Alta parodie dupa MUMA LUI STEFAN!

LA ORA 16, O ALTA PARODIE…ACEEASI „POEZIE-MAMA” !

( sursa )

Cat mai este ceasu`?
Cinspe si jumate
La poarta,la vila
Cine dreacu bate?
– Eu sunt Stefan, nasa.
De la Barbulesti.
De nu-mi deschizi poarta
O sa o…….
Betonat-ai gardu’
Ca sa nu-l daram?
Daca scot bazooka
O sa ti-l fac scrum.
Deschide, fa, usa,
De nu iti tai gusa!
Si daca ma-ntarat
Iti fac buzunar la gat.
-Nu mai minti, ba,
Ca tu nu esti fina-miu…
Semeni doar putin
Cu Sarateanu Optimiu.
Esti asa de constipat.
Si nu prea ma mai miri.
Nu cumva tu trebuia
Sa prezinti la stiri?
– Dar deschide, fa, odata!
Bucile-mi paraie si ma dor
Daca fac afara
Trebuie sa ma sterg
Cu coada de topor
Nu ma enerva,
Stii ca sunt al dracu’ –
Daca nu deschizi acum
O sa-ti i-au scalpu’!
-Nu prea cred ca esti fina-miu
De la ce ai facut afara
Cred ca o sa borasc.
Dar fredoneaza-mi o melodie,
Sa te recunosc..
-Bine fa, nasica,
Asa sa fie
Sa ma recunosti.
Am sa-ti cant si un refren.
De la o melodie:
As da chilotu’ de pe mineeee
Sa intru-n WC la tineee…!
Ca am dureri stomacaleeee.
Nu mai pot ,auuu, ce ma doareeee….!

Mai demult postasem o ALTA parodie, pe care o gasiti AICI !

Posted on 15 Februarie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

