Curiozitati … blogosferice!

Greu am gasit titlul de mai sus…greu…De altfel, ideile imi vin… de scris e simplu…de sintetizat totul intrun titlu e mai greu…pt neuronu meu singuratic aproape imposibil…
In blogosfera sunt din iulie 2008…acest blog a aparut mai tarziu… la inceput eram „client” blogspot…la acel blog renuntand intre timp… desi adresa exista inca si dainuie…(primul blog a aparut la data de 16 iulie 2008…, acesta a aparut la data de 29 septembrie 2008)
Acest blog a aparut, cum ziceam, prin septembrie:)…din 29 septembrie pana in data de 21 februarie…fix 7.100 de vizitatori (in secunda aceasta atatia sunt…pana termin postul poate se inmultesc… pe diverse cai:p). In tot acest timp s-au intamplat multe… Au fost injurati diversi colegi, profesori…, sefi…(de an, de promotie)…blogul poate nu e asa de bine scris pe cum ar trebui…
Poate exprimarea a lasat de multe ori(unii ar zice de fiecare data) de dorit…si totusi…fratilor…7100 click-uri! In 5 luni de zile…peste 1.000 de click-uri pe luna!
De ce intra oamenii pe blogul meu?DE CE? Si mai ales cine?
Eu la licenta am studiat CINE l-a votat pe Basescu…daca as putea si as avea cum, as „studia” CINE intra pe blogul meu…ce varsta au vizitatorii…ce studii…si mai ales, DE CE DRAQ INTRA ?…curiozitati personale…
DIn pacate, nu pot afla vrodata…
Si ca sa maresc numarul intrebarilor si nedumeririlor, am sa mai reliefez ceva (in cazul ca nu s-a observat!)…Asadar, astazi … pe la pranz (ora 2:24 figureaza aici, nu stiu cat inseamna ora Bucurestiului, da ma rog)…a venit pe acest „minunat” blog un comentariu…aparent neimportant…CE BA, LA CATE COMENTARII AI, TE LAUZI CU UNU?… Pai poate am de ce…ia fiti atenti:

ovidiana Says:

February 21, 2009 at 2:24 pm e

Hai ca esti simpatic, Emile!
In primul rand masina aia fuse parcata de dimineata,alturi de alte 3 care erau fix la fel (mai pe romaneste, pe un spatiu de 1,5 metri nu prea intra masina pe lung). In al doilea rand, chiar m-ai suparat cu reclama asta negativa a parcatului. Daca nu ma insel, matale n-ai carnet deci nu te pot „invita” la teste auto in care femeia „umileste” clar barbatul..care e si blond..si oltean pe de’asupra

Hopaaaaaaaaa….alt comentariu al unui profesor…Daca prima oara, cand am primit un comentariu semnat „Baltasiu Radu” am avut dubii (din ultimele zvonuri se pare ca 90% acela nu este dat de domnul profesor, ci de un „anonim celebru” al blogosferei…), de data asta am siguranta ca autorea comentariului este impricinata Ovidiana (dupa adresa de mail, dupa faptul ca poti face click si ajungi pe blogul … dansei)… Intre cele 2 comentarii a mai aparut unul.. pe data de 8 februarie… semnat Ralu Popescu (si ala e sigur al autoarei…).
Deci 2 profesori comenteaza pe blogul meu…inca nu se stie de ce … un blog atat de „prost”, de „manelizat” si de „lipsit de sens” (am dat doar 3 caracterizari ale lui) sa fie de 2 ori „legitimat” de 2 profesori? Ce-or fi patit? Cand injur primesc comentarii…., cand doar ma iau subtil de cineva primesc comentarii, cand laud(postul din 8 februarie) primesc comentarii, cand ma iau iarasi de cineva primesc comentarii? Tot ce fac eu starneste comentarii… Oare am ceva special?? Ca sa nu mai spun de alta profa care a legitimat acest blog, Oana Nae(actuala profa de liceu si 90% viitoare profa a facultatii)…Ce-o fi patit si Oana sa faca asemenea prostie?…
Fara sa raspund multiplelor intrebari…sa raspundem punctual la comentariul Ovidianei…sau mai precis niste observatii:
1. Felicitari domnisoarei pentru ca a scris numele meu cu E marE. Pe mess atator persoane le-am spus sa-mi scrie numele cu E mare, iar ea a facut asta fara sa-i spuna nimeni! Felicitari (grav…am ajuns sa laud normalitate…si mai grav decat atat…s-o laud pe Ovidiana)…
2. Nu am carnet pt ca nu am avut norocul de a avea masina. Si nici „norocul” de a-mi fi oferit un post care sa-mi permita a -mi achizitiona una. Asta e, pt unu ca mine exista ratb, metrou si alte chestii urat mirositoare unde risti sa ramai fara telefon, fara portofel…
3. Inca o lauda(culmea, nu-s beat, da o laud pe ovidiana): ms ca mi-ai zis ca-s simpatic…indiferent daca era ironic sau nu, ramane ceea ce ai zis!
4. Daca te-ai suparat…bea o gura de apa…sigur iti trecE:)In fond, nu te acuzasem de nimic rau:) Justificare? Nu cred ca trebuia…si avand in vedere posturile trecute, asta era un lucru „soft”
Iar pentru dusmanii blogului meu, care sunt si care asteapta sa se inchida, le transmit multa sanatate, fericire si cat mai multe comentarii pe blogul meu!
Va pup pe (aproape) toti!

ps (update ulterior): Sper totusi ca domnisoara Ovidiana sa nu mai fie inca suparata… nu d-alta da studentii si SAS-ul in general au nevoie de ea la 100% din capacitate!

Posted on 21 Februarie 2009, in Facultatea de Sociologie, Facultatile mele and tagged , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Un profesor (poate singurul, sau poate unul dintre prea putinii) de exceptie al Facultatii de Sociologie spunea ca bascalia nu ne rezolvă problemele. Pe mine ma nemultumeste sa constat cum oameni apartinand aceleiasi bresle, si asa prost reprezentate, „isi dau la picioare” cu fiecare ocazie…
    Ar fi interesant sa faceti asta departe de sfera (semi-) publica, sau chiar sa incetati. Cred ca aveti chestiuni mai inteligente de transmis.:)

Lasă un răspuns

