Cei din urma VOR FI CEI DINTAI? Cateva chestii despre ULTIMELE BLOGURI din ZELIST!

Salutare din nou,

Ma apucasem la un moment dat sa scriu despre diverse blogguri. Si da, scriam despre primele. Unele articole au ramas valabile, altele, citite acum, pot fi intelese altfel.
Dau link-urile doar cu titlu informativ: pac, pac, pac, pac si PAC ! Am renuntat la idee, asta si pt ca am gasit alte subiecte mai interesante, dar si pt ca impactul era mic. In fond, de ce un blog de 200 de cititori(ma rog, acu am 300, 400 cu noroc) ar face reclama unui blog cu mii de cititori? Cica imi faceam reclama gratuita pe seama lor! Ok, nu asta era scopul, dar nah! (oricum, sunt cititori d-ai mei, multi, care nu prea frecventeaza alta bloguri; asa ca pt unii chiar au fost utile articolele)
Azi insa imi venii o idee geniala: HAI SA VAD CARE-S ULTIMELE BLOGURI! Frate, daca eu critic pe primul se cheama ca-s vulpe care nu ajunge la struguri. Sau VULPOI…Da daca critic pe ultimu cum se cheama?Ca dau intr-un om cazut?:)) Nu stiu, doar intreb…
Sau poate chiar NU VOI CRITICA ultimul blog…
Si le luam pe rand…in ordinea locului in clasament, de la lider in jos(cu clasamentul inversat, bineinteles):

1. Pe locul 63.807 intalnim blogul WELCOME TO ROMANIA !El are onoarea de a fi lider!
Acum daca va zic ca-mi place acest blog ma credeti? PE bune acu, unii prieteni ma acuza cum ca imi plac kitch-urile, ca nu apreciez lucrurile de calitate. Si da, imi place acest blog!
Fiti atenti ce scrie la ABOUT:

Daca crezi ca TransAlpina este o sosea in Alpi, daca Magura inseamna pentru tine un desert (ceva dulce adica daca crezi ca Balvanyos este un oras in Ungaria , daca ti se face dor sa-ti pui rucsacul in spate si sa evadezi ….ei bine adauga acest blog la favorite pentru ca suntem aici sa redescoperi ROMANIA !

Cine suntem..de fapt sunt doar eu , numele meu este Mimi si sunt indragostita iremediabil de Romania ! Va astept cu sugestii , comentarii , fotografii , impresii toate sunt binevenite pentru ca imi doresc sa dezvolt acest proiect. Vreau sa arat si celor care nu stiu asta ca ROMANIA ESTE UN COLT DE RAI !

Fii turist in tara ta !

( sursa )

Iar imaginile de pe TRANSFAGARASAN ( AICI ) sunt absolut superbe! Ca sa nu zic de ideea in sine! Sa-ti promovezi tara, sa povestesti despre locuri poate necunoscute! Sa pui imagini! Ok, n-o fi originalitate aici! Poate oamenii doresc ceva original, nu poze luate de pe net si descrieri seci! Totusi, ideea mi se pare f buna (apropo, vad ca e blog nou, are un singur articol, deci probabil d-aia e ultimul…nu zic ca va ajunge primul, da sigur va urca)!
Oricum, il recomand(si uimitor, l-am trecut si in stanga la blogroll…apropo de blogroll, o sa trebuiasca sa fac o aranjare a acestuia, parca se stransara prea multe, o sa impart pe categorii, unele le pun in dreapta…da nu renunt la el 😀 )! Si da, imi fac reclama pe seama ULTIMULUI loc! Interesant, nu?

