Din nou despre blogroll!

UPDATE: Nu am pretentia sa fiu PRIMUL care a scris pe acest subiect! Am vrut doar sa justific alegerea mea! Si poate sa inspir si pe altii, care poate au blogguri bune, dar au 30 de cititori! Trist, dar sunt o gramada de astfel de blogguri!

IN JUR DE ORA 12, CU CALM,OBIECTIVITATE SI LUCIDITATE DESPRE PARTIDUL LUI DAN DIACONESCU!

Salutari inca o data!

Propun sa ne calmam din punct de vedere politic si sa discutam chestii blogosferice! Ma rog, cat om mai putea discuta, ca o tara cu un premier-spion nu stiu cat de democratica poate fi!Trecem peste!
Asadar, despre blogroll…Intai si intai, trebuie sa anunt ca AICI e un articol d-al meu din trecut. Acum il completez, dar si justific alegerile mele. Si voi incepe cu sfarsitul…
Asadar, de cateva zile am impartit legaturile mele in mai multe, bagandu-le in mai multe coloane(pana acum toate erau in coloana 1, din stanga)…Asadar:
1. Categoria IO, cu chestii d-ale mele. Blogul de mysport, blogul echipei mele de freekick ori profilul meu de hi5(am mai scris despre el, reprezinta TRECUTUL, indiferent cat de blamat este hi5-ul, eu IL VOI PASTRA!).
2. Fuck-ultatile mele, sunt doar 2, dar cu 3 link-uri: facultatea de sociologie, univ dimitrie cantemir si SCOALA DOCTORALA! Sunt ale mele, m-au format, si lumea trebuie sa stie asta! Revin la acest ultim aspect!
3. Ziarul care va aduce zambetul pe buze…aici sunt inca colaborator, din lipsa de timp nu am mai scris demult acolo! Cu toate astea, merita sa treceti, e un link pe care-l recomand cu incredere!
4. Bloguri recomandate(toate astea 4 sunt in stanga, coloana I): aici sunt bloggeri mari ori oameni cunoscuti, fie ca vorbim de ziaristi sau de politicieni. Precizare: NU-I CUNOSC PERSONAL, adica nu i-am INTALNIT LIVE(cu exceptia domnului profesor Dancu, ce mi-a fost profesor la master) si NU FAC LINK EXCHANGE CU EI(daca mi se va spune LE-AI CERUT, raspund sincer: NU, NU MI-AM PERMIS! daca ei doresc sa ma treaca, e alegerea lor si m-as bucura! valabil pt TOTI).
5. In coloana 3(in dreapta coloanei principale) avem intai CUNOSCUTI! In general ei sunt prieteni, sau in orice caz oameni PE CARE I-AM CUNOSCUT LIVE! Nu inseamna ca au blogguri naspa, ci inseamna ca i-am cunoscut intai pe ei si apoi bloggurile lor! Da, nu sunt obiectiv in aprecierea blogurilor acestora, asa ca las pe altii s-o faca!
6. Categoria despre care voi vorbi pe larg in finalul articolului este LINK-EXCHANGE! Aici, din dorinta de a INFORMA publicul, am decis sa pun TOATE BLOGURILE CU CARE FAC LINK EXCHANGE! Da, nu mi-e rusine cu asta, dar nici nu vreau sa amestec! Sa nu creada lumea ori ca am foarte multi prieteni, ori ca e pe picior de egalitate Victor Ciutacu ori Vasile Dancu cu un nene necunoscut! Fiecare la locul lui, fara suparare! Revin despre link exchange un pic mai incolo!
7. Trec la ultima coloana, unde am 3 categorii: site-uri utile, site-uri de ras si site-uri de muzica! Cu majoritatea fac link exchange, dar din dorinta de a fi SINCER, nu le pot incadra in categoria bloggurilor. Nu d-alta, da nu sunt!! NU MI-E RUSINE SA LE AM AICI, doar ca doresc sa stie omul unde intra!

