Habemus papam! 7 motive pentru care mi-a placut acest film!

INCA 2 ARTICOLE CINEFILE PE ACEST BLOG: URMEAZA UN ARTICOL DESPRE „WHATEVER WORKS” („tema pt aksa” de pe grupul bloggerilor din Romania), iar MAINE la ora 10 despre FATA CU DRAGON TATUAT(variant americana).

update: O invatatura foarte tare…ar putea lua aminte multi POLITICIENI de la noi: UN OM, DACA SIMTE CA NU POATE INDEPLINI O FUNCTIE, SE POATE RETRAGE! SI UNEORI, PENTRU TOATA LUMEA, E MAI BINE S-O FACA! Valabil si pentru POLITICIENI, dar si, mergand in alt domeniu, pentru CONDUCATORI/ANTRENORI in sport(in special fotbal)

Salutare din nou,

Vad ca e „la moda” sa recomanzi filme pe blog. Iar eu ORICUM sunt cinefil. Si unul inrait.
Ok, poate nu-s bun la POVESTIT filme(si oricum, la ce ar fi util asa ceva?), dar la CONVINS lumea sa vada, la asta pot fi util.
Asadar, acum vorbim de filmul HABEMUS PAPAM !
Si o sa spun PE SCURT de ce ar fi bine sa-l vedeti, sau ma rog, de ce mi-a placut MIE:
1. Tara noastra e asaltata de filme AMERICANE! Deci poate simtiti nevoia unei mici schimbari. Eu unul o simt!
2. Daca nu-s americane, sunt ENGLEZESTI! Deci surpriza: auzim ACEEASI LIMBA! Si desi unele filme sunt cica „obscene” si „pline de injuraturi”, in fapt auzim des cuvantul FUCK si atat!Deci nici macar la asta nu e buna limba engleza! Deci poate v-ati saturat de acea limba si vreti ALTCEVA!
3. Mie-mi place ITALIANA! E o limba latina, e o limba FRUMOASA, se aseamana cu romana! Deci alt motiv, nu?
4. Subiectul nu este unul foarte abordat. Am dubii ca e 100% original, dar eu unul nu mai vazusem niciun film despre asa ceva! Inca un argument sa-mi placa!
5. Tocmai pentru ca NU a fost facut de americani, filmul NU E PREVIZIBIL! Finalul nu-l poti anticipa dupa 15 min de la inceperea filmului. Chiar as putea spune ca ma asteptam la cu totul alt final. Si da, la un film apreciez foarte mult „suspansul”. Cand lipseste, ca la Titanic, tind sa sub-apreciez acel film. Nu intru in amanunte legate de titanic, era doar un exemplu(ca sa nu enervez atata lume, sau invers, sa enervez si mai multa lume, se poate aplica la aproape toate filmele de actiune, la care stim de la inceput ce se va intampla!).
6. Filmul nu e deloc SIROPOS, ci dimpotriva, e brut, e real(nu inseamna ca e bazat pe ceva real, dar POATE FI ORICAND REAL…; de fapt, chiar nu stiu daca e real sau nu, pot spune doar ca NU SE PRECIZEAZA ca ar fi facut dupa fapte reale). Ma rog, cuvantul ar putea fi REALIST! Nimic inflorit, niciun efect! CHiar m-am mirat sa-l vad la cinematografe in Romania!
7. Cu toate astea, e BINE REALIZAT! Multe filme ne-americane pacatuiesc prin regie: subiect interesant, brut, limbaj direct, dar prost realizat. Aici nu e cazul. Filmul nu e NICI PREA LUNG, NICI PREA SCURT! Nu e cu limbaj foarte colorat(e vorba totusi de Vatican), nici nu e in extrema cealalta. E exact cum ar trebui sa fie! Iar nota de pe IMDB mi se pare un pic cam mica. I-as fi dat poate nu 8, da in niciun caz sub 7!

