Vinerea recomandam articole (1) !

Salutare din nou,

Mentionez ca-mi place din ce in ce mai mult BLOGATU.RO ! Iar asta e o noua initiativa a lui, cica de promovare a blogosferei. Asadar, sa scriu ce articole mi-au placut mie saptamana asta. Da, saptamana asta, nu neaparat un articol proaspat…Poate fi si unul de sambata sau de marti!

Eu imi iau rolul in serios si ma apuc (ordinea e aleatoare, nu e o ordine a calitatii sau a importantei):

1. Iulia Nicolaie ne explica de ce uraste ea miercurea. Pana acum citisem ca oamenii urasc ziua de luni(ca se incepe munca, si ca vine dupa weekend), martea(ca e cu ghinion), ori vinerea(ca li se pare prea lunga). Prima oara cand citesc ca cineva uraste miercurea! Merita citit!
2. Andrew, cinefil inrait, ne lauda o piesa de teatru! Pentru un cinefil e ceva curios, deci daca piesa l-a impresionat pana si pe el…
3. Raluca Pavel ne prezinta o carte a unui psihiatru. Detaliile complete ale cartii: Lewis, Dorothy Otnow. (2001). Vinovaţi de demenţă. Pe coridoarele morţii un psihiatru dezvăluie mecanismele minţii criminalilor în serie. Bucureşti: Editura Allfa. Articolul e lung, dar va asigur ca merita citit CAP-COADA!
4. Pe dragosteoarba citim posibile motive pt a scrie pe blog. Sau ma rog, motivele autoarei de a scrie! Pt cine are chef de o lectura tipic blogosferica, e o alegere buna!
5. Ultimul blog care mi-a atras atentia este cel al lui Horea Badau , care ne propune pe blog un fragment din celebra sa carte „Tehnici de comunicare in social media”! Interesanta carte, cred ca intr-un final o voi cumpara!

In final, anunt ca initiativa a venit DE AICI , si ca pe cat posibil, voi scrie in fiecare vineri despre asta!
Pana la urmatorul articol, salutari MINUNATE tuturor!

Posted on 10 Februarie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Buna Emil.Frumos articolul tau, dar putin cam simplut.Mai multa energie vreau sa vad:).

    Eu mi-am luat cartea lui Horea Badau si vreau sa-ti spun ca e excelenta, o adevarata sursa de cunostinte valoroase in ceea ce priveste bloggingul si Social Media.Am gasit-o din intamplare la Diverta, am citit cuprinsul si m-a impresionat faptul ca ideile sunt foarte bine structurate si explicate.

    Daca si tu consideri ca mai ai nevoie de plusarea notiunilor in ceea ce priveste bloggingul si promovare, ti-o recomand cu toata caldura.

  1. Pingback: Bloggerii participanti la "Vineri recomandam articole" | Blogatu

  2. Pingback: Vinerea recomandam articole (2) « Once a student, always a student! – CEL MAI MINUNAT BLOG!

  3. Pingback: Vinerea recomandam articole (3) « Once a student, always a student! – CEL MAI MINUNAT BLOG!

Lasă un răspuns

