Ganduri…prima dubla-sesiune din viata…

Deci pe bune…trecuse muuuuuuuuuuuuult timp de cand nu mai scrisesem pe blog! Pana la urma asta e scopu blogului…sa iti asterni gandurile…Ziceam de altii ca fac din blog un loc pt tot felu de chestii… inclusiv reclame la produse… si io calc voios pe urmele lor.. articole de pe site-uri, bloguri si alte alea…Da parca era vremea sa zic si io ceva!
SI despre ce ar trebui sa vorbesc mai intai? Despre criza??Despre fotbal(sincer, mi se pare cea mai ciudata perioada de pauza competitionala din cate au fost…)…?Sau mai bine… despre sesiune:D?
Stiu, pentru multi ar trebui sa fie ultimul lucru…ala mai neimportant… da-o incolo de sesiune?Chiar conteaza tampeniile alea?Important e sa treci… doar tu ne-ai impuiat capu cu asta 3 ani de zile…
In teorie e adevarat…3 ani de zile la socio mergeam la examene aproape de fiecare data fara sa invat o boaba…de fiecare data ma descurcam cumva…la grile le luam dupa CARE SE POTRIVESTE si mergea… dadeam cu zaru, cu banu, ma uitam la colegi… si iesea 5-u, 6-le, chiar 7-le…(al draq seminar, ma tot crestea…io vroiam sa iau 5-u, si 5-u a venit primu d-abia in anul 2, in conditiile in care in anu I am fost integralist…)….
Acum parca e altceva…E un sentiment ciudat…Intai, vine o sesiune dubla…am 7 examene(nu ca ar fi multe….7 examene la 2 facultati e mai putin decat au unii la una singura…)…
Nu numarul lor cel care ma face sa ma simt ciudat…Ma simt ciudat… simt ca e diferit…o facultate am facut-o din obligatie…toata lumea are facultate, trebuie sa am si io… dar nu toata lumea invata, io de ce as face-o?
Now it’s different…dupa ce am terminat o fuck-ultate(sa mai scriu si asa, sa nu zica lumea ca am dat-o in boala seriozitatii de tot:D) cum am terminat-o…acu la a 2a parca simt ca trebuie sa invat… simt ca la examen singura sursa trebuie sa fie capul meu… ink o diploma fara acoperire parca e prea mult… 1 facultate la caterinca e utila, a 2a daca tot o fac…tre s-o fac ca lumea….
Nu stiu de ce mi-a venit sa scriu asta… da parca asa simt… parca vremea pacalelilor (intelectuale) a trecut…cel putin la mine! SI parca sentimentul vinovatiei e mai pregnant… DACA FACEAM CA LUMEA PRIMA FACULTATE…ACUM POATE NU MAI ERA NEVOIE DE A 2A…
Dar ce inseamna ca lumea?Mai ales gandindu-ma la facultatea pe care am facut-o…
Daca faceam de la inceput dreptul….faceam la fel ca socio…tot aici ajungeam…
Daca….
Si intr-un final, ca sa arat ca tot manelist am ramas, chiar daca unul care regreta…dau unul din citatele mele preferate:

NU E VINA MEA
POATE NICI A TA
DAR CU SOARTA-N VIATA
NU TE POTI JUCA!!!

Deci asta mi-e soarta…trebuie doar sa merg mai departe!

Posted on 18 Ianuarie 2009, in Facultatea de drept, Facultatea de Sociologie, Facultatile mele, Personale and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

