INCREDIBIL DAR ADEVARAT!! SUNT IN PRIMII 2000 DE BLOGGERI AI TARII! (2)

( prima parte AICI )

(CONTINUARE)

Asadar, probabil in urma scandalului sociologic, domnul Catalin Lazar imi spunea dimineata ca nu conteaza CATI oameni ma citesc, ci conteaza CATI MA IAU IN SERIOS! Ca si el, chipurile, ma citeste rar, atunci cand doreste sa se relaxeze. Iar luatul in serios inseamna cati oameni dezbat serios problemele pe care le pun eu pe blog! Si chestia asta ma duce cu gandul la ceva ce ziceau demult mai multi bloggeri(parca si Cabral, nu mai gasesc link-ul): nu conteaza efectiv cati oameni te citesc, ci cati oameni INFLUENTEZI! Ceva de genul: pe cati oameni conving sa contribuie la o campanie umanitara!
Catalin vorbea de ceva mai soft: cati oameni IAU IN SERIOS ce spun io! Si ma compara cu cancan-ul: revista cancan e citita si apoi pusa deoparte, nu dezbate nimeni serios parerile d-acolo!
Bun, acum lasam la o parte bancurile, pozele funny(ceea ce se numeste pompos FOLCLOR URBAN) si intamplarile mele personale! Astea sa zicem ca trebuie luate ca atare! Si ne indreptam catre „opinii”! Si zic ce am zis si lui: EU NU CERSESC COMENTARII! Eu cand spun o opinie, o spun CLAR si RASPICAT! NU INCHEI NICIODATA ARTICOLUL cu : VOI CE CREDETI? Nu pun niciodata articole IN CARE SA NU ZIC NIMIC (sa nu zica lumea ca sunt obsedat, da cand ma luasem prima oara de zoso ( AICI ), tocmai citisem un articol d-al lui despre spiru haret! Care avea un rand jumate, si care „ne informa” ca spiru haret e in scandal cu ministru Andronescu. Asta in timp ce eu am scris 3 articole (3 IN PULA MEA, CUM AR ZICE ADI DESPOT; AICI , AICI si AICI ).Deci eu cand scriu o chestie, vreau sa scriu clar si precis: EU CRED CA E ASA, AM ARGUMENTELE ASTEA! Ok, poti veni cu alte argumente, accept! Dar eu scriu parerea mea! Nu accept sa fiu INJURAT la mine acasa, nu accept sa mi se spuna ESTI PROST fara argumente, nu suport comentariile anonime, desi uneori, daca-s argumentate, le accept! Pur si simplu, eu vreau sa fiu citit! Sa se stie opinia mea! Ca esti sau nu de acord e problema ta! Eu sunt aici SA-MI EXPUN PUNCTUL DE VEDERE!
Revenind la partea cu SERIOZITATEA, ok, eu sunt un om cu ceva simt al umorului. In 90% din situatii, cand toti sunt seriosi, eu tind sa sparg cu monotonia cu o gluma! Ok, poate nu pare serios(pt unii) apelativul EMIL STUDENTUL MINUNE! Asta pt ca sunt prea incuiati sa digere o chestie „manelistica”! SI da, Catalin Lazar e prea telectual pt a citi manelisti ca mine! Stim si cunoastem!

(va urma)

Salutari BLOGOSFERICE de pe locul 1896!!!

Posted on 3 Februarie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

