Jurnal de prazar de la Slatina (1) – Drumul dus … drumul intors

Azi e duminica … 5 aprilie 2009 … vreme superba afara … eu d-abia ajuns acasa… de la oltenasii mei slatineni…
Daca aveam net acolo (si ce bine era), as fi scris un jurnal live … cum nu am… sunt nevoit sa scriu doar unul „play-back”:P (opusu cuvantului live e play-back, nu?)…
Asadar azi trebuie sa povestesc doar drumul…postul urmator voi spune impresii generale despre orash, iar ultimul post este rezervat motivului pentru care am fost acolo, si anume parastasul bunicii mele…
Azi insa trebuie povestit drumul…
Asadar….totu era stabilit pentru vineri…dar vineri urma sa am si una bucata restanta … care restanta initial era programata la 8 dimineata . Stiu, e f urat sa te trezesti dimineata, neuronul trebuie sa fie 100% in forma la infruntarea cu dusmanul…si totusi dat fiind contextul preferam aceasta varianta….
Dar joi seara ma uit pe site-u frumoasei mele fuck-ultati…si ce vad? Examenul e la ora 14!!! Ori initial ma uitasem gresit, ori s-a mutat examenul (cum se poarta)…asadar ora 14 examen…drept civil!
Nimic anormal. Ma inteleg cu maicamea….la 17:20 era tren…zic eu ca maxim la 4 termin…si iau direct metroul pana la gara si ne vedem direct acolo. Daca era vorba despre alta persoana, chiar era ok. Dar e vorba despre mine…care peste tot pe unde umblu trebuie sa infrunt si niscaiva blesteme… Unele de la dusmani, altele de la „prieteni”.
Cele de la dusmani le stiu ca exista, dar sunt la modul general…problema a fost si este cu cele de la prieteni… Cica „vraja” era sa am noroc la examen (si am avut), dar in rest … si mai era si vineri!!!!
Si o sun io pe maicamea, stabilim sa ne vedem in gara…ea cu bagaju, io cu mapa (care culmea, era plina de foi … goale!!)…si tocmai cand coboram din metrou primesc telefon: NU MAI SUNT BILETE…MERGEM LA MICROBUZ… maicamea, ca de obicei prapastioasa TOATE IMI MERG RAU…MAI BINE STAM ACASA… eu stiam acel blestem…dar nu credeam ca e asa puternic (si totusi a fost!!!)…
Ne indreptam, cu bagaje, spre frumosul microbuz…la fara 15, la fiecare ora, pleaca cate un microbuz, care ma rog, acu e mai mare, 3 sferturi, nu chiar un autocar intreg, da ma rog, mai mare ca un microbuz…
Si cand ajungem noi … tocmai se ocupase ultimul loc din acel microbuz … just great! Alta teapa… ori acel blestem, ori ale dusmanilor, ori blestemele celor tepuiti de 1 aprilie…ori toate la un loc:D
Si in pauza aia de asteptare, de aproximativ 45 de min (pana cand a tras urmatoru microbuz) eu, plin de nervi si manie proletara, trimit sms … in care doar multumesc persoanei (de sex feminin logic, ca in general femeile, mai ales daca-s oltence, le au cu asa ceva…iar daca-s si blonde, cu atat mai bine:D… la naiba-n puii mei:D)… raspuns n-am primit…dar si tacerea e un raspuns…!
La 6 fara 15 prind in sfarsit un microbuz…ma asez in el…si ma duce in frumoasa Slatina…io cu spam-u in urechi, ca deh, EuropaFm e sub demintatea mea….
La albota e un popas…unde ca o hahalera atee ce sunt am halit mici, desi era vineri si era si post…si pt ca diavolul e cu adevarat in sufletul meu, am corupt-o si pe maicamea sa pacatuiasca!!!! SI CE BINE MA SIMT !!!! Tine-ti minte: CEI MAI BUNI MICI (SI CEA MAI BUNA FRIPTURA) SUNT CEI MANCATI IN POST!
Ajung la Slatina, unde in autogara eram asteptat de SKoda lu Bunicamiu… Skoda care a vazut mai multe locuri ca mine…Praga, Berlin (cel de Est), Dabuleni…doar cateva din locurile vizitate….
Fac pauza si povestesc doar drumu de intoarcere….unde in afara de oprirea la mici…trebuie doar sa povestesc o chestie geniala, ce n-am apucat s-o pozez….pe masina unui taximetrist scria:
GOD BLESS THIS DRIVER!
Mai e ceva de zis?

Posted on 5 Aprilie 2009, in Calatorii and tagged , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. nu ne-ai povestit ce-ai făcut la Slatina,dar cred că va urma.

    Nu mai vorbi prostii despre Diavol, cu asta nu se glumeşte Emil. Nici eu n-am ţinut post, eu aştept Paştele ca să mănânc drob şi ouă. E o mare sărbătoare. Atunci a înviat Iisus. Dacă El a înviat, mai există speranţă.

  2. Ce am facut la Slatina postul 3….postul 2 va fi despre orash in general!!!
    Iar despre diavol si I(i)sus imi permit sa fac glume…nu cred o boaba ce se zice…. nu am nimic cu cei care cred, da e doar parerea mea….!

  1. Pingback: Revenire printre capitalisti … « Al mai shucar si mai minunat blog!

Lasă un răspuns

