Bancuri cu Geoana!

Cu intarziere, dar asteptand sa se mai calmeze lucrurile, public azi toate bancurile cu Geoana aparute si gasite pe net! Enjoy!

O întrebare pentru Mircea Geoană: ce aţi face dacă aţi fi pentru o zi preşedinte?

Culmea somnului: să te culci preşedinte şi să te trezeşti prostănac.

Care e ţara cu cei mai mulţi negri? România: 49,6% sunt negri de supărare!

În România unii sunt pro-Băsescu, alţii pro-stănac.

Cel mai scurt banc: Geoană preşedinte!

Băsescu: “Iarna nu-i ca vara.” Geoană: “Dimineaţa nu-i ca seara!”

Geoană va ţine azi o conferinţă de presă. Filmuleţul cu el bucurându-se şi ţopăind pe scenă este trucat!

Aseară Mircea Geoană a smuls înfrângerea din ghearele victoriei! (Andrei Gheorghe)

Mă duc să mă culc. Treziţi-mă dacă iese Băsescu. Dacă iese Geoană nu mă mai trezesc. (Anonim, postare pe Twitter)

Geoană, foarte vesel, se întâlneşte cu Iliescu. “De ce eşti asa vesel, măi dragă?” “Mi-am făcut testul IQ.” “Aşa, şi?” “A ieşit negativ!”

Întrebare: ce au facut românii în timpul mandatului lui Mircea Geoană? Răspuns: Au dormit!

Întrebare: Cum se pune la loc dopul la o sticlă de şampanie? Răspuns: Întrebaţi-l pe Geoană.

Cum serbeaza Geoana revelionul..???
51,6% , 51,7%, 51,8%……….49,6 %…La Multi Ani, Traian Basescu !!!

-Alo, radio ZU?
-Da, buna dimineata , va ascultam.
-Sunt Traian Basescu , si as vrea sa fac si eu o dedicatie.
-Spuneti…
-Pentru Mircea Geoana ,as vrea daca se poate Timbaland cu melodia „Morning after dark”…:D

Mai tarziu……
-Alo, radio ZU?
-Sunteti in direct, va ascultam…
-Tot Traian Basescu sunt si vreau sa fac inca o dedicatie
-Sa auzim domnule Basescu
-Tot pentru Mircea Geoana, ca stiu ca e la Cotroceni si nu doarme , daca aveti Parazitii:”Inainte sa pleci lasa cheia sub pres”…..

Cum arata in ziar, luni, 7 decembrie, pagina de anunturi:

Pierderi

Pierdut subit, duminica noapte, 75000 de voturi.Cred ca mi-au fost furate.Gasitorului ofer recompensa.Le declar nule.Relatii la M.G. 0723.PSD.PSD

Angajari

Angajez „paznic de noapte”, „pasare de noapte” si „presedinte de noapte”, de unica folosinta, cu program 8 ore (schimbul 3). Contact 072R.OMA.NIA.

Palatul Cotroceni angajeaza majordom.Minim liceul.Trebuie doar sa stie sa spuna :”Noapte buna, Domnule Geoana” si „Buna dimineata, domnule Basescu”.

Partid de dreapta angajeaza contabili, perioada determinata de o zi, pentru numarare de voturi.Cerinte: maxim gradinita, interzisa folosirea abacului , a numaratorii sau a calculatorului.
Relatii la 074.2.PDL.PDL

Prestari servicii

Firma serioasa,parc auto 200 autocare, organizeaza la inceputul lunii decembrie excursii interne de „turism electoral”.Se va face turul sectiilor de votare ,cu vizitarea mai multor urne de vot.Popas si la moastele domnului Iliescu.
Electorat fraudat, efectuez masaj (electoral) erotic, cu terminare, pe baza de voturi fictive,cu trecere garantata de-a lungul unei nopti, de la agonie la extaz.Detalii la 072R.OMA.NIA

Donatii

Cedez sticla de sampanie Don Perignon,de 4 litri, bauta jumatate.Relatii la MG 0723.PSD.PSD
Donez mitrliera AK47,stare buna de funcionare,30 gloante pe secunda, fara munitie.Ideala pentru „ciuruiri”.Contact 0742.PDL.PDL

Auto

Vand masina de fraudat alegeri, motor 2.0 PDL Turbo,viteza maxima 280 voturi fraudate/ora.Tinuta in garaj,unic proprietar,rulata in Romania. Nu necesita „taxa de prima inmatriculare”.Pentru detalii 0742.PDL.PDL
Propuneri afaceri

Partid de opozitie caut colaboratori liberali, in vederea realizarii unui esec comun.Avantaje garantate (dezamagirea se imparte la 2).

