Leapsa(2) – primita de la Oana (Din Pantelimon) Monica Nae!

Asadar, am primit o leapsa din nou…si trebuie s-o dau mai departe… asta e mai „dichisita”. Am primit-o de la Oana . Asa ca ma conformez…
Asadar:

Print screen la Deskstop (nu inteleg rostu, da sa zicem ca asa fac):

poza-deskstop

BĂUTURI:

Cafea: Nu-mi place
Vin: Daca e dulce da!
Bere: Ma crede cineva daca zic ca nu-mi place?:))
Tărie: Nu ma pasioneaza, da incercam si d-asta!
Suc: Daca e de hamei e bun, altfel degeaba-l beau!
Ceai: Doar cand sunt bolnav…altfel nu-i vad rostul!

MÂNCARE:

Mâncăruri: Mici cu cartofi prajiti, pizza, shaorma! Nu refuz nici kfc-u sau orice alte fripturi…important e sa contina multe calorii :))
Desert: INGHETATA!

CINEMATOGRAFIE:

Actori: IO…joc in cel mai shucar film…filmu vietii;;)
Filme: Nu am mai vazut demult unu klumea…plac comediile…da din alea proaste de razi de tampiti!

CU DEGETUL PE HARTĂ:

Munte sau mare: Mareeeeeeee! Doar oamenii mici refuza… marea:D
Unde aş vrea să merg: In Turcia, adica patria-sursa a manelelor!
Unde nu aş vrea să merg: Afganistan cred:))

ARTA:

Poet: E tot aia cu versieru de manele?:))Daca da, am multi preferati:D
Carte: Jokeru:))e utila la toate jocurile:))La poker inlocuieste orice carte, iar la macao da sa umfle pe … dusman:D … Iar daca e vorba despre altfel de carti…prefer TUBORG CHRISTMAS…BOOK:D
Pictor: Niciunu…ca niciunu nu mi-a facut un portret klumea pana acu!
Muzică: A mai minunata muzica: MANEAUA! Artisti preferati n-am, daca-mi place o melodie, o ascult! ORICINE AR CANTA-O!

Aforisme:

– Adi de la Valcea: Nu trebuie sa ne mandrim ca avem creier!
– Gheorghe Hagi: Omul este o fiinta omeneasca!
– Dinel Staicu: Asa suntem noi oltenii: prosti, betivi si dobitoci!
Si ultimul pe lista, cu voia voastra, eu aka Emil Studentul Minune, cu replica mea din Argentin: Cine n-are bautura….sa-si cumpere!:))

TEHNOLOGIE:

Jocuri: Freekick.org si jocurile de fotbal in general!
Site-uri: Freekick.org si hi5:D…aa…si wordpress.com
Programe care îmi uşurează viaţa: Winamp, Itunes, Ymess
Ce ma intereseaza cel mai mult la un calculator: Sa fie al meu!
Telefon mobil: orice marca din cele mari: Sony, Apple, Nokia, Samsung, Motorola…poate si lg! Important e sa fie bun si sa am bani de el!
Ce caut la un telefon mobil: Sa poata suna pe ritmuri de manele, sa aiba memoria buna, sa fie simplu de folosit, sa aiba baterie buna si, cel mai important, SA FIE AL MEU!

CUNOAŞTE-TE PE TINE ÎNSUŢI:

Nume de fete: Costela rullz!
Nume de băieţi: toate ca toate, da ca Elis nu e nimeni:))
Jocuri de societate: sah, table, monopoly:P
Jocuri sportive: fotbal (doar sa ma uit la el)
Culori: MOOOOOOOV – la vie en mov!
Contraste: aci nu inteleg intrebarea:)
Floare: cactus…sa se intepe dusmanii-n el!:D
Metal: auru, care altu:D?
Familia ideală: formata 100% din olteni, unde se asculta manele tot timpul, pute a praz in toata casa si din fericire nu-s copii care sa urle-n casa:))
Animal: in afara de animalu de mine, pe restu le urasc!
Maşină: Skoda Superb!
Câteva calităţi si Câteva defecte: oltean, blond, manelist, sociolog, jurist! (voi decideti care cum sunt!)
Ce mă scoate din sărite: arogantii si pupincuristii… daca un om poseda ambele calitati e tragic!
Ce mă binedispune: apud Oana…aproape orice:))dar explicitez: rad ca prostu tot timpu…(ea a fost mai finutza!)
Nu plec de acasă (pe o perioada mai lungă de timp) fără: lovele, tzoale si neuron! Desi uneori pe ultimu il mai uit aksa !
Cea mai mare năzbâtie: ca mi-am facut acest blog:))
Întâlneşti peştisorul de aur şi ai dreptul la o dorinţă: SA-MI MOARA TOTI DUSMANII =))=))
Ce asculţi acum: Elis Armeanca – Eu am stofa de Boier! Se potriveste cred:p

Gata, facui datoria acu…Dau mai departe, daca vor s-o ia:)donsoarei deviantei Otilia from Piatra Neamt….sa vedem daca ma asculta sau nu:D si donsoarei Maria…patroana blogului BajBaj!

Pana la viitorul post, nu uitati: DISTRUGETI PLANETA…INCET DAR SIGUR:))

Posted on 28 Martie 2009, in Lepse and tagged , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

Lasă un răspuns

