Scandalul socio-blogosferic continua! In sfarsit intervine si SIMONA!

Salutare din nou,

Cum am promis, revin cu detalii legate de scandal. Pentru cine nu a citit, il invit sa intre AICI !

Si acum prezentam reactii…

In ordine:
1. Reactii de pe blogul lui Catalin Lazar
2. Reactii de pe blogul meu(putine si un pic pe langa subiect)
3. Reactii pe facebook(o sa vedeti, aici e partea interesanta)

Incepem …

1. AICI este link-ul catre articolul de pe blogul lui Catalin Lazar. Postez toate comentariile NEPOSTATE in articolul MEU precedent:

AnonimJan 27, 2012 03:14 AM
Cum vine asta: sa demonstrezi impotriva guvernului e democratic, insa sa nu ceri demisia in anul alegerilor?
Eu cred ca ar fi nedemocratic sa demonstram impotriva guvernului si dupa alegeri, ca doar tocmai ce i-am ales, nu?

Ca sa nu mai spun ca alegerea presedintelui are loc putin mai incolo, peste vreo cativa ani.

Pe scurt: bati campii!
Răspundeţi

DanJan 26, 2012 11:19 PM
Vorba lui Pristanda : 7 postari imbecile (evident anonime), 1 la scoala de fete (Flavia), 2 la scoala de baieti (Abis si Marian). Proportia din Piata Univaersitatii cred ca e respectata.

Dialogul Laz – Vlad este doar o genoflexiune mai mult sau mai putin logica.
Răspundeţi
Răspunsuri

AnonimJan 27, 2012 03:04 AM
Draga Dane,
Eu am mai prins odata niste demonstratii in Piata Universitatii. Era pe vremea cand 80% din populatie votase cu Iliescu, iar cei de atunci erau ca proportie mult mai putini decat sunt cei de acum nemultumiti.
Cred ca daca traiai pe atunci la fel ai fi comentat, nu?
Răspundeţi

ElenaJan 27, 2012 03:48 AM
am ras pe alocuri cu lacrimi! bravo dom’le :)) imi place satira ta. crudul adevar, ce-i drept.
a, stimabililor anonimi: cand intrati in casa cuiva, intrati cu fata acoperita? sa stiti ca regulile bunei purtari se aplica si in blogosfera! de ce va ascundeti sub anonimat? zimbardo „ala” ar fi facut un studiu foarte tare, pe voi :))
Răspundeţi

ElenaJan 27, 2012 03:51 AM
P.s: nu ma pot conecta cu wordpress-ul ca sa ma cunoasteti mai bine;)
Răspundeţi

LazJan 27, 2012 04:05 AM
Chiar daca nu te poti conecta cu WordPress, acceptam si o prezentare „clasica”… nu de alta, dar n-am vrea sa te dam pe mana lui Zimbardo asa cum ai proceda tu ;))
Răspundeţi

AnonimJan 27, 2012 07:23 AM
@Vlad Catuna. Cu autorul stiu ca am fost coleg de facultate, dar nu mai stiu daca si cu tine. Ori ma inseala memoria f tare, ori tu esti unu din ratatii de care radeam la bere. Nu aveai cumva o claie de par in cap atunci si aduceai a mioara? Poate mai bine incercai sa ajungi ceva sobolan de biblioteca, macar ai fi fost ceva mai destept, poate.
Răspundeţi

Pepe PetricaJan 27, 2012 02:14 PM
:)) touche
Răspundeţi

cbogdan90Jan 28, 2012 01:55 AM
daca guvernantii ar demisiona de fiecare data cand in piata universitatii ar iesi 1-2000 de oameni, nu cred ca ar fi preA BIne pentru noi.
Si eu ,,sunt,, cu Basescu. Persoane alese democratic trebuie inlaturate democratic, intr-o democratie(si prin democratic nu ma refer doar la alegeri).
Răspundeţi

AnonimJan 28, 2012 05:48 AM
Catalin,

I-ai intrebat cumva si pe spanioli de ce sunt indignati sau pe baietii aia cu masti de pe Wall Street ce fac dupa ce il ocupa sau ce anume din modul in care e structurat sistemul financiar ii nemultumeste? Presupunand prin absurd ca i-ai fi intrebat, te-ai fi asteptat de la ei sa iti descrie mecanismul derivativelor, in caz contrar protestul fiind nelegitim?

Este evident ca exista o nemultumire difuza in ceea ce priveste viata din prezent comparata cu miniepoca de aur 2005-2007. Uita-te la orice sondaj recent la eterna intrebare introductiva cu directia in care merge tara, uita-te la indicatorii de pesimism/optimism etc si compara cu valorile din 2007. ‘Agenturili’ straine fiind ceva prea abstract si tinand cont de eroarea fundamentala de atribuire, este normal ca oamenii sa invinovateasca Guvernul, asa cum au facut-o si grecii, italienii sau spaniolii.