Acum cateva cuvinte despre link exchange! Intai, mentionez ca in ultimele 2 saptamani am facut o gramada de colaborari. Si e de bine asta! Asa ca e oarecum datoria mea sa spun si de ce! Nu d-alta, da unii bloggeri mari CRITICA asta, iar altii mici, nu stiu daca multi sau putini, le urasc!
Asadar, ganditi-va la industria PUBLICITATII! Si ganditi-va ca eu as vrea sa lansez o bere noua! Si in nebunia mea,ma gandesc sa fac CEA MAI BUNA BERE(apropo, sunt BAUTOR DE BERE, deci nu-s pe dinafara). Si investesc in cea mai noua tehnologie, folosesc a mai buna apa, ale mai bune incrediente! Si nu vreau profit mare, prefer pret mai mic! Si-mi iese o bere la 3 lei! Si pt ca toti banii i-am bagat in CALITATE si intr-un pret scazut, nu mai am bani de reclame! Si ce constat: ca beri la 4 lei, MAI PROASTE CA BEREA MEA, se VAND IN DRACI, iar berea mea, MULT MAI BUNA, NU SE VINDE! Era sa zic ca sta pe rafturi, da nici macar acolo, ca magazinele n-o vor(NU SE CERE DOMNE! CE VREI, SA LE-O BAG OAMENILOR PE GAT?!). Si da, tu poti avea boala pe publicitate, pe industria CARE NU PRODUCE NIMIC! Dar FARA EA NU SE POATE!
Sau sa luam exemplul fotbalului: urasti impresarii, consideri ca sunt niste TEPARI ORDINARI, dar fara ei NU TRANSFERI NIMIC, ECHIPA TI SE URCA-N CAP, EVENTUAL O SA TRANTEASCA MECIURILE si TOT TU VEI FI CEL CU BUZA UMFLATA! Asa ca…
Asa si aici! Am un blog, calitatea nu stiu care e! Eu zic ca buna! Adica mie mi-ar place sa-l citesc! Da daca nu afla lumea de mine, de ce scriu?Pentru 5 prieteni? Ca apropo, dintre prieteni, unii, mai ales din lista de mess, nu ma citesc! Mai vad din cand in cand titlurile(le am la status) si ma pun: ZI-MI PE SCURT, CA N-AM TIMP SA CITESC…Deci MAJORITATEA cititorilor NU SUNT CUNOSCUTI! Deci daca nu mi-as promova blogul, ar fi trist! Si nu, nu scriu pentru bani! INCA! Daca voi ajunge sa iau bani din PASIUNEA MEA, ar fi PERFECT! Momentan nu!

Si trebuie sa fac precizarea(puteam s-o fac la inceput): NU DAU VERDICTE! Daca asa fac eu, nu inseamna ca asa trebuie sa faca toti! Pur si simplu, AM FACUT O ALEGERE si m-am simtit dator S-O EXPLIC! De exemplu, imi zicea un blogger (sau bloggarita, nu mai tin minte) ca suna urat LINK-EXCHANGE! In esenta DA! Dar e PURUL ADEVAR! De ce mi-ar fi rusine cu el?Asta fac, bun sau rau! De ce as vrea sa coafez adevarul?Sa scriu: PARTENERIATE PE TERMEN LUNG RECIPROC AVANTAJOASE?? Sau: COLABORARI CU PARTENERI DE INCREDERE! Acu pe bune: nu e mai FRUMOS adevarul si numai adevarul?

Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

Posted on 7 Februarie 2012, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. link exchange nu inseamna deloc cititor! e doar un link in plus pe pagina!
    dupa parerea mea, promovarea prin link exchange e una dintre cele mai putin favorabile .. Blogrollul meu e aproape gol..insa sunt abonata la aproape 100 de bloguri.

  2. Sa fiu sincera si eu am ramas putin uimita cand am vazut ca m-ai trecut la categoria link-exchange. Eu am crezut ca ti-a placut blogul meu si vrei sa revii pe el pentru a citi si eventual a comenta, nu pentru parteneriat, pentru a da bine la zelist. Eu am un singur blogroll si acela e general, acolo sunt toti prietenii mei.
    Nimeni nu m-am trecut pana acum pe mine la link exchange.

  3. @ Pinguuina: Nu stiu daca ai dreptate, eu te contrazic nitel. Eu am in jur de 10 click-uri de pe blogurile altora/zi. Daca din cei 10, 5 devin cititori fideli, 5×30=150 de cititori lunar. Daca in fiecare zi imi vin alti 10 cititori noi…fa si tu calculu. Nu stiu, poate matematica nu zice neaparat adevarul, dar e o modalitate de promovare! Mai ales pt bloggeri MICI, ca mine!
    @NIce: Nu inseamna ca promovez bloguri CARE NU-MI PLAC! Din 10 bloguri pe care intru, cer link exchange doar celor care merita! NU inseamna ca o sa le plac toate articolele sau ca sunt de acord in toate privintele. Doar ca trebuie sa-mi placa STILUL lor!
    Iar chestia am explicat-o in articol: prefer SINCERITATEA! Cu toata lumea: cititorii, cu oamenii pe care-i cunosc! Nu inseamna ca nu promovez si bloguri cu care nu fac link exchange. Doar ca e o chestie, intr-un fel simt nevoia sa anunt si cine ma promoveaza pe mine! Si tot o chestie de sinceritate e si aia!
    Sper ca nu te-ai suparat pe mine! SI sper ca nici altii nu s-au suparat 🙂

