Reclama gratuita….mii de multumiri!

Doresc sa multumesc pe aceasta cale unui anume blog, cu 2 autori, ce incearca a denigra blogul meu, dar reuseste decat sa-mi faca reclama. Nu stiu cat reuseste sa ma denigreze, dar partea frumoasa si interesanta este ca deja, in vro 2-3 ore, mi-a adus inca 10 vizitatori pe acest blog. Blogul lui nu pare a fi altfel rau, in afara inconvenientului ca are 2 autori si nu se stie niciodata de cine e scris nu pare a avea multe bube…
Rautatea si invidia ies insa in evidenta cand nici nu te astepti. Faptul ca blogul meu are mai multe vizualizari decat va avea vrodata acel blog e deja stiut. Faptul ca acel blog arunca cu noroi in stanga si in dreapta nu prea e cunoscut(la cati cititori are e explicabil) … explicatia pentru postul de asta seara ar putea fi apartenenta la genul rock a autorului(autorilor). Stiu, rockarii asculta cea mai bengoasa muzica, sunt cei mai smekeri, cea mai tare moda e a parului lung si tot asa….Daca porti bratara cu tepi e cool, daca bratara e tot groasa, da din aur, esti cocalar! Stiu, daca in loc de bocanci negri si greoi ai pantofi de lac esti cocalar, fie si ca nu asculti manele ci doar asa vrei sa arati tu!
Oki, am inteles, sunt cocalar, sunt analfabet(care culmea, am terminat o facultate si mai fac una), sunt incult, sunt tampit… Am 4.000 de poze pe hi5…da de ce draq imi vezi profilu?Cumva ca e cel mai vizualizat din facultate?…De ce compara pe Basescu cu Iisus nu stiu…nu sunt credincios, da daca ar fi intrat macar o data pe acel profil ar fi vazut descrierea pozei mele cu presedintele (scrie simplu „2 betivi”). Daca ar fi citit cu atentie si-ar fi dat seama ca sunt oltean si eu! Si-ar fi dat seama ca citatul ala din „genialul” DInel Staicu este auto-ironie. Nu ironizez moldoveni, nici ardeleni, ci olteni, adica pe mine! Dar ma rog, neuronu autorilor acelui blog(2 persoane, 1 neuron) e mult prea surmenat de sesiune ca sa gandeasca…iar muziCA CAre o asculta e mult prea culta ca sa studieze cu atentie profilu si blogul unui cocalar!
Noapte buna cultilor(sau cool-tilor, da nu cred ca intelegeti ce inseamna) si multa bafta in sesiune si la licenta. Dovediti ca sunteti mai buni ca un cocalar si luati mai mult de 9.80! Daca nu, CIOCU MIC!

ps: Mii de multumiri pt reclama! Da sincer nu trebuia! Va saluta cu stima si respect un OLTEAN PROST, BETIV SI DOBITOC!

(UPDATE: Adresa articolului la care fac referire nu mai exista, valabilitatea articolului ramane)

Posted on 26 Ianuarie 2009, in Blogul meu and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