Demiterea abuziva a unei persoane cu o reputatie de profesionist a aprins evident scanteia, nu dezbaterea pe legea sanatatii. Daca te uiti in alte sondaje, o sa vezi ca oamenii sunt intr-o proportie neasteptata de acord cu privatizarea, pentru ca ar spori eficienta, dar vor si servicii universale gratuite. Daca Basescu ar fi stiut cum sa serveasca aceasta lege publicului nu ar fi iesit proteste spontane asa cum nu au fost nici atunci cand s-a votat codul muncii (chestia aia cu sindicatele in Piata Constitutiei a fost o gluma). E vina lui pentru proasta gestiune si merita ce i se intampla.

Revenind, nu a existat un singur focar al protestelor, iar cand se vorbea despre ‘issues’, lumea era impartita (Rosia Montana, beneficii de revolutionari etc). Ce ii unea insa era nemultumirea difuza fata de guvernarea actuala si tinand cont ca Guvernul nu este ales, ci numit si votat in Parlament, nu vad de ce ar fi ilegitime proteste care sa ceara remanierea sau demiterea actualului Guvern. Demisia presedintelui este intr-adevar o chestiune nedemocratica, insa tinand cont ca Basescu s-a substituit premierului, anuntand de unul singur legi si directive, depasindu-si rolul constitutional, este normal ca el sa fie tras la raspundere. Facand o paranteza, mi se pare ok ideea comisiilor prezidentiale, macar ne da iluzia ca legile nu sunt incropite de politicieni nespecialisti, insa ea trebuia adusa in fata de Guvern, nu de presedinte. Ministrul sanatatii a fost absent pe toata perioada protestelor. Macar pentru asta ar trebui demis.

In cele 15 minute zabovite in piata, am vazut multa ura si apeluri Freudiene catre ‘uciderea tatalui’, dar am vazut si dezbatere in grupuri de cate 4-5, inclusiv discutii calme intre jandarmi si protestatari, un fel de sfera publica redivivus ce nu poate fi decat benefica intr-o democratie. Daca anumite opinii erau difuze la inceput, poate s-au mai cristalizat in urma dezbaterilor si parca si puterea da semne impaciuitoare.
Răspundeţi

AnonimJan 28, 2012 06:28 AM
Au existat si exista in continuare foarte multe persoane care au afirmat/afirma „Eu sun cu Ceausescu” si sunt absolut sigur ca si acei oameni sunt capabili sa ofere o lista intreaga de motive/scuze/interpretari ale celor afirmate….
Din pacate, si asta o stim toti, motivul pentru care niste oameni au iesit in Piata Universitatii nu este legat nici de legea sanatatii nici de alte legi la fel de aberante ci de nivelul scazut al traiului celor mai multi cetateni care traiesc in acesta tara.
Voi incheia punandu-ti intrebarea: cine crezi tu ca este responsabil pentru nivelul de trai al celor mai multi cetateni?
Răspundeţi

DanJan 28, 2012 11:01 AM
Este oare atat de greu sa-ti dai in nickname ca sa poata sa ti se adreseze o postare ??? Incerc s-o fac folosindu-ma de minimele informatii.

@Anonim Jan 28, 2012 06:28 AM

O minima decenta ar impune ca atunci cand faci o afirmatie, sa ti-o asumi in nume propriu. A spune „… si asta o stim toti …” vrea sa induca nu numai ideea unei evidente dar mai ales un consens, chiar tacit. Imi pare rau sa va dezamagesc, eu nu stiu ce stiti dumneavoastra si imi place sa cred ca si reciproca e valabila. Nu sunt de parere ca cei ce au iesit in Piata Universitatii au facut-o din cauza „nivelului scazut al traiului celor mai multi cetateni care traiesc in acesta tara”. La inceput a fost o reactie perfect justificata fata de interventia aiuritoare a presedintelui la televiziune urmata de demisia lui Arafat. Au aparut in piata oameni cu revendicari diverse. De la taxa auto la problema Rosia Montana. De la alocatiile cretine acordate revolutionarilor de carton la pretul benzinei. Boschetarii, cersetorii si „suporterii” echipelor de fotbal (in fond niste batausi de duzina imbecilizati de etnobotanice) au aparut firesc in peisaj. Si pentru ca toate trebuiau sa poarte un nume …
Li s-a spus simplu : Jos Basescu !
Inchei razpunzand la intrebarea pe care ai pus-o.
Pentru „nivelul de trai al celor mai multi cetateni” sunt responsabili ei insisi. Statul este reponsabil pentru „nivelul de trai al uni numar mic de cetateni”.
Mai bine zis, ASA AR TREBUI SA FIE ! Din pacate, nu este asa. Si asta chiar o stim toti !
Răspundeţi

AnonimJan 28, 2012 12:31 PM
probabil am fost indecent in exprimarea mea si imi pare rau ca am generalizat. revin si fac acesta precizare: asta o stim marea majoritate a oamenilor pentru care decenta reprezinta un mod de gandire nu un mod de exprimare
Răspundeţi

