Un mega-articol … DESPRE MINE!

LA ORA 10:30, O SUPER-MELODIE! MAINE, ORA 00: DESPRE BLOGROLL SI LINK-EXCHANGE! MAINE, ORA 12: CU OBIECTIVITATE SI CALM DESPRE DAN DIACONESCU! RAMANETI PE CEL MAI MINUNAT BLOG!

Salutare din nou,

Articolul acesta este in principal in legatura cu cel precedent. Un fel de raspuns. Dar nu numai. Si va avertizez, urmeaza un articol lung.
Sa le luam pe rand:
1. Intai ii multumesc lui Andrei ca a scris despre mine. Daca dintre toti, a inceput cu mine, inseamna ca-s important, nu?
2. Regret ca Andrei, asa cum anticipam, a si sters blogul! Trist! Noroc ca au ramas articolele pe blogul meu 🙂
3. Ma bucur ca imi aduce aminte si de pozele cu Alina, si de pozele cu Basescu, dar si de nuntai fostei mele colege Ana. Amintiri placute! (apropo, buna alegerea lui Andrei de a fi membru PRM)
4. De asemenea, imi aminteste de conflictul cu Vladimir Gorea. Aproape toata lumea regreta ca nu s-a tinut de cuvant. Trist! Bine, probabil era preferabil CA CAtuna sa faca ceea ce promisese pretenul sau vladimir gorea. N-a fost sa fie(apropo, cei 2 chiar sunt prieteni, ceea ce nu ma mira de altfel).
5. Legat de acel „scanda”, sa zic foarte pe scurt…La sfarsitul anului 1 nu se stia cine va intra la buget si cine la taxa. Si desi AVEAM MEDII ASEMANATOARE(parca eram chiar la egalitate), Gorea a spus ca SE SINUCIDE DACA INTRU EU LA BUGET! Si asta a zis-o pe forumul facultatii(loc oficial). Bonus: pe acel forum el se semna MARCOS ZAPADA. Probabil ii era rusine de numele lui(ceea ce pana la un punct e explicabil). Urmarea se stie: ne-am certat pe forum, si au inchis catva timp forumul! De altfel, nici acum nu mai exista forum, exista pe site-ul vechi ceva amintiri(cand imi va veni mie, probabil voi posta, pt frumusetea scandalurilor, cateva dintre ele).
6. Ce e si mai tragic e ca numitul Zapata nu mi-a urmarit parcursul universitar…putea sa se sinucida si cand am intrat la master LA BUGET(la 2 mastere chiar, la unul locul 7), am ramas la buget si anul 2, si bonus, am si intrat la doctorat! Nici el, nici pretenii lui catuna ori ciuperca otravitoare nici macar n-au incercat! Probabil ar fi dat rau la imaginea lor o nota de ne-trecere!
7. Revin la articolul lui Andrei…Da, ascult manele, le studiez pt doctorat, deci NU MI-E RUSINE! Iar cine nu e incuiat pe anti-manelism poate sa confirme ca melodia e chiar draguta! E funny, e ritmata, merge la bairame! Repet, cine nu e INCUIAT ANTI-MANELE!
8. Se aminteste despre cum era sa fiu exmatriculat! Multumiri! Acum imi amintesc cu placere de chestia aia!
9. Ceva ce nu stiam: Andrei a candidat pt sef de an! Dar n-a fost sa fie, a iesit Virgil! Va dati seama ce nenorocire ar fi fost sa NU fi fost Virgil brumaru sef de an?! Cine ar mai fi auzit acum de VIRGIL?!
10. Il contrazic: ma inscrisesem deja la drept cand ma luasem prima oara de ea! M-am inscris imediat dupa admiterea la master(dupa ce m-am vazut admis), data exacta fiind 25 septembrie! Dar poate fi un sambure de adevar: fac dreptul pt a sti sa ma feresc de probleme juridice, si, eventual, pt a da in judecata pe cei care „imi afecteaza interesele”!
11. Andrei promite ca-l va lua pe Catuna in Tibet daca va avea ocazia. EU chiar imi doresc asta! Dar as dori sa-l lase acolo, poate se calugareste p-acolo(a, nu, ca asta ar insemna SA SE TUNDA, ceea ce l-ar face un cu totul alt .. OM, sau ma rog, fiinta).
12. Sper totusi ca Andrei sa revina in blogosfera 🙂 Nu d-alta, dar ARE TALENT! Pacat ca dupa cateva mesaje negative A RENUNTAT:) Nu e bine!
13. Faptul ca am publicat articolul/articolele lui Andrei e o dovada ca IMI PLAC CRITICILE! Nu-mi plac injuriile, dar criticile da! Chiar si misto-urile!

Acum cate ceva despre un concurs (AICI) la care, din pacate sau din fericire, mi-am atras ceva dusmanii! Pe scurt, trebuia sa te inscrii la concurs, apoi trebuia sa raspunzi la tema data de invingatorul de data trecuta, iar apoi sa astepti voturile celorlalti. Logic, nu era voie sa te votezi pe tine. Iar eu, intr-un puseu de sinceritate, am zis ca n-am putut sa fiu SIROPOS si d-aia n-am fost votat(un singur participant m-a pus locul 2). Ulterior mi-am cerut scuze. Oricum, ca o paranteza, nu prea e premiu. Premiul e doar promovarea blogului. Care promovare o obtii indiferent daca ai castigat sau nu… deci…
Acum explicatiile…pe larg:
1. In general se spune ca valoarea unui om e data de numarul de dusmani. Daca ar fi asa, Basescu ar trebui sa fie cel mai tare din univers…Il uraste O TARA INTREAGA(sau cat a mai ramas din ea). Deci daca ar fi asa, ar trebui sa ma bucur!
2. Din pacate, nu e chiar asa! Si da, cu atitudinea mea probabil acel concurs nu-l voi castiga niciodata!
3. Recunosc, asa e: NU SUNT SIROPOS! Si nu, nu-s nici SENSIBIL! Da, am fost SINCER cand am zis asta!
4. Unde am gresit insa este la ALEGEREA MOMENTULUI! E un concurs! Cu bune si cu rele, e un concurs! Daca imi place concursul, ma inscriu! Daca nu, NU M-A OBLIGAT NIMENI S-O FAC! Ceea ce am facut eu a fost LIPSA DE FAIR PLAY! Da, din acest punct de vedere, NU TREBUIA sa fac asta!
5. Si nu, nu e supararea ca NU voi castiga! Pt ca, asa cum am zis, NU E PREMIU! Asa ca de ce mi-ar parea rau!?
6. SI nu, nu voi critica nici concursul, nici participantii, nici regulile. Pot exista nemultumiri, dar nu asta e important. Eu STIAM regulile cand m-am inscris. Deci mi le-am ASUMAT! Da, din acest punct de vedere am gresit! Si daca vreunul din participanti citeste acest articol vreau s-o ia ca atare: IMI PARE RAU DE ACEA REACTIE! LIPSA DE FAIR-PLAY!
7. Da, problema mea e sinceritatea! Sunt sincer cand n-ar trebui! Probabil pe viitor o s-o patesc din aceasta cauza! Da ce ar trebui sa fac? Sa renunt la una din putinele mele caltiati? Acu pe bune?!

Gata acum, deja scrisai prea mult!

Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

Posted on 6 Februarie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. scrie bine andrei hagherlacher, sper sa revina curand cu picanterii despre tine :))

Lasă un răspuns