Decese

PSD anunta, cu profund regret, moartea de oftica a liderului M.G., trecut in lumea celor (ne)drepti in dimineata zilei de luni, 7 decembrie.Felicitarile, masa si dansul vor avea loc la sediul PNL.

Mos Nicolae il suna pe Mircea Geoana:
-Draga Mircea, ce cadou iti doresti de Mos Nicolae.
Mircea Geoana raspunde pe nerasuflate:
-Sa fiu presedinte!
Pe 6 decembrie, acesta descopera fericit ca dorinta lui s-a implinit.
Dar trezindu-se a doua zi vede la televizor ca Basescu este defapt presedinte.Nervos, il suna pe Mos Nicolae:
-Mosule, esti un nesimtit si un PD-L-ist…M-ai pacalit!
-Draga Mircea, eu mi-am respectat promisiunea.Te-am intrebat ce cadou vrei de Mos Nicolae, nu in urmatorii 5 ani.

Pe 7 decembrie, la 4 dimineata ,un pensionar striga cat il tinea gura la poarta palatului Cotroceni:
-Domnule presedinte!…Domnule presedinte!!!
La un moment dat iese un gardian din curtea palatului.
-Ce ai tataie, ce s-a intamplat de zbieri asa?
-Am venit pentru ca mi-a promis domnul presedinte ca ma decoreaza, pentru ca sunt veteran de razboi, si am luptat la Stalingrad.
-Pai mosule, la ora asta?Vino dupa ora 8 ca atunci incep audientele.
-Pai da, dar vreau sa il prind pe domnul Geoana, ca el mi-a promis…

Catrene electorale

E iarna-acuma la romani
Au mai ramas ciulinii.
S-au ofilit in noapte luni
Si rozele si „Crinii”.

De luni nu mai am nici un chef
Ma simt o panarama,
Ca m-am trezit cu Base sef
Dar m-am culcat cu Geoana!

PSD-Presedinte in Seara de Duminica
PDL -Presedinte Dimineata de Luni

Dileme electoral-o sahista: votez cu nebunul sau cu pionul?

S-a descoperit copilul batut de Basescu acum 5 ani…il cheama Mircea Geoana.

De ce a iesit Basescu?Pentru ca de fiecare data cand amesteci rosul cu galbenul, iese … portocaliu!

Stiti de ce Geoana s-a ascuns dupa Nastase? Voia sa-i numere ouale dupa metoda ISOMAR.

Geoana a primit doua daruri de la Mos Nicolae: seara un vaporas si dimineata un marinar.

Ce i-a pus in ghete Mos Nicolae lui Geoana? Programul Geoana presedinte – varianta trial.

Mircea Geoană nu e un prostănac şi jumătate, e un prostănac şi 49,62%…

Dacă Geoană adormea preşedinte la Polul Nord, prindea şi el măcar 6 luni de mandat.

Ea: M-am culcat cu Geoană şi m-am trezit cu Băsescu.
El: Băsescu e-n toate.

Se duce Prostănacul la Malefic, care îi deschide uşa:
– Măi Sorine, am avut o zi tare grea astăzi, am aflat că nu am fost ales preşedinte şi aş vrea să mă ajuţi sa ma relaxez un pic, că nimeni nu e ca tine.
Maleficul îl pofteşte înăuntru, îl pune pe un scaun de masaj, îl serveşte cu băutură, stripteuze, mâncare, muzică bună, etc… Totuşi, nimic nu funcţionează. Maleficul, îi cere să se ridice în picioare şi îi trage o palmă. Prostănacul se aşează mai liniştit. După un anumit timp, Maleficul, îi cere din nou să se ridice în picioare şi îi mai trage o palmă. Prostănacul se aşează din nou. În sfârşit, după vreo zece palme îi zice Maleficului:
– Bine, bine, m-am liniştit de tot, nu mai am nevoie de palmele astea.
La care Maleficul:
– Da, dar palmele astea nu sunt pentru ca să te linişteşti tu!

Mircea Geoană a avut cel mai suportabil mandat prezidenţial din istoria României!

GATA!!! ACU AFLU CA SE RENUMARA VOTURILE NULE! CINE STIE… POATE REVIN CU BANCURI LEGATE DE BASESCU:D!!!

Salutari minunate tuturor!

ps: Multe din bancuri sunt luate de pe blogul lui Flick , si nu numai. Oricum, avand in vedere ca-s postate pe net, nu se mai stie exact la multe din ele de unde provin!

Posted on 11 Decembrie 2009, in Fără categorie and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. ms frumos:)am avut si io cu base, cam pe cele pe care le ai si tu:)

  2. Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*

  1. Pingback: Preşedintele României | Ilar

  2. Pingback: » Cele mai bune bancuri cu Geoana

Lasă un răspuns