DanJan 29, 2012 11:30 PM
@ Anonim Jan 28, 2012 12:31 PM

Daca te-ai chinuit sa fii spiritual, pacat de efort. In doua randuri jumate ai reusit sa emiti o gugumanie cat un roman de Tolstoi.Un individ cu o gandire decenta nu se poate exprima DECAT in mod decent. Chestie de caracter. Dar poate e prea greu pentru tine sa intelegi asta.
Răspundeţi

magdaJan 30, 2012 03:31 AM
cataline, cate injuraturi ti’ai luat. logica ta este absolut impecabila, este minunat ca exista oameni ca tine, care sa contrabalaseze prabusirea ratiunii de la universitate. si nici in schimbul de replici cu vlad de mai sus nu te’ai lasat mai prejos.

dupa acest post confuz in care dezbati nici tu nu stii ce, imi dau seama ca esti cam frustrat. s-a intamplat ceva cu tine?
ps: nu te coafeaza foarte mult sa iti bati joc de altii, cand stim cu totii ca nu esti nici mai breaz, nici mai rational
Răspundeţi

LazJan 30, 2012 04:39 AM
magda, eu stiu foarte bine ce dezbat in acest post: democratia la nivelul de intelegere asociat inimioarei roz si discursului galeriilor de fotbal.

Sunt frustrat? de buna seama! Frustrarea este un raspuns natural atunci cand te intalnesti cu o prabusire a ratiunii. In afara de asta sunt bine, multumesc, dar tu?
Răspundeţi

AnonimJan 30, 2012 07:55 AM
Catalin, dispretul tau pentru opinia omului simplu sugereaza un elitism care nu are nimic de a face cu stanga si care poate justifica autoritarismul si dictatura.
Crezi ca toti oamenii care voteaza intr-o anumita directie o fac din motive rationale, bazate pe optiuni de policy? Daca nu, sa inteleg ca esti de acord cu votul cenzitar ?
Ce parere ai despre Tea Party, Occupy Wall Street sau Indignados? Daca si astea sunt irelevante, nu mai bine interzicem protestul? Sau cerem jandarmeriei sa ii retina pe toti cei care nu pot justifica rational de ce protesteaza?

P.S. Nu semnez pentru ca nu vreau sa imi apara numele pe Google ca first hit in cloaca vreunui student minune
Răspundeţi

LazJan 30, 2012 08:33 AM
Vad ca s-au adunat intrebarile anonimilor… asa cum sunt si ei anonimi, asa o sa le raspund si eu intr-o singura postare.

„Presupunand prin absurd ca i-ai fi intrebat, te-ai fi asteptat de la ei sa iti descrie mecanismul derivativelor, in caz contrar protestul fiind nelegitim?”

Nu. Dar i-as fi inteles daca ar fi spus „protestez pentru ca mi se pare ca bancile au dreptul sa faca ce vor ele si daca merge, bine, daca nu oricum le salveaza statusl”. Mecanismul derivatelor nu este problema economiei mondiale, e doar un simptom recent. Derivate exista de sute de ani (a se vedea futures pt orez in Japonia anilor 1600 parca). Sincer, faptul ca le zici derivative si nu derivate sugereaza ca nu intelegi nici tu despre ce e vorba deci nu stiu exact de ce le invoci. In limba romana „derivativ” inseamna „care e folosit spre a deriva [altceva]”. Hai sa traducem corect cuvintele, ce zici?

„cine crezi tu ca este responsabil pentru nivelul de trai al celor mai multi cetateni?”

Stii cum e la Oscar: le multumesc producatorilor, fanilor, ii multumesc familiei mele, sotului meu si lui Dumnezeu.
Cam astia sunt vinovatii! 😉

„Crezi ca toti oamenii care voteaza intr-o anumita directie o fac din motive rationale, bazate pe optiuni de policy?”

Evident, nu. De exemplu eu sunt de stanga si l-am votat pe Basescu (dupa cum s-a observat si in „cloaca vreunui student minune”).

„Daca nu, sa inteleg ca esti de acord cu votul cenzitar ?”

Bazat pe avere? in niciun caz 🙂
Dar sunt de acord cu introducerea „carnetului de votant” dupa un mecanism similar cu „carnetul de sofer”. Inainte sa primesti dreptul de vot sa demonstrezi niste cunostinte minimale de ce inseamna stanga, dreapta, ce partide sunt in Romania si ce spune Constitutia noastra. Multi dintre protestatarii din Piata Universitatii probabil nu ar trece ultima parte a acestui test. 🙂

„Ce parere ai despre Tea Party, Occupy Wall Street sau Indignados?”

Am parerea ca nu au nicio legatura cu protestul din Piata Universitatii.

