INCREDIBIL DAR ADEVARAT!! SUNT IN PRIMII 2000 DE BLOGGERI AI TARII! (3)

prima parte AICI ; a doua parte AICI !

continuare

Ultima chestie(iar am scris enorm) e legata de blogatu si analiza de pe blogul lui. Foarte pe scurt:
1. Multumesc inca o data pt ceea ce face!
2. O mica eroare: preiau mesajele altora…si destul de mult! Nu mi-e rusine cu asta, mi se pare o chestie normala! Daca trebuie sa reiau iarasi argumentatia, o reiau. Pe scurt(legat de ziare): articolul X dispare din arhiva ziarelor(dupa 1 an sa zicem), dar la mine in arhiva ramane! S-a intamplat de vro 3 ori!
3. Am scos cele 2 bannere de tot! Pot fi anti-basist si fara acel banner(care era cu USL, deci nu ma reprezenta intru totul), iar legat de Catalin Sandu, zilele urmatoare o sa vad in ce forma voi pune o chestie…probabil un link!
4. Recunosc, nu prea ma pricep la html. NU stiu sa modific tema, asa ca am teme prestabilite! Si am atatea chestii, de sunt nevoit sa suport tema asta cu 4 coloane! SI da, nu sunt egale coloanele, da cam greu sa le fac egale! M-am straduit pe cat posibil (probabil voi scoate norul de tag-uri si le voi pune in alta forma p-acolo)!
5. Eu scriu fara diacritice! Cand am diacritice am pt ca articolele preluate sunt cu! Si le preiau INTOCMAI(nu stau sa le scot). Altfel, nu scriu cu diacritice din mai multe motive:
– comoditate;
– unele pc-uri nu le vad si e obositor sa citesti diverse caractere in loc de sh sau tz;
– titlurile sunt aiurea si uneori pica la cautarile pe google!
D-aia nu am NICIODATA titlu cu diacritice(chiar daca articolul are ceva-ceva). Desi uneori consider ca chiar e nevoie(de exemplu vazusem un blog, tot din cele prezentate de el, da parca-n emisiunea trecuta, in care scria sus, mare: UN BASIST CU BLOG! Si io nu ma gandeam la basist adica rockar(de la bass), ci la basist de la BASE(bahsist)! si eram deja enervat cand intrasem pe acel blog! pt asa ceva e necesara scrierea cu diacritice)!

Cam atat!
Multumiri inca o data tuturor(si mai ales pt ca avusarati rabdare sa cititi iarasi acest mega-articol)!

Salutari BLOGOSFERICE de pe locul 1896!!!

Posted on 3 Februarie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. E normal sa preiei articole.. mai ales cand sunt de calitate.. si mai ales cand sunt de la mine de pe blog. 🙂

  2. Pacat ca pe blog nu poti da like la comentarii!
    As reformula nitel: e normal sa preiau articole chiar si de la tine pe blog atunci cand sunt de calitate!

  3. Sincere felicitări 🙂

  4. Ms frumos! SI bine ai venit pe bloguletu meu 🙂 Te astept cu drag oricand 🙂

Lasă un răspuns

