Top 10 statusuri vazute pana acum in lista!

Deci gata cu posturile razboinice, care ataca sau in (legitima?) aparare…E timpul pt ceva … frumos! Si anume statusuri! Vazute prin lista mea…si incep normal de la ultimul loc… voi mai posta si alte statusuri…ulterior acestuia…mentionez ca unele din ele le-am avut si eu, dar preluate…si mentionez ca dupa liniuta voi scrie comentariul meu:)… la unele nu ma pot abtine…
Asadar:
10. Fac laba – bravo tie, da de ce trebuie sa ne anunti?
9. Nu ridica femeia pana la cer, ca te va insela cu primul inger! – E ceva de comentat?
8. Ochii care nu se vad se uita…dupa altii – status al unei blonde deviante!
7. You don’t love a girl because she is beautiful, she is beautiful because you love her!
6. Einstein a murit, Beethoven a murit, Mozart a murit, nici eu nu ma simt prea bine – No comment!
5. I have the pussy, i make the rules! – status al unei blonde!
4. Sa calculam viteza intunericului deci… – status de blonda devianta!
3. Iisus da de baut de ziua lui? – Status fff ateu
2. Preocupari licentioase – status pe care l-am preluat si pe care l-am avut in diverse variante derivate mult timp…preluat de la o colega de fuck-ultate(de la socio)(
1. Si Catrina vazandu-l pe Moromete ca taie salcamul a exclamat: LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL – the best of the best!

Posted on 24 Februarie 2009, in Statusuri and tagged , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. he he he Emile…
    ma recunosc prin lista… si nu oricum, ci la nr.2
    sa traim!🙂

  1. Pingback: Sa ne amintim … duminica! « CEL MAI MINUNAT BLOG!

Lasă un răspuns