„Daca si astea sunt irelevante, nu mai bine interzicem protestul? Sau cerem jandarmeriei sa ii retina pe toti cei care nu pot justifica rational de ce protesteaza?”

Jandarmeria nu se poate erija in judecator rational al cauzelor protestului. Jandarmii sunt structurati sa accepte ordinele superiorilor si sa mentina linistea publica, atat. Este datoria altora, de exemplu a celor cu blog personal, sa se exprime in sensul (i)rationalitatii unui anumit demers.
Răspundeţi

magdaJan 30, 2012 12:32 PM
uite tot bine catalin, ma amuz de blogul asta. pentru asta e, nu? 🙂
ce’i drept si eu as fi asa frustrata daca mi s’ar prabusi de atat de sus ratiunea. sau ma rog, ideea despre. ca ea ratiunea nu a condus lumea cu adevarat niciodata. si pun pariu ca nici macar viata ta proprie de zi cu zi, asa’i?

2. Reactii de pe blogul meu:
Comentariu prin Andrei Hagherlacher on 27 ianuarie 2012 12:12
ce comedie

Comentariu prin Drd Emil Calinescu on 27 ianuarie 2012 12:26
Dupa titlu si dupa personaje, pare mai mult drama! UN titlu cu EU TIN CU BASESCU mie nu mi se pare chiar de comedie….

Comentariu prin danzzza on 27 ianuarie 2012 14:07
lasand la o parte chestia cu catuna, nu-i catun a etc.. eu una m-am distrat copios citind articolul. eu nu am vazut decat aciditatea, ironia, sarcasmul. ok, poate a ales nefericit titlul, poate a dat chix cu unele afirmatii, dar sincer iti spui, ca ma distra. atat postarea lui cat si a ta! eu nu tin nici cu basescu, nici cu antonescu, nici cu mititelul necopt, ponta:))

Comentariu prin danzzza on 27 ianuarie 2012 14:18
ete, na, stersesi comentariul meu?

Comentariu prin Drd Emil Calinescu on 27 ianuarie 2012 15:47
Nu, nu stersesem nimic, doar ca nu stiu de ce, da le pusese la SPAM! Asta desi la mine e setat ca dupa ce am acceptat comentariul unei persoane, sa fie acceptate restul automat…
oi fi enervat tu cumva wordpressul ! )

(restul sunt irelevante pt speta de fata)

3. Aici e partea interesanta: o colega doctoranda, Iulia Modiga, a decis sa popularizeze acest „scandal”. SI a distribuit la ea pe facebook ARTICOLUL MEU! Iar acolo au aparut urmatoarele comentarii:

Ce poate fi mai simpatic decat momentul in care se initiaza o platforma de comunicare? Ce poate fi mai dezolant decat momentul in care se dezbate o problema fara a se face uz de argumente? Dezbaterea sa aiba loc intre absolventi de Sociologie. Vlad, is cu tine aici. De cand a te centra in teren a devenit ,,filosofie de gradinita”?
(Iulia Modiga…comentariul pus impreuna cu postare)

Dupa au urmat:

Viorica Vio ‎…de cand asa zice paradigma adoptata de persoana respectiva?
January 27 at 6:27pm · Like

Iulia Modiga Absolvent si de Filosofie. Asta ma determina sa intreb, exista asa materie la Facultatea de Filosofie – ,,filosofia de gradinita”? Sau e un soi de ,,introducere in filosofie”? Ar trebui sa fim foarte atenti la ce scriem, chiar si in online.
January 27 at 6:32pm · Like · 1

Viorica Vio Pai da, centrarea in teren (sau „experiere”) pentru unii seamana cu „filosofia de gradinita”. Lucrurile se vad diferite in functie de cat de mult incerci sa le cunosti, sa zic asa.
January 27 at 6:40pm · Like
Drd Emil Calinescu nu e absolvent, a facut MASTER in filosofie…o chestie de genul… ESTI MAESTRU IN CEVA, FARA SA AI BAZELE ACELUI CEVA…. tot timpul m-am intrebat de ce e voie sa faci asta…
January 27 at 6:44pm · Like
Drd Emil Calinescu si el e inca bine…sunt atatia licentiati in poli si masteranzi in cine stie ce chestii EUROPENE …
January 27 at 6:44pm · Like

Iulia Modiga Nici a te izola in biblioteca, nici a sta numai in teren nu favorizeaza cunoasterea completa a unui proces sau fenomen. Insa eu nu pot afirma ca unul sau celalalt dintre cei angajati in discutii nu au combinat optiunile de cercetare, nu rezulta asta din postari. Dar pot sa ma pronunt asupra etichetarii cercetarii de teren (in teren) drept ,,filosofie de gradinita”.
January 27 at 6:45pm · Unlike · 4

