Sociologice…despre orarul frumoasei mele fuck-ultati!

Revenim cu amanunte din frumoasa si inegalabila fuck-ultate de sociologie. Trebuie sa precizez din start ca, in ciuda faptului ca mai sunt student la inca o facultate, sufletul mi-a ramas aici…la sociologie … si n-o sa regret niciodata ca am facut aceasta fuck-ultate!!!
Pana acum, in cazu in care ati citit posturile anterioare…am tot criticat-o pe fosta mea colega Ovidiana. Saraca „Ovi”, a tot fost terfelita, acuzata ca nu va sti sa-si tina seminariile, acuzata ca nu stie a parca frumoasa masina proprietate personala… toate astea-s detalii, toate astea palesc in fata gestului ei magnific facut zilele trecute…
Pana la continuarea laudelor…sa prezint faptele…asa cum sunt ele!
Asadar, saptamana trecuta, prima saptamana de cursuri in mirobolanta fuck-ultate, am avut un curs marti de la ora 4. Cursul se cheama analiza electorala(chiar daca in orar figura ca ANALIZA ELECTORALA SI MARKETING POLITIC, el e doar de analiza electorala, marketingul politic il vom face la anul). Profesor titular la acest curs figura domnul Mihai Milca, intamplator profesorul meu de licenta anul trecut, profesor pentru care am un respect deosebit.
Cativa colegi(si mai ales colege) m-au rugat insa sa vorbesc cu dansul sa mutam cursul la ora 6, ca au servici…Singura zi libera era miercurea, pt ca vinerea nu putea intra in discutie (cine ar veni vineri la 6 la fuck-ultate)…Zis si facut…vorbesc cu domnul profesor, dansul e de acord cu ziua de miercuri…si ma pune sa caut o sala libera.
Ajung acasa marti, ma uit pe internet si gasesc sali libere 302 si info 1… cosinderand insa ca 302 e o sala mai potrivita, anunt colegii si pe domnul profesor de sala 302. In acelasi timp, dau un mail lui Vlad Grigoras, care stiam eu ca a fost printre cei care s-au ocupat de orar… Vlad imi da o adresa de mail, ceva cu orarsas…unde dau mail sa anunt schimbarea….Raspuns nema…am crezut ca nimic…ca nu va fi niciun efect!
Dar efectul exista! Pe data de 21 s-a afisat noua varianta de orar…eu insa d-abia azi 23 l-am vazut…si…surprize surprize…cursul de analiza electorala … a disparut…Miercuri la ora 6, sala 302 e alt curs…
Dupa neuronu meu blond, nascut si copt in Oltenia, consider ca-s 4 posibile explicatii:
1. Ovidiana a vrut sa ne faca o surpriza si a negociat cu conducerea facultatii ca noi, cei de la masteru de sondaje bologna, sa avem semestrul asta doar 3 cursuri in loc de 4. Daca e asa, mii de multumiri Ovidiana!
2. Domnisoara Ovidiana a negociat cu domnul Milca sa nu mai facem acest curs, doar sa trimitem niste referate la sfarsitul semestrului pe care sa primim nota! In acest fel, se face economie de o sala (ca si asa e criza), domnul profesor isi ia banii, noi primim note si toata lumea e fericita! Si daca este asa, ii multumim din suflet domnisoarei Ovidiana.

Mai sunt insa doua variante, in care nici eu si niciunul din colegii mei nu crede defel…asadar:
3. Domnisoara Ovidiana s-a razbunat pe studentii acestui master, datorita faptului ca eu fac parte din el si datorita faptului ca eu am fost cel care a trimis mailul! Asadar, pe langa faptul ca nu a pus cursul nostru miercurea la 6, a mai introdus si alt curs la aceeasi ora in sala 302…asa pe muteste…! Insa fiind o varianta fantezista, nu cred sincer in ea…doar o scriu aici din lipsa de ocupatie!
4. Mai este o varianta, la fel de putin probabila: Ovidiana a uitat de cursul nostru!L-a scos de marti de la 4 si a uitat sa-l puna. Sincer nici asta nu cred…nu pot sa-mi imaginez cum o profa respectabila precum dansa sa nu-si indeplineasca in mod corespunzator sarcinile ce i-au fost date! Iar orarul este una din cele mai importante sarcini dintr-o facultate, sarcina ce este data de obicei profesorului cel mai capabil si nu unui neica-nimeni!
De asemenea, exista posibilitatea ca Ovidiana sa nu aiba nicio legatura cu acest lucru, ea nelucrand singura la orar!
Dar eu vreau sa cred ca-s primele 2 variante si pt ca credinta este puternica, spun doar atat: MII DE MULTUMIRI DOMNISOAREI PROFESOR ASISTENT OVIDIANA BULUMAC! SA VA TINA DUMNEZEU SANATOASA SI FERICITA, SI FACULTATEA SA VA TINA PANA LA PENSIE AICI, PENTRU CA FACETI FF MULTE LUCRURI BUNE SI UTILE!
Pt cititorii blogului, pana la noi detalii despre orar si nu numai, la (buna) revedere!

Posted on 23 Februarie 2009, in Facultatea de Sociologie, Facultatile mele and tagged , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Acum nu mai eşti deloc simpatic. Şi asta e ultima oară când mai intru pe blogul tău(nu că ţi/mi-ar păsa f tare) din simplul fapt ca eşti o fiinţă pusă pe ceartă şi harţă absolut fără vreun motiv real (aka răutate gratuită.. dar să fii sănătos).
    1. iar incepi cu minciuni privind chestiuni legate de persoana mea(aici intra şi iniţierea diverselor zvonuri -un simplu exemplu ar fi postul anterior)
    2. eu chiar nu am nici o treabă cu orarul vostru – deci altă minciună
    3.nu sunt profesor, nu sunt asistent
    4.eu am crezut că lucrurile pot evolua dar am fost naivă, se pare. Aşa că la modul cel mai serios îţi spun că dacă mai continui cu injuriile, ironiile, minciunile şi calomniile zău că schimbăm foaia (dar zici că eşti student la Drept deci presupun că ştii)

  2. cine-i ovidiana asta mai tata? (asta e serios numele ei???) si ce cerceteaza ea despre
    „Europäisierung, multiple Modernitäten und kollektive Identitäten – Religion, Nation und Ethnizität in einem erweiterten Europa” mit Wilfried Spohn Göttingen? ca mie textul de pe pagina dl prof Balatasiu imi spune numai minuni de pseudo-sociologie de anii 50 de razboiul rece, si in plus nu aflu absolut nimic despre tema bine-platitului proiect de cercetare. Nu de alta, da dl Spohn publica pe banda rulanta despre ‘Europäisieurng’ si despre mai scazutul nivel de secularizare si separare a bisericii de stat in Romania, the usual bashing, – unde io, ca si traita in Romania, Germania si Olanda (si cu studii in toate trei, pana la dr. ) ma tavalesc pe jos sozialwissenschaftlicher Empörung wegen. in toate ziarele nemtesti ce mai zic, ce mai fac, ca mai decreteaza episcopii/episcoapele – pe prima pagina, iar ca nu sunt membra a nici unei biserici nemtesti a trebuit sa semnez de 20’j de ori (ca sa nu platesc taxa de biserica, cand inca mai traiam in tara aia). Ceva hints, tipps and tricks?

    best wishes,

  3. ESTE IUBOVNIKA LUI RADU BALTASIU!
    PROTEJATA LUI!

  4. iubobnika lui radu baltasiu!

Lasă un răspuns

