare si gras, da sa intre pe horn.
Dupa mai multe incercari, reuseste si cade intr-o camera, in care se afla o blonda beton, dezbracata.
Sta Mosu si se gandeste:
– Dac-o f*t, nu mai ajung in RAI. Da’ daca n-o f*t, cum dracu mai ies eu de aici?

–––––––––-

Draga Mos Craciun ,
De trei ani iti cer un camion de pompieri ! Poate ca anul asta o sa gasesti unul !!!
Multumesc, George
Draga George ,
Ca sa ma ierti ca nici acum nu am un camion de pompieri , iti voi da foc la casa in timp ce dormi .
Asa vei avea toate camioanele de pompieri pe care ti le doresti .
Somn usor , Mos Craciun

–––––––––

Un copil ii scrie o scrisoare lui Mos Craciun:
Dlaga Mosule, te log mult sa-mi aduci un tlenulet electlic, o masinuta si o ciocolata .
Se duce copilul la posta si duce scrisoarea.
Postaritele deschid scrisoarea , o citesc si li se face mila de copil .
Hotarasc ele sa puna mana de la mana si sa-i cumpere copilului darurile.
Strang ele banii , cumpara trenuletul , cumpara masinuta , dar de ciocolata nu le mai ajung banii .
Trimit cadoul copilului .
La cateva zile de la Craciun , copilul duce la posta o alta scrisoare , cu multumirile pentru Mos Craciun :
Dlaga Mosule, iti multumesc pentlu cadouli ! Tlenuletul este magnific, masinuta este supel. Eu sunt convins ca mi-ai tlimis si ciocolata, da cled ca tampitele alea de la posta au mancat-o !

–––––––––––

Dupa o zi criminala, in care lui Mos Craciun toate i-au mers prost (i s-au imbolnavit 4 elfi, 5 reni au racit, sania s-a rupt, a ramas fara bautura si a venit si soacra-sa in vizita), seara suna la usa un ingeras cu un brad imens de Craciun.
– Ce sa fac cu bradul , Mosule ? intreaba ingerasul .
– Sa ti-l bagi in f*nd !
Si, de atunci, exista traditia cu ingerasul infipt in varful bradului …

–––––––––––––

Un copil optimist si unul pesimist il asteapta pe Mos Craciun .
Pesimistul e sigur ca nu o sa primeasca mare lucru .
Optimistul nu mai poate de incantare si abia asteapta sa vada darurile .
Vine Mosul, iar copilul pesimist primeste super – cadouri : trenulete, masinute, ciocolata, tot ce i-ar fi putut trece prin cap.
Copilul optimist primeste … o balega .
Se intalnesc copiii si schimba impresii .
Pesimistul: – Mai, eu am primit un trenulet, da’ nu e prea mare, o masinuta, da’ nu e culoarea pe care o vroiam, si ciocolata, da’ e cu lapte si fara alune … si asa mai departe .
Optimistul rade incantat:
– Mai, eu am primit un cal ! Da’ nu-l gasesc !

–––––––––––––

Intrebare: Stii cine e nevasta lui Mos Craciun?
Raspuns: Merry Christmas!

–––––––––––––––––

Intrebare: – Ce e rosu si vine regulat?
Raspuns: – Mos Craciun.

–––––––––––––––––-

Mos Craciun sta în seara de Ajun în fata lui Bula. Îi arata cu degetul si îi spune:
-Ai fost cuminte anul acesta?
La care Bula:
-Tata Mosul asta ma ameninta! Suna avocatul!…

––––––––––––––––

Un securist rau, un securist bun si Mos Craciun intra în restaurant.
Comanda o masa plina de bucate si, cînd sa înceapa, se stinge lumina.
Dupa 3 minute, se aprinde, dar masa era goala, bucatele disparusera. Cine le-a mîncat?
Securistul rau pentru ca securistul bun si Mos Craciun sînt personaje imaginare.

––––––––––––––––––

Chiar înainte de Craciun, un politician cinstit, un avocat binevoitor si Mos Craciun se aflau în liftul unui hotel foarte select.
Înainte ca usa sa se deschida observa o bancnota de o suta de mii care zace pe jos.
Care dintre cei trei credeti o ridica??
Mos Craciun, desigur, ceilalti doi nici nu exista!

–––––––––––––––––––

Î:Ce e mare, rosu, si se zvârcoleste în zapada?
R:Mos Craciun dupa ce a primit un sut în coaie.

ps: ATENTIE! CEI CARE TIN CU ALTA ECHIPA AFARA DE DINAMO NU VOR PRIMII NIMIC! FIIND CRIZA FINANCIARA MOSU A DECIS SA PREMIEZE DOAR D-AI LUI :))

Posted on 24 Decembrie 2008, in Bancuri, Sa ne radem and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