Batoru Yukio ‎@Emil: Bollocks!
January 27 at 7:24pm · Like

Catalin Lazar E interesant fenomenul asta: Iulia se mira la ea pe profil de ceva ce a citit la Emil pe blog despre ceva ce am zis eu despre Vlad Catuna. Draga Iulia, esti destul de departe de centrarea pe teren! :))
Saturday at 1:00am · Like
Drd Emil Calinescu Sau poate tu Catalin nu intelegi fenomenul. Poate fiecare vrea sa joace „pe teren propriu” si nu in deplasare! Iar faza cu blogul meu e simpla: gandeste-te unde se strang mai multe comentarii: pe blogul politicianului X, sau pe site-ul ziarului care comenteaza ce a zis acel politician X? E fix acelasi lucru! Al meu blog avea ceva in plus…
Saturday at 10:07am · Like

Iulia Modiga Catalin, blogul lui Emil il cuprindea si pe Emil, mai exact comentariile lui. Aici, pe Facebook, pe contul meu de Facebook, au acces cativa studenti la Sociologie care ar putea fi interesati de tematica si care in felul acesta descopera si blogul tau, si blogul lui Emil, si profilurile voastre… Si cand am utilizat cuvantul ,,centrare” m-am referit la ,,plasare”. Am citit atat postarea initiala (de pe blogul tau), cat si „preluarea” si adaugirile lui Emil. Incerc sa ma apropii de o abordare exhaustiva. Cu Vlad am discutat, cativa studenti si-au exprimat impresiile, ma intereseaza si pozitia Simonei, desigur. Iaca, stii, am propriul meu teren.
Saturday at 11:01am · Unlike · 1

Simona Unnumeda pe mine ma amuza toata povestea si, pe aceasta cale, tin sa le multumesc colegilor Lazar si Calinescu pentru ca imi promoveaza mini-eseul. altfel, nu am la ce sa raspund: una dintre postari este o dezordine de idei care nu au o coerenta, ci doar frizeaza misogonismul si aroganta (comentariile sunt spumoase!), cealalta postare e aceeasi circoteala dimboviteana. so why bother?
Saturday at 1:43pm · Unlike · 2

Simona Unnumeda haters gonna hate,
numai ca viata e in alta parte 🙂
Saturday at 2:02pm · Unlike · 3

Catalin Lazar Iulia, oricum ai utilizat cuvantul ala, tot pe dinafara ramai in ceea ce priveste discutia. Ai inteles la fel de putine pe cat a inteles Emil (nesurprinzator, din moment ce de-acolo ti-ai extras informatiile) care are impresia ca „te pupam” se adreseaza Simonei, nu domnisoarei din poza nr 2. Iar ca stil de dezbatere, gandeste-te cam cum ar fi ca eu pe blog sa ma apuc sa comentez toate contributiile tale de pe facebook legate de Republica Moldova. Si iti zic eu exact cum ar fi: deplasat si irelevant.
Saturday at 2:21pm · Like

Iulia Modiga Aaa, nu? Ar fi un beneficiu adus vizibilitatii tematicii in cauza.
Saturday at 2:23pm · Like

Catalin Lazar Crezi? Poate am sa fac si asta atunci! 🙂
Saturday at 2:23pm · Like

Iulia Modiga Te invit, chiar. Poate scrii un editorial pentru Info Prut.
Saturday at 2:24pm · Like · 1

Catalin Lazar Eu il scriu… dar n-o sa-l publicati voi.
Saturday at 2:24pm · Unlike · 1
Drd Emil Calinescu pai in acest caz tot site-ul infoprut ar „friza misoginismul si aroganta”! Iulia, oare asta iti doresti?
Saturday at 2:25pm · Like
Drd Emil Calinescu si bonus: eu promit sa-l preiau integral pe blogul meu 🙂 ! Sa va fac reclama la amandoi ! 🙂
Saturday at 2:28pm · Like

Iulia Modiga Eu astept. Fata de Emil am fost deschisa in ceea ce priveste aceeasi contributie. Si 1. cum poti proba ca am inteles ,,la fel de putine pe cat a inteles Emil”; 2. citeste ce am scris mai sus, am precizat ca ti-am citit postarea de pe blog, apoi am revenit la blogul lui Emil, asadar aceasta constatare – ,,nesurprinzator, din moment ce de-acolo ti-ai extras informatiile” nu are nicio acoperire logica.
Saturday at 2:28pm · Unlike · 1

Catalin Lazar Pot proba in felul urmator: ai ramas cu impresia ca „filosofia de gradinita” este „centarea pe teren”. Centrarea pe teren e o prostie dar eu nu la acel lucru ma refeream. Filosofia de gradinita este sa spui „Tu n-ai fost acolo, n-ai cum sa intelegi, du-te si fa o baie in piata si dup-aia da-ti cu parerea”.
Saturday at 3:05pm · Like

Iulia Modiga Pai, e un indemn, nu filosofie de gradinita. Chiar si asa, explicatia ta e nuantata acum si nu fidela trimiterii initiale. Hai sa renuntam la ,,centrare” sau ,,plasare”. Vlad facea apel la teren, ca forma de cunoastere mai potrivita in cazul protestelor decat aceea care presupune raportarea la presa/carti, etc., indoor.
Sunday at 10:32am · Like

