Folclor romanesc!!

Incepem anu asa cum ne-am obisnuit…intr-o tenta umoristica!!! Am ceva poezioare, stranse, adunate… care cu siguranta vor produce zambete si injuraturi!!! Maine promit sa fac bilantul blogurilor pe 2008(adica azi, ca e deja 1 noaptea)…momentan insa bag astea(din pacate, la blogul de la blogspot n-am statistici detaliate, deci discutia pe statistici va fi doar referitoare la cel de pe wordpress!). Pana atunci:

1. Doua urari geniale de Craciun:

MOS CRACIUN E CAM NEBUN
SI-A FUTUT TOTI RENII-N CUR
SI ACUM VREA SA I-O PUNA
CELUI CU MOBILU-N MANA

–-

TE SALUT SUNT MOS CRACIUN
AM O PULA CAT UN TUN
DE TI-O DA CU EA IN CAP
O SA CAZI PRECUM UN TAP
TE RIDICI PRECUM CACIULA
SI O SA VEZI CADOURI … PULA

2. Scrisoarea unui manelist catre iubita lui:

Esti frumoasa ca o stele
Tu mi-ai rupt inima-n doi
Toate sufletele mele
Bate numai pentru tu si noi!

3. Poezie din popor

Intr-o balta neagra,
Patru ochi luceste.
Ce sa fie oare?
Cred ca e doi peste.
___

Pe un camp cu viorele
Crestea numai ghiocei.
Si-a venit mandrele mele
Si le-a cules ei pe toti.
___

Creste iarba, iarba deasa
Perpendicular pe casa
Vine calul si o paste
Alta iarba se dezvolta
___

Tara mea cu rauri multe
Si cu frunze si cu flori
Ai in tine-o populatie
De mai multi locuitori

Si din bolovani cu apa
S-au format inspre apus
Muntii tai de incretire
Orientati cu varfu-n sus
___

Trece lebedele-n zare.
Eu ma uit, ele dispare…
___

Cite stele sint pe cer
Pin’ la ziua toate pier.
Numai pe uzina noastra
Arde una, ca o proasta.

 

Posted on 1 Ianuarie 2009, in De pe net, Poezii, Urari de sarbatori and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

