Despre cea mai mare fana a blogului meu…

E timpul pentru un post special. Da, dintre toti fanii blogului meu(sunt cativa), este o exceptie. O persoana care cu adevarat se poate numi FANA a blogului meu!
Pana la a va prezenta fana, voi arata o poza ff tare, gasita in cancanul de azi…fff tare:

Despre imagine nimic de comentat.
Revenim la fana mea! Numele ei nu mai pot sa-l dau. M-a rugat , nu mai vrea sa apara nicaieri pe net.
Nu revin asupra descrierii persoanei, nu d-alta, da nu ma repet. Vreau sa zic insa ce a facut ea sa merite numele din titlu.
Asadar:
1. Ea mi-a zis mai demult (prin noiembrie anul trecut) ca-si propune sa citeasca toate posturile de pe blog! Uimitor, acum cateva zile(saptamani chiar) mi-a zis ca a reusit sa citeasca toate posturile din urma! Uimitor! Sincere felicitari!
2. Bonus, chestia care m-a facut sa scriu acest post: acum cateva zile imi zice  ca ea isi incepe dimineata cu cafeluta si blogul meu. Nu stiu ce cafea merge cu blogul meu, da stiu sigur ca cica merg „mana-n mana”. Cafeaua cica o savureaza mai bine citind blogul meu.
Felicitari Andreea. SI mersi pentru reclama pe care mi-o faci. Sper ca-ti place si poza(era mult prea tare sa n-o pun pe blog…si totusi, sa fac post separat doar cu ea?).

Gata acum cu laudele! Inainte de incheiere insa, felicit echipa Timisoarei pentru calificare(desi era rusinos sa se piarda calificarea acasa). Dinamo ca de obicei sunt mielusei in Europa…IN TARA ZMEI, IN EUROPA MIEI…asta e!

Salutari minunate, blonde si oltenesti tuturor! Si multumiri fanei!

Posted on 5 August 2010, in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. nu mai zici nimic legat de subiectu cu balamuc. nu imi place ca mereu cand esti atacat si nu ai argumente inchei discutia. probabil ca nici nu ma vei mai lasa sa imi dau cu parerea sau poate nici asta nu o sa apara pe site. RUSINE. te credeam un om corect….

  2. Daca e un subiect pe care nu-l consider important, nu-l bag in seama. Chiar daca primesc comentarii despre el, eu le accept, dar prefer sa nu-l bag in seama.
    Asadar, pentru tine voi face cateva precizari:
    1. NU DAU EU COMENTARIILE ALEA! Sincer, nici mie nu-mi convin, asa cum ti-am mai si zis, doar ca atat timp cat ele au un limbaj decent si nu injura pe nimeni, nu le refuz. Simplu!
    2. Nu-mi place nici faptul ca acel „balamuc” nu-si da numele, dar nici faptul ca TU nu-ti dai numele. Simplu: chiar daca esti pe net, tot ar trebui sa ai identitatea ta. NU ANONIM.
    3. Ce te face sa crezi ca acum nu mai sunt corect? Doar ca nu raspund la lucruri ce nu mi se par importante?
    4. Te mai astept la mine pe blog, cu rugamintea(din pacate nu te pot obliga) de a posta comentariile cu numele tau real, si daca se poate cu un mail real. Cer prea mult??

    Salutari minunate tuturor!

    • din pacate nu pot nici sa imi dau numele real nici adresa de mail pentru ca daca ti le-as spune ar trebui sa te omor dupa aia. sincer imi doresc sa putem comunica si in condtiile astea fara nici o problema

  3. De ce ar trebui sa ma omori?E asa un secret de stat numele tau??Nu inteleg ce e asa o rusine sa lasi un comentariu cu numele tau…
    Mai ales ca nu ai injurat sau ceva, deci n-ai avea motive sa-ti fie rusine!

  4. cel mai mare secret de stat este.

  1. Pingback: Sarbatorita zilei: Andreea Lecu! « Once a student, always a student! – CEL MAI MINUNAT BLOG!

  2. Pingback: Guest -post – CUM MI-AM PETRECUT ZIUA DE NASTERE LA IML! « Once a student, always a student! – CEL MAI MINUNAT BLOG!

Lasă un răspuns