Vlad Catuna Cele doua tipuri de abordari : „mersul in piata” si „urmarirea evenimentelor indoor ” nu se exclud.ba mai mult, sunt complementare . Ramane de vazut insa care dintre cele doua ofera mai multe informatii despre evenimentele studiate. Serios, acum voi cum credeti ca ar trebui analizate protestele in general ? Daca v-ar finanta cei de la CEE Trust ca sa analizati acest fapt social, ce metodologie ati aborda ? Sau daca ar veni domnul profesor Vlasceanu intr-o zi si v-ar zice „Pana maine vreau ca fiecare doctorand sa vina cu un proiect de cercetare cu privire la evenimentele din Piata Universitatii”, ce ati face?
7 hours ago · Like · 1

Catalin Lazar Vlade, abordarea ta ma face sa cred ca intelegi foarte putin din ceea ce se cheama metoda stiintifica de cercetare. Daca tu iti imaginezi ca „ia, pana maine sa veniti cu un proiect” o sa duca vreodata la ceva serios, esti foarte naiv. O cercetare stiintifica inseamna analiza literaturii de specialitate, alegerea unor teorii de la care plecam sau pe care vrem sa le folosim, elaborarea unui model propriu sau extinderea unui model intalnit in lucrarile citite in prealabil. De-abia dupa ce facem toate astea (si pentru un proiect serios treaba asta dureaza cateva luni) ne punem problema cum anume cercetam ceea ce vrem sa cercetam si elaboram proiectul propriu-zis. Evident ca daca ti se spune „maine vino cu proiectul” o sa vii cu o mizerie de 3-5 pagini in care vei avea niste clisee-tautologii scrise la bunul simt completate cu fraze lungi si suficient de neclare incat sa nu poata fi contrazise pe loc despre subiectul pe care vrei sa-l cercetezi.
7 hours ago · Like

Vlad Catuna Vorba vine Catalin „pana maine” 🙂 . Ai inteles ce am vrut sa zic !
6 hours ago · Like

Catalin Lazar Ce am inteles este ca nu mai ai o abordare de gradinita – ai trecut la ciclul primar! De la „tu n-ai fost acolo si nu poti sa intelegi subiectul” ai ajuns la „scrie o compunere despre subiect ca sa vedem ce ai inteles”.
6 hours ago · Like

Vlad Catuna Esti rautacios Catalin.Si gratuit. Imi pare rau ca am incercat sa aduc scolareste discutia in alta directie.Si imi pare rau ca imi atribui iarasi lucruri pe care nu le-am spus.

Bun, acum luam pe rand(daca ziceti ca citirati deja mult, pai sa va pregatiti, ca mai urmeaza:D am multe comentarii de facut):
1. Avand in vedere ca-s la drept, respectam regulile dreptului: asadar, intai aspectele procedurale, apoi cele „pe fond”. Asadar, Iulia a dorit sa dea mai departe prietenilor ei acest scandal, si pe deasupra, asa cum am si precizat in comentariul meu, a dorit SA JOACE PE TEREN PROPRIU! De ce ar dori cineva sa joace in deplasare?
2. Acelasi lucru, intr-o maniera un pic diferita, e valabil si in cazul „domnisoarei Ciotlaus”(ca sa pastram modul de exprimare al dansei).
3. Acum, sa fiu sincer, nu ma deranjeaza ce a spus colega mea Simona. Ma deranjeaza poate mai mult CE N-A SPUS! Adica ea spune ca blogul lui catalin ar fi MISOGIN(sau ma rog, doar postarea asta!). Ok, asa o fi! DA AL MEU NU E?Acu pe bune, eu ce ar fi trebuit sa fac sa fiu si io catalogat drept misogin? Sa zic ca din start, cand se cearta 2 baieti si o fata, fata n-are cum sa aiba dreptate? Of…
4. Carcoteala damboviteana? Asta are legatura ca stau in orasul prin care trece dambovita probabil… Daca eram in Slatina si postam d-acolo oare era vorba d-o carcoteala OLTEANA? Intreb doar!
5. Apropo, era sa uit: multumiri fanei mele Iulia Modiga! Citeste constant blogul, il promoveaza, il si apreciaza! Inca n-a dat vrun comentariu pe el, dar asta datorita faptului ca atunci cand are ceva de zis il promoveaza pe fb si scrie acolo! Sau imi raspunde pe infoprut! Oricum, multumiri, pt ca, dupa cum stii, IUBESC FANII NU IUBESC BANII!
6. Revin la Simona, ca cu ea incepui…cica: haters gonna hate, numai ca viata e in alta parte 🙂
Asta n-am inteles-o! Ok, urasc! Ura e un sentiment uman la fel ca iubirea…La fel cum negrul este la fel de culoare ca si albul! Da care e faza cu viata?Unde e viata?In alta parte unde? Adica blogul meu e LIPSIT DE VIATA? Incerc sa inteleg si nu pot!
7. Unii prieteni au catalogat reactia simonei drept: MONUMENT DE INGAMFARE! A REUSIT SA-L DEPASEASCA PE LAZAR LA ASA CEVA! Nu neg, ea a dorit sa para superioara tuturor! O fi si reusit?
8. In mod uimitor, Catalin Lazar, desi initial refuzase ideea de a comenta in alt loc decat pe blogul sau,intra si el in dezbatere! Si bineinteles ca nu e de acord cu nimeni! Pe Iulia o cearta ca a distribuit articolul meu(si ca a inteles „la fel de putine ca si mine”), cu antropologia se cearta zicand ca centrarea pe teren e o prostie…cu catuna se cearta, dar in final ii face concesia ca a trecut de la gradinita la ciclul primar…Cand va ajunge la facultate sa ne anunti totusi si pe noi…
9. Nu comentez faza cu teorie vs cercetare de teren! E o capcana, pt ca in mod clar cele 2 nu se contrazic! Nu zic mai multe, pt ca mi-e teama sa nu fiu catalogat drept „filosof de gradinita”. Aia mi-ar mai lipsi: filosof, sociolog, manelist, acu si de gradinita? Cam multe epitete pe capu meu…
10. Revin totusi la partea „procedurala”: cum de a facut Catalin concesia sa comenteze pe profilul Iuliei (acolo unde ea facuse SACRILEGIUL sa distribuie articolul meu)? Ce-o fi patit? Oricum, a recunoscut ca mi-a citit postarea, deci ma pot mandri si cu el ca si cititor!
11. am ras pe alocuri cu lacrimi! bravo dom’le :)) imi place satira ta. crudul adevar, ce-i drept.
a, stimabililor anonimi: cand intrati in casa cuiva, intrati cu fata acoperita? sa stiti ca regulile bunei purtari se aplica si in blogosfera! de ce va ascundeti sub anonimat? zimbardo „ala” ar fi facut un studiu foarte tare, pe voi :))

