Si altii gandesc la fel … post anti-caini comunitari!

Salutare din nou,

Intrand azi pe facebook, vad un titlu misto

Cainii comunitari (Anti-campanie)

Dau click pe el si vad urmatorul post:

O veche obsesie de a mea… Si mai nou o misiune pe care am luat-o foarte in serios acum ca am venit mai mult de un weekend la Bacau.

Sa va explic putin situatia… Bacau, Str. Nufarului… o zona linistita si minunata cu blocuri mici si oameni mari In iarna s-au adunat vreo 2-3 catele care au inceput sa fie hranite de unii si altii (le-as da amenda pentru asa ceva…). Apoi au intrat in calduri si au inceput sa vina masculi sa le curteze, si dupa perioada de curtare au mai ramas cativa, ca doar mancarea e gratis si atentie primeau destula. Asa ca m-am trezit ca vin in vizita acasa si ma ataca o haita de 7 pana la 10 caini. In momente din acestea furia mea nu cunoaste limite (Taur fiind, nu vrei sa ma vezi cand vad rosu in fata ochilor).

Asa ca am luat problema in mainile mele, vazand ca nimeni altcineva nu reactioneaza si am sunat la Hingheri, unde am dat peste numarul personal al unui domn minunat care ma ajuta in aceasta misiune

Stiu ca suna crud si barbar, dar pt acesti sobolani supradimensionati nu am mila, intelegere sau alte sentimente de bine, asa ca dragi iubitori de sobolani de oras ar fi mai bine sa ii luati in casa, ca daca nu ma ocup eu de ei >:)

Si ca argument in plus pe care doresc sa il aduc in favoarea mea este faptul ca dragul meu Max are 16 ani, este Caniche pitic si nu mi se pare normal ca dupa 16 ani sa nu ma pot plimba cu el linistita.

(click pe titlu pt poza).

Si acum cateva observatii:
1. Domnisoara ANa Trofin(pe care n-o cunosc, nu stiu insa cum am ajuns „friends” pe facebook) este singura FATA ce gandeste! Sau ma rog, singura pe care am cunoscut-o! Bila alba!
2. Ea are si un caine! Deci nu e din aia fara inima, ce uraste cainii din principiu (cum se poate zice despre mine).
3. Si totusi…de ce aceasta problema nu are rezolvare nici in Bucuresti, nici In Bacau, nici in Slatina mea natala, nici in alte orase? E chiar atat de complicat!
4. DOmnisoara Ana ne da o solutie f buna! Si cred ca de fapt esenta rezolvarii problemei sta LA NOI! Cati din noi dupa ce am fost „agasati” (ca sa nu zic atacati) de caini pe strada am pus mana pe telefon si am sunat la hingheri??Cati din noi incercam, cu un efort minim, sa rezolvam o problema(sau o chestie pe care noi o constietizam ca si problema)? Foarte putini! Aproape 0! Inca o bila alba pentru domnisoara Ana!
5. Si apropo, cei care hranesc cainii din fata blocului de ce nu-i iau in casa? Ocupa spatiu?? Nu d-alta, dar daca i-ar lua sus in apartament,ar fi OFICIAL proprietarii lor, si atunci orice „Scapare” a acestor „biete animale” inseamna automat DOSAR PENAL! De ce sa riste „smekerii”, cand mai bine lasa potaile in strada, in fata blocului, ei le hranesc (deci nu risca nimic), singurii care risca sa fie muscati fiind ori „strainii”(intrusii sau cei ce nu-s din zona) ori „oamenii rai”(am auzit teoria ca cica doar oamenii rai sunt muscati de caini; daca inca am scapat inseamna ca n-am sufletu asa de negru).
6. Stiu ca acest post imi va mai aduce ceva injuraturi si inca cativa dusmani…dar imi asum acest risc!

Gata, ma enervai destul. Salutari minunate si anti-canine tuturor!

Posted on 26 August 2010, in Fără categorie and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Draga Emil,

    Nu pot decat sa ma bucur pt sustinere si bile albe 🙂 Probabil ca nu se va rezolva niciodata problema cainilor vagabonzi, dar incetul cu incetul poate reusim sa mai diminuam fenomenul. Ceea ce ma debusoleaza pe mine este faptul ca la nivelul consiliilor locale s-a adoptat o ordonanta prin care cainii, dupa sterilizare sunt „eliberati in teritoriu”, asta mi se pare culmea magariei si prostiei omenesti. Oricum OPC e la un telefon distanta si primaria Bacau si Bucuresti vor afla cat costa amenzile de la ei…

  2. Cu placere!
    Despre faza cu OPC-ul(sau ANPC) am dubii…Nu prea am auzit primarie amendata…dar astept cu nerabdare acest lucru. Si apropo, mie ca locuitor al Bucurestiului chiar imi convine sa stiu ca PRimaria plateste DIN BANII MEI amenda pt o hotarare dobitoaca precum ai precizat tu?? Eu as vrea sa se rezolve, nu sa fie amendata primaria…ma rog, daca altfel nu se poate, e si asta o solutie!

    Salutari!

    • Trebuie sa inteleaga primariile ca nu e normal sa lase cainii asa pe strada, poate astfel nu mai dau hotarari cretine, anti-eutanasiere. Dar ca sa inteleaga cineva ceva ar trebui sa existe mai multi oameni ca noi care sa ii anunte cu voce tare ca nu mai merge asa.

  3. Ai 100000% dreptate. O mica problema. Am inrosit liniile la hingheri si mi-au dat printre masele, ca sa fiu mai ortodox. Solutia radicala este cea aplicata in Brasov. Impuscarea lor!!!. Solutia asta s-a aplicat in 2008 si pana in prezent este destula liniste. Insa iar au inceput sa apara…de ce? Pt ca marile asociatii de protectie ale animalelor nu mai au bani de intretinere a cainilor si pur si simplu ii arunca in strada. Sunt convins ca in viitor Primarul george Scripcaru se va ocupa de i (il felicit pe aceasta cale). Stiu ca suna crud, stiu ca o sa am oameni ce imi pun lumanari la biserica in sens invers etc etc, dar dintre caine si mine…sa ma gandesc…MA ALEG PE MINE!!!

  1. Pingback: Si altii gandesc la fel … post anti-caini comunitari! - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