2. Pe locul 63806 se afla blogul CASUTE CATEI !Aici va asteptati sa critic! Nu d-alta, da cine ma cunoaste imi stie aversiunea spre animale. Adica ele in sine nu au nimic, doar ca nu pot intelege cum un om poate iubi un animal mai mult decat un om! Asa ceva refuz sa procesez(cum nu pot procesa cum unii oameni ar lua in ingrijire zeci de caini, dar n-ar da o bucata de paine unui om in suferinta!).
Si acest blog e nou(de pe 15 ianuarie), dar asta a reusit sa stranga 4 articole!
Ca si idee nu zic ca e rau, e o nisa ce trebuie exploatata. Am dubii insa ca va prinde foarte mult, mai ales ca e un blog cu vadit caracter comercial. In fond, de ce cineva ar dori sa comande o cusca pentru caine? N-o avea si el lemne prin curte, din care sa-si faca el cusca? A, am uitat: o cusca facuta in curte, cu niste cuie de duzina si din cine stie ce lemn nu e de aceeasi calitate cu o cusca PROFESIONISTA! Iar minunatia de dulau din curte merita ce e mai bun, nu?!
Ca si exemplificare, AICI este modelul de cusca anti-viscol! Exact ce-mi doream si n-am avut parte pana acum!
Ca viitor, nu stiu ce sa zic legat de acest blog. Vad ca scrie la inceput ca au 3 modele de custi, si cu alea se lauda. Deci probabil blogul asta va ramane mult timp cu acest 4 articole(apropo, transportul e 100 de ron…nu scrie insa daca cusca va fi si testata inainte de cumparare…daca potaia nu vrea sa stea intr-ansa, ce ne facem? o putem returna?!). Locul in clasament habar n-am care va fi, dar oricum, blog e mult spus in legatura cu acesta. Probabil o sa revin candva la ideea asta! Asta e un site pur comercial…iar zelist-ul il accepta ca si blog… Ciudat (pt mine)

3. Ajungem la locul 63805, unde gasim un blog … DE CRACIUN ( aici )! De ce am crea un blog de Craciun in ianuarie nu pot sa inteleg! Ok, spiritul craciunului ne-a ramas! Da parca totusi…
Are niste imagini interesante, altfel frumoase, da nu ni se zice de unde is! Sunt facute de autor? Sunt luate de pe net(sursa?!)?Si nu ni se zice de autor?! NEne sau tanti, zi ceva de tine! Zi ca iubesti Craciunu! Zi ca tu de Paste tot Craciunu sarbatoresti! Zi ceva…orice! Sa stim cu cine vorbim!
Si daca blogul trecut era pur comercial, logica acestui blog n-o inteleg! Ok, are ceva reclame, are si celebrul ad-sense, da care sa fie logica? Si de ce il facusi bre in ianuarie?? Ma straduiesc sa pricep…Si nu reusesc!
Ca exemplificare, 2 link-uri de pe el: AICI si AICI!Asadar, daca sunteti departe si vreti imagini cu niste craciun in familie(din care imagini lipseste familia, logic), puteti intra pe primul link. Iar daca vreti wallpapere de craciun, faceti vere click pe link-ul 2! Ce daca le gasiti si pe net? Le luati d-acolo, pt ca acolo au fost ATENT SELECTIONATE! Si da, pana la Craciunul de anul asta veti uita de acest articol(si de ante-pen-ultimul blog din zelist). Asta daca nu cumva vreti wallpaper cu Craciunu de Paste! Sau mai cool, wallpaper cu Craciunu VARA! Nu d-alta, da toata vara trebuie sa va pregatiti de Craciun(apropo, io zic sa luati bradu de prin iunie…nu e COOL sa intre cineva in casa voastra vara si sa vada bradu??pe bune acu)!
Ca viitor habar n-am…nu stiu daca si cat va urca acest blog! Cert este ca pare a merita locul in clasament!

Ca si concluzie legata de cele 3, singurul de care-mi pare rau e ultimul! CHiar n-are ce cauta acolo si sigur va urca! Urmatoarele 2 isi cam merita locurile, cu greu putandu-le numi bloguri.

Nu stiu daca voi mai continua aceasta analiza, sa vedem… Oricum, ultimul loc din zelist nu este neaparat cel mai slab blog. Nu d-alta, da-s atatea bloguri ce nu sunt in zelist si care n-au curajul/nu vor sa-si arate „valoarea”.

Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

ps: Saptamana viitoar ar putea fi alte bloguri pe ultimele locuri…Teoretic, o astfel de analiza ar putea fi facuta saptamanal!

Posted on 29 Ianuarie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. USL? Hai sa vedem ce puteti.

Lasă un răspuns