CORECT!

12. @Vlad Catuna. Cu autorul stiu ca am fost coleg de facultate, dar nu mai stiu daca si cu tine. Ori ma inseala memoria f tare, ori tu esti unu din ratatii de care radeam la bere. Nu aveai cumva o claie de par in cap atunci si aduceai a mioara? Poate mai bine incercai sa ajungi ceva sobolan de biblioteca, macar ai fi fost ceva mai destept, poate.

Aici as completa: daca ar fi cu adevarat SOBOLAN, Catuna ar juca in filmul RATATUL, varianta romaneasca a celebrului film frantuz Ratatouille !

13. Nu semnez pentru ca nu vreau sa imi apara numele pe Google ca first hit in cloaca vreunui student minune

SUNT MANDRU! AM AJUNS SPAIMA IN FACULTATE! Nu vor sa ajunga pe blogul meu! Deci ca sa nu ajungi pe blogul meu solutia e sa stai cu fata acoperita peste tot, nu cumva sa te vad! Interesanta gandire!

14. Democratie vere pe blogul lui Lazar. E ironizat, e facut frustrat…si totusi accepta si le raspunde „fanilor”!

15. „Crezi ca toti oamenii care voteaza intr-o anumita directie o fac din motive rationale, bazate pe optiuni de policy?”

Evident, nu. De exemplu eu sunt de stanga si l-am votat pe Basescu (dupa cum s-a observat si in „cloaca vreunui student minune”).

Deci Catalin pleaca de la premisa ca ai lui cititori au citit si blogul meu! O sti el ceva…

16. Dar sunt de acord cu introducerea „carnetului de votant” dupa un mecanism similar cu „carnetul de sofer”. Inainte sa primesti dreptul de vot sa demonstrezi niste cunostinte minimale de ce inseamna stanga, dreapta, ce partide sunt in Romania si ce spune Constitutia noastra. Multi dintre protestatarii din Piata Universitatii probabil nu ar trece ultima parte a acestui test. 🙂

E amuzanta chestia asta! El e de stanga si voteaza cu Basescu…da el STIE CE E AIA STANGA!…
Asta ma duce cu gandul la bancul cu politistii din intersectie, care-s intrebati in 5 limbi de un strain in ce directie e nu stiu ce strada…Unu din ei zice BA, AI VAZUT CATE LIMBI STIA ALA? La care celalalt: ASA SI, LA CE I-A FOLOSIT?
Asa si aici…daca stii ce e aia stanga, te si declari de stanga, la ce folos daca tot cu Base votezi?Acu pe bune!

17. Imi cer scuze inca o data cititorilor pt promovarea acelui blog!

18. Restul comentariilor le cititi si singuri. Nu trebuie sa comentez fiecare afirmatie. Si da, probabil scandalul se va sting treptat, lucru de care imi pare rau, dar asta e!
Acum insa trebuie sa va zic alte chestii, interesante si ele!

