O noua lista de statusuri (interesante sa zicem):p

Asadar, desi azi promisesem un nou scandal, am decis ca acesta sa mai astepte…fiti fara griji, il voi posta zilele urmatoare…Pana atunci, azi voi da o noua lista statusuri, pt ca maine sa postez un comm mai mult decat interesant despre unul din posturile “religioase”. Pt cine are curiozitatea, il poate cauta, e ultimul comentariu primit pe blog!
Pana atunci, va las sa va delectati cu ceva statusuri, azi e zi speciala, asa ca pun 20, nu 10 ca de obicei:

20. Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan !
19. Am un caiet AUDI A4 ! Fac schimb pe o masina de aceeasi marca ! Rog seriozitate !
18. Si Dumnezeu a zis “sa fie lumina” Elctrica a zis “TZEAPA FRAIERE” !
17. Acolo unde toti gandesc la fel, nimeni nu gandeste prea mult – Walter Lippmann – nu mai stiu la cine am vazut statusu, da cica e sigur ca vorba asta o zisa nenea Lippman
16. Putina liniste si concentrare pt faimoasa lucrare! – o colega de anul 3 vorbind despre activitatile ei de natura licentioasa
15. Sssallaaam ssassesc ! – statusu nu pare a avea nimic special, dar eu fiind manelist trebuia sa pun un status ce contine cuvantul SALAM :p
14. Fa-ma Doamne ce n-am fost,padurar si sef de post,sa cante haimanalele,sa rupa pijamalele !
13. Foaie verde de bihor,nu da mass ca iei ignor !
12. Ce uameni! – e ceva de zis?:P
11. Alt status – glume seci, da care uneori le gust si eu:p
10. Paping – imi place jocul de cuvinte!
9. Am pus ca prostu punct zilelor senine, cand dintre atatea zdrente te-am ales tocmai pe tine. Tine-te bine ca de-acum inainte nu te mai lovesc doar cu cuvinte – un coleg de la drept!
8. Fluturashii nu au stomac…in care sa zboare!
7. De ce nu exista mancare de pisici cu gust de soarece?
6. N-am status !
5. Lasa-ma mai repede in pace,daca nu vrei sa te iau la suturi prin lista mea !
4. Cand scafandrii vor inota in desert,atunci o sa am si eu timp sa imi fac temele ! – sau la mine voi avea timp sa invat pt examene:P
3. Mi-am luat de curand BMW X5 si l-am tunat pana l-am facut ARO !
2. Thanks God I’m a woman!
1. Cand zic SA MOARA MATA!! nu te injur…doar imi pun o dorinta! – 100% adevarat!!!! apud un betiv:))

2 thoughts on “O noua lista de statusuri (interesante sa zicem):p

Lasă un răspuns

