Sarbatoritul zilei: Andrei(Andrew) Florin Ciobanu!

update2: Loc de nastere:  Valenii de Munte!

update: Cica Andrei lucreaza: broker de asigurari, calculatoare(freelancer) + avon(e EXPERT IN FRUMUSETE!). Mea culpa!

Salutare din nou,

E aproape 9 seara, dar inca mai e o sarbatorire pe ziua de azi. Abia acu aflai, da deh, imi repar greseala!
Iar sarbatoritul de azi e unul special. Intai si intai, e al 3-lea sarbatorit de la drept din aceasta rubrica(dupa celebrele alte 2 colege). Stati linistiti, vor urma si altii!
Momentan ne ocupam de Andrew. Intai si intai, anunt ca dansul are una bucata BLOG ! Principiul e simplu: Ana are mere iar Andrew are blog:))! Iar blogu’ lui e chiar dragutz. De altfel, ultimul post (ultimul inainte de a scrie eu acest post) e unul anti-apple, ceea ce face ca blogul lui sa creasca in ochii mei!
Bun…acum despre Andrei! Este nascut in Prahova(nu am aflat exact in ce localitate, atat am putut scoate de la el) in 1988(deci facu 22 de ani…mai are 1 an si poate candida pt primar, consilier ori chiar deputat), a absolvit in 2007 Colegiul Traian In buc, iar in 2010 a absolvit facultatea de Relatii Economice Internationale din cadrul Universitatii Crestine Dimitrie Cantemir. Din 2008 este coleg cu subsemnatul la facultatea de drept din cadrul aceleiasi universitati.
De lucrat nu lucreaza, iar ca localizare geografica sta pe undeva pe langa Dinamo(desi nu e dinamovist).
Bun, zisai destule?Eu zic ca da!
Mai sunt urarile: sanatate, impliniri profesionale si personale, multe lovele si, bineinteles, la multi ani (cu sau fara suspendare!).

Iar pt toti ceilalti cititori ai blogului, salutari minunate, blonde, oltenesti si JURIDICE!

Posted on 27 Iulie 2010, in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

Lasă un răspuns

