Leapsa (primita tocmai din Piatra Neamt… de la Otilia:D)

Am primit leapsa si ca s-o dau mai departe, indeplinesc conditiile:

Sunt….blond.

As vrea … sa fiu mai responsabil!

Pastrez … rautatile in mine!

Mi-as dori … mai multi bani…:D

Nu imi place … falsitatea…rautatea o accept, falsitatea nu!:D

Ma tem … de mine si de ce pot face eu…

Nu pot sa inteleg … oamenii din jur… uneori mi-e atat de greu:-?

Aud … manele:D

Imi pare rau….ca am imbatranit…:(

Putini oameni ….am cunoscut … poate mi-as dori sa cunosc mai multi!

Imi place … sa ies cu prietenii…sa socializez…mama ei de facultate…din cauza ei:D

Nu sunt … un om normal…sunt oltean , blond si manelist:D

Cant … in baie si la petreceri….doar ritmul meu:D.

Joc teatru … pe a mai mare scena in a mai misto piesa…se cheama VIATA REALA!

Niciodata … sa bei … fara sa ma chemi:D

Vad … dusmani peste tot:D

Rar … ma enervez…dar cand o fac…e rau:D

Plang… doar virtual:D

Am nevoie … de mai multi neuroni!

Ar trebui sa dau leapsa mai departe🙂.

Dau mai departe donsoarei Maria, proprietara blogului BajBaj!

Si dau si domnisoarei ROxana din Frumusani:D

Posted on 18 Martie 2009, in Lepse and tagged , , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. da, pt cine nu si-a dat seama, comentariul alaturat e dovada ca domnisoara Maria Baj Baj a preluat leapsa si a dat-o mai departe:) Felicitari Devianto🙂

  2. Hai mai Emil…ca ma joc leapsa aici, sper sa nu te superi😀

    Sunt:psihOLOAGA

    As vrea:sa fiu psihiatru

    Pastrez: niste pietre (colectionez pitre:D)

    Mi-as dori:sa treaca timpul mai incet

    Nu imi place:sa vad oameni frustrati

    Ma tem:ca va veni sfarsitul lumii:D

    Nu pot sa inteleg:pot sa inteleg tot….

    Aud :voci😀

    Imi pare rau: ca nu pot da timpul inapoi

    Putini oameni:sunt sanatosi psihic:D

    Imi place:sa visez ai verzi pe pereti:D

    Nu sunt:nebuna!!!!

    Cant:nu am ureche muzicala:(

    Joc teatru: cand e nevoie:D

    Niciodata:nu m-as tunde zero!!!

    Vad:un calculator in fatza mea

    Rar:ma cert cu oamenii

    Plang:din dragoste! :D:))

    Am nevoie:de liniste sufleteasca

    dau mai departe urmatorului om care intra aici…

  3. Sunt:mica🙂

    As vrea:sa fiu libera

    Pastrez: cuvinte in mine

    Mi-as dori:o bicicleta

    Nu imi place:politica

    Ma tem:de oamenii rai

    Nu pot sa inteleg:chineza

    Aud :muzica

    Imi pare rau: ca nu il mai am pe motanel(pisic)

    Putini oameni:imi plac

    Imi place:sa ascult muzica

    Nu sunt:normala

    Cant:in gand

    Joc teatru: cand merg la socri🙂

    Niciodata:nu am lucrat mai multe de 2 saptamani la un loc de munca(am numai 22 de ani,dar totusi..)

    Vad:rama de la ochelari si ma enerveaza

    Rar:ma distrez cu adevarat

    Plang:fara sa vreau

    Am nevoie:de bani

    dau mai departe si eu…urmatorului om care intra aici…

  4. Sunt:cam deprimata

    As vrea:fericire si bani

    Pastrez:multe amintiri de demult

    Mi-as dori:liniste

    Nu imi place:sa mi se impuna ceva

    Ma tem:ca nu voi termina la timp ce am de facut

    Nu pot sa inteleg:cum de sunt unii oameni asa linistiti

    Aud :pasarelele cum canta

    Imi pare rau: ca nu am facut unele lucruri

    Putini oameni:merita sa ai incredere in ei

    Imi place: Enrique

    Nu sunt:asa cum cred unii

    Cant:des candimi place melodia

    Joc teatru: uneori

    Niciodata: sa nu spui niciodata

    Vad:ceea ce vreau

    Rar:se implinec visele

    Plang:fara motiv

    Am nevoie:sa fac ce vreau eu

    dau mai departe si eu…urmatorului om care intra aici…

  1. Pingback: Leapsa de la EmilWonderStudent :D « BajBaj

  2. Pingback: Asta da leapsa! :) | De prin viata adunate…

Lasă un răspuns

