Vrei mobila?

Salutare din nou,

Desi recunosc ca nu-mi place, sunt nevoit sa scriu acest articol! Am spus NEVOIT, nu obligat! Da, in principiu nu-mi plac astfel de articole! Prin ele promovam magazine virtuale! Nu, nu e mascata, e reclama pe bune!
Si acu zic si de ce nu-mi place…pai simplu! In mod normal, ar trebui sa ma laud cu ceva CE AM FACUT! De ex: am cumparat berea/sucul X, si a fost GENIAL! Am cumparat un pat de la magazinul X si mi-a placut!
In cazul de fata e vorba de mobila : canapele, saltele, scaune , tot ce vreti voi! Si ideea e ca inca nu am cumparat nimic d-acilea…Deci scriu doar pt ca trebuie sa scriu! Nu, nu laud fara motiv! Doar ANUNT ca exista…Deci…
Care ar fi avantajele? Pai avantajele SIGURE sunt:
– comoditate (nu mai stai sa colinzi zeci de magazine);
– comanzi exact ce marime ti se potriveste, si in culoarea pe care o vrei (deci le poti asorta mai usor);
– e mai ieftin, ca nu se mai platesc chirii in diverse locatii (de ex mall-uri, unde chiria se stie ca e mare).

Acum sunt sincer si spun chestiile pe care nu le stiu (indiferent ce trebuie sa fac, eu nu mint cititorii; da, e un concurs, dar asta nu ma impiedica sa zic adevarul):
– nu stiu daca ACEST magazin de mobila e cel mai bun, cel mai serios, cel mai ieftin;
– nu stiu in ce conditii se pot face ratele (cand e vorba de un pat de pana-n 1mie de lei, nu e nevoie; da daca vrei sa mobilezi tot, si sa dai cam 10 mii, pai s-ar putea sa nu-i ai).
Va puteti interesa! Oricum, merita sa aruncati un ochi!
Si da, recunosc, in perioada asta si eu sunt in cautare de mobilier. Pt bucatarie imi trebuie una bucata dulap, iar pt camera una bucata raft, nu foarte mic ca-s multe de pus pe dansul, da nici foarte mare, ca nu e loc! Daca gasesc ceva, probabil voi comanda!
Si da, cu asta am mai bifat un concurs! Nu mi-e rusine s-o spun!

Salutari MOBILATE tuturor!

Posted on 3 Februarie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. hmm..daca intr-adevar erai in cautare de mobila, cautai pe mai multe site-uri de specialitate, implicit link-uri catre alte site-uri, dar asa cum ai zis si tu, E RECLAMA pe bune!

  2. Da, am recunoscut! E in cadrul unui concurs! Doar ca eu cand fac reclama SPUN ADEVARUL! Nu o sa ma vedeti zicand CEA MAI BUNA MOBILA, CEL MAI MIC PRET! Pur si simplu am spus ca:
    – e mai comod sa iei mobila de pe net;
    – concursul e organizat de acest magazin de mobila, deci la el ma refer;
    – voi alegeti de la cine sa cumparati!
    Am mintit cu ceva in toate astea?

  3. Te înțeleg perfect 🙂 Și eu am o oarecare ”greață” când trebuie să scriu astfel de articole…. 🙂

  4. Greata e mult spus! Reticenta e mai potrivit!

Lasă un răspuns