Oricum, ideea e ca o sa va placa doar daca va regasiti in cele 7 puncte! Daca idealul vostru ca filme sunt cele de actiune, in care conteaza doar cat de des se aude cuvantul FUCK ori cat de multe impuscaturi sunt, ori cele siropoase gen Titanic (ori poate filme indiene siropoase), atunci nu aveti de ce sa va uitati la habemus papam! Nu e facut pentru voi!

Salutari CINEFILE tuturor!

Posted on 12 Februarie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Am si eu o nelamurire… De ce trebuie sa pui mereu semnul exclamarii la finalul frazelor? Stii.. in ortografia limbii romane se foloseste de obicei punctul. Iar semnul exclamarii, in cazul in care nu stiai (desi ma mira enorm, tu avand „calitatea” de DRD) se foloseste doar in cazurile pe care le vei gasi aici:

    http://www.ortografia.ro/punctuatia-din-limba-romana/semnul-exclamarii/

    Aceasta observatie este dpdv al punctuatiei. Iar in legatura cu recenzia filmului.. iti recomand prieteneste sa nu devii critic de film.

  2. Ok, inteleg ca nu pot fi tuturor pe plac. Si nu-mi doresc asta! Si inteleg ca tu ai motive sa fii suparata pe mine de la acel concurs, cand reactia mea a fost lipsita de fair-play, iar tu erai „printre cei vizati”. Stiu ca te-ai atacat si atunci. Da, am facut o prostie, iar acum infrunt consecintele.

    Legat de ce zici tu, pe scurt:
    1. Incep cu sfarsitul: nu mi-am dorit sa fiu critic de film. Si nu, nu voi ajunge asta! Am spus doar de ce mi-a placut acel film. Ori alte filme. Si nu, nu caracterizez TOATE filmele pe care le vad, altfel ar trebui sa scriu pe blog DOAR despre filme.
    2. Stiu cand se pune semnul exclamarii. Gramatica am facut si eu, candva. Si cica prin clasa a IV-a eram chiar bun la gramatica.
    Poate ca folosesc EXCESIV semnul exclamarii. Nu MEREU, cum zici tu, pt ca, asa cum observi, sunt si fraze in care nu-l folosesc! De ce-l folosesc? Simplu, poate este un TIC, poate este un mod de a reda cum as spune acea fraza DACA AS CITI-O…si as spune-o RASPICAT, as URLA. Da, aia e diferenta, LA MINE, intre o fraza care se incheie cu PUNCT si una care se incheie cu SEMNUL EXCLAMARII! Pe una as zice-o NORMAL, pe alta as zice-o UN PIC MAI TARE!
    Si nu inteleg de ce este atat de „neplacut” sa folosesti semnul exclamarii. Sau ma rog, n-o fi la mine. Stiu ca erorile gramaticale neplacute sunt dezacordurile, virgulele(in plus sau in minus) ori frazele mult prea lungi.
    Ok, daca o luam strict gramatical, ACADEMIC, poti avea dreptate si poate nu scriu corect romaneste. Dar sincer, inca n-am vazut pe nimeni(si citesc bloguri, site-uri etc) sa fie acuzat ca FOLOSESTE PREA MULTE SEMNE DE EXCLAMARE!
    Omeneste, iti inteleg nemultumirea. „M-ai luat la ochi”, nu ti-a convenit acea reactie a mea, nu-ti place probabil stilul blogului meu (niciun om de pe lumea asta nu poate fi placut de TOTI, vor exista tot timpul oameni care-l vor „iubi” si oameni care-l vor „uri”, ca sa ma exprim doar cu extremele), da atunci stau si ma intreb DE CE MAI FRECVENTEZI BLOGUL MEU? Si pe langa asta, te mai si obosesti sa lasi un comentariu pe el?

    Salutari iti doresc, si te mai astept pe blogul meu, cu speranta sa fii mai putin sarcastica data viitoare !

  3. Din intamplare am ajuns sa-ti citesc recenzia filmului si am vrut sa-ti las un sfat prietenesc. Iar in alta ordine de idei, eu n-am fost vizata nici pe departe de comentariul tau, pentru ca N-AM PARTICIPAT la concurs, ci AM VOTAT articolele inscrise si m-a deranjat felul tau de a gandi.

Lasă un răspuns