    Salutari si va mai astept pe toti aici 🙂

  4. Oferim solutii software pentru industria Horeca.Soft pentru Restaurant,Bar,Fast food,Club. AB Soft Timsoara, HORECA MANAGER este o solutie software care permite urmarirea, controlul si reglarea activitatilor din firma dumneavoastra prin controlarea de la vanzare la materii prime in timp real. Softul a fost dezvoltat pentru a veni in intampinarea nevoilor aparute in desfasurarea activitatii intr-o locatie HORECA, astfel prin utilizarea monitorului cu TOUCH SCREEN de catre angajati, dumneavoastra aveti un control total asupra afacerii prin: -Scazamantul din stoc dupa retete sau unitar se face in momentul INCASARII MESEI ! -Calculul in timp real al stocurilor de marfa (cantitativ si valoric) – Controlul vanzarilor pe ospatar in timp real (cantitativ si valoric) – Controlul vanzarilor totale in timp real (cantitativ si valoric) – Rapoarte cantitativ valorice procentuale pe grupele de produse si pe fiecare produs in parte. – Listare NIR la pret de achizitie sau de vanzare. – Fisa Magazie pe produs pe perioada. – Grafice vanzari pe orele zilei sau pe zilele saptamanii Sistemul software va mai ofera urmatoarele avantaje: Reducerea erorii umane in calculul notelor de plata si a stocurilor. Eliberarea automata a bonurilor fiscale (pt DATEX MP55 sau compatibile cu PC) Siguranta datelor HORECA MANAGER ofera siguranta datelor in sistem cu nivele de acces distincte pentru angajat si pt Administrator. Promptitudine si reactie rapida la comenzile utilizatorilor. Se pot utiliza un numar nelimitat de produse grupate in categorii. Interfata foarte prietenoasa, customizabila pt fiecare client. Reducerea costurilor prin o corecta gestionare a materiilor prime, avand la dispozitie rapoartele de consum pentru a putea alcatui o comanda de aprovizionare. Controlul angajatilor prin informatiile oferite de catre BORDEROUL DE INCASARI OSPATAR: Data si ora intrarii in tura precum si a iesirii,Numarul de comenzi servite,Valoare vanzari desfasurata pe categoriile de plata (Numerar,Card,Protocol) Softul functioneaza si pe varianta MONOPOST un singur calculator sau in varianta de RETEA. Cel mai importatnt avantaj este controlul de oriunde din lume cu ajutorul internetului conectandu-va si vizualizand in timp real ce se intampla la firma dumneavoastra. Softul este structurat pe sistemul: -DESCHIDERE ZI -> -INTRARE IN TURA OSPATAR – >-EFECTUARE VANZARI -> -IESIRE DIN TURA OSPATAR – >-INCHIDERE ZI Se seteaza mesele dupa designul locatiei incat ele sa fie usor de identificat pt ospatari. O masa la care s-a luat comanda este colorata in rosu si are inscriptionat numele ospatarului care se ocupa de acea masa. Interfata de introducere a comenzii este foarte usor de utilizat. Doar prin apasarea zonei corespunzatoare categoriei, zona de produse se populeaza cu cele din categoria selectata. Se listeaza bonurile de comanda. Apoi se elibereaza nota de plata si bonul fiscal. Raportul de vanzari ne ofera informatii complexe asupra vanzarilor cantitativ valoric si procentual odata pe CATEGORII DE PRODUSE cat si amanuntit pe fiecare produs vandut in parte. -Calcul CONSUM Materii prime pentru orice perioada selectata. (se poate defalca pe modalitati de plata!) Toate Rapoartele se exporta in EXCEL Interfata de Introducere Produse Meniu foarte usor de lucrat in ea. De aici se poate introduce un produs NOU sau modifica un produs vechi – Schimbare PRET sau DENUMIRE. Tot de aici se si sterge un produs existent in lista meniu. Grafice vanzari pe orele zilei si zilele saptamanii va ofera o imagine a evolutiei in timp a firmei dvs. Optim pentru gestionarea angajatiilor prin suplimentarea in perioade de varf daca e necesar. Interfata de INCHIDERE ZI poate fi consultata oricand pentru a afla vanzarile in timp real, imparite pe metode de plata si fiecare pe gestiuni, precum si valoarea vanzarilor inclus MESELE NEINCASATE INCA. http://www.ab-soft.ro

  5. Pentru un blog mic/nou orice link (spre el) afisat intr-un alt blog/site este esential si inseamna potentiali vizitatori din cel putin doua motive:
    1. are vizibilitate/expunere mai mare, putand fi accesat direct de cititorii primului site
    2. este indexat mai bine de motoarele de cautare.

    Faptul ca un blog pe care il urmaresc nu apare automai in blogroll (si trebuie adaugat manual) o vad ca pe o limitare a platformei wordpress. Chiar daca il adaug, actiunea nu e neaparat reciproca.

    Succesul unui site e dat de 2 factori:
    1. continut
    2. expunere/mediatizare (linkuri spre el in ultima instanta)
    Din scurta mea experienta de blogger am constatat ca punctul 2 e mult mai important decat punctul 1.

    Cu alte cuvinte, pentru ca un blog sa fie citit, trebuie sa se auda de el. In 2012, daca nu urli la prietenii reali sa te acceseze, nu ai nici o sansa.

Lasă un răspuns