19. Prima: vorbeam de scandalul concursului doctoral. Si ma gandeam daca va urma scandal si la noul concurs. Sunt in masura sa spun ca 99% NU! Si asta pt ca, dupa spusele lu Catalin, A FOST DAT AFARA DE PE GRUP! Ma rog, cica nu mai primeste mailuri, ceea ce inseamna cam acelasi lucru. Acest lucru dovedeste clar ca atitudinea mea e cea corecta! D-aia e bine sa zic ce am de zis AICI!!! Cum m-am exprimat eu, fotbalistic: SA JOC ACASA! Aici EU FAC REGULILE! Cui nu-i convine sa se adreseze instantei!!(abia astept!)

20. Pot sa constat ca in urma scandalului(ala primul) s-au intamplat urmatoarele: Simona Ciotlaus a castigat concursul, iar Catalin Lazar a fost dat afara de pe grup! Coincidenta?

21. Unii suspecteaza ca chiar Simona l-ar fi dat afara, sau ca ar fi tras sforile. Habar n-am, tehnic nu cred ca-l putea da afara direct! Indirect nu ma pronunt!

22. Legat de acel grup, e un grup oarecum ciudat. Nu e chiar grup yahoo, are moderatori necunoscuti(daca-s mai multi si nu e doar unul) si nu se stiu cu exactitate reguli de conduita etc!

23. Pe vremuri, cand eram anii 2 si 3, intrasem in diverse dispute si scandaluri PE GRUPURILE FACULTATII! Nu fusesem dat afara, dar nici departe nu am fost! Am fost propus si spre exmatriculare…tot tacamul! Acum am blog…daca de exmatriculare n-am scapat de tot, macar de pe grup/uri NU POT FI DAT AFARA! Eu sunt pe acele grupuri doar sa primesc(si sa dau chestii strict legate de grup/sociologie etc)! In cazul in care as fi dat afara, lucrurile nu s-ar schimba foarte mult. Tot as gasi pe cineva care sa dea fw la mailurile de pe grup, si in cazul unor chestii importante(a se citi SCANDALOASE) sa postez pe blog! Deci nu, nu voi fi dat afara(sper).

24. IMi spunea acelasi Lazar ca blogul meu nu a fost niciodata luat in serios! Sa-l cred?Pai asta inseamna:
– peste 400(in medie sa zicem 300,da ultimele zile cam 450) de oameni sunt niste tampi, care intra pe acest blog pt ca n-au ce face aksa;
– cei care intra sunt TOTI precum el, intra doar sa vada, sa se distreze;
– cand s-a discutat exmatricularea mea din cauza blogului, nu a fost o chestie serioasa;
– cand s-a citit IN CONSILIU blogul meu, la fel, nimic serios!
Uimitor cata lipsa de seriozitate….

25. CiCA CAtuna si-a cerut scuze lu lazar…postarea lui nu seamana cu postarile mele! Pai nu seamana din mai multe motive:
– postarile mele sunt dese, cel putin 1/zi;
– postarile mele sunt citite de minim 300 de oameni zilnic;
– e adevarat, postarile mele nu aduc atatea comentarii, dar pt asta urmeaza sa aflu reteta;
– postarile mele sunt distribuite pe facebook constant de cateva persoane!
Deci cum ar putea semana?? Doar in mintea DE OAIE a lu catuna seamana(apropo, stiu ca se zice ca oaia e unul dintre cele mai proaste animale…; un tovarash are expresia ESTI DESTEPT CA OAIA CAND SE BESHE!).

26. Nu vreau sa iau apararea lu Lazar! Nici a lu Catuna! Spun doar ca nu e bine ce a patit lazar(legat de grupul doctoral) si nu inteleg de ce nu a facut atmosfera legat de asta! Nu d-alta, da daca e adevarat, e grav!

27. Sau poate a vrut sa faca misto de mine sa vada daca blogguiesc! Daca EL M-A MINTIT, MINT SI IO!

Sunt curios cine avu rabdare sa citeasca TOT :))
Gata, nu mai scriu articole asa lungi! Sau ma rog, ma straduiesc sa nu…

Salutari MINUNATE tuturor!

Anunțuri

Posted on 31 Ianuarie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Andrei Hagherlacher

    eu am citit titlul…”in sfarsit intervine si SAORMA”!

  2. CORECT! :)) unele lucruri au fost nelalocul lor si nu de nivelul unor sociologi cu stare; adica cu studii sau cu un presupus simt al ridicolului… Emil, eu te sustin. pentru ca imi esti prieten si cand voi considera ca intreci limita, te voi lua de urechi. pana atunci, n-au sa mi se zburleasca penele ca esti misogin sau extramisogin… i don’t take anything personal si apoi, am si eu doza mea de misandrie. proove that u r better in continuare:)

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: