Vinerea recomandam articole (2)

UPDATE: Dupa cum veti, toate articolele sunt despre Valentine’s Day! Da, asa mi-am propus, nu e o coincidenta!

Salutare din nou,

Noi recomandari pt sapt asta ( AICI link-ul de saptamana trecuta). Doua lucruri preciez: toate sunt articole despre VALENTINE’S DAY si SUNT MAI MULT DE 5! Da, daca e regula sa dau doar 5, eu o incalc! Si iubesc la nebunie asta!

Asadar….enjoy:

1. Stefanita Radu ne propune niste SEXERCITII DE VALENTINE’S DAY ( link ). Cica sexul e foarte sanatos (slabeste). Si deh, cum traduci mai vulgar VALENTINE’S DAY daca nu prin asta? Iar omul e si foarte exact, ne da si tabel, si tot! Merita citit!

2. MucRoz ne ofera 2 poezii geniale de Valentine’s Day ( AICI ). Merita citite, NICI NU STITI CE PIERDETI!

3. Pe site-ul tocilarilor din Romania vedem poze cu tocilari de Valentine’s Day ( AICI ). Misto abordare! Merita vazut!

4. Adina Adenaah ( aici ) ne pune cateva intrebari, altfel corecte. Si firesc, nimeni nu-si pune intrebarile astea cand face cumparaturile. Trist, dar adevarat. Merita citit(eu il consider tot articol anti-valentine, da na, gusturile difera).

5. Andrew scrie un articol relativ ciudat despre Valentine ( aici ). Intai ne ofera niste inimioare, apoi citeaza 2 articole(unu al meu) anti-Valentine. Probabil el in sinea e anti- Valentine, dar printre cititori o are si pe gagica-sa, si deh… A, si e o poza misto, cu o felicitare de la Angry-Birds. Aia e chiar funny!
L-am trecut su pe el  pt „neutralitatea” lui. Trebuie sa am si d-astea p-acilea, nu?

6.  Inca un articol tare AICI . Cica mesaje stupide de Valentine’s. De fapt, multi trimit mesaje d-astea in tot restul anului. Stiu, am recomandat am depasit deja „limita” de 5 link-uri! Asta e, regulile-s facute pt a fi incalcate!

7. Bonus: un articol MAI VECHI al Iuliei Nicolaie ( AICI ). Nu e anti-valentine, da e nitel misogin! Merita si el promovat(e unul din bloagele mele preferate).

Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

Posted on 17 Februarie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Yo sunt neutru ca Elvetia :P.
    Am si cititori pro si contra. Cine sunt yo sa resping o categorie? sunt doar un umil mesager..

  2. Mulţumesc frumos 🙂

  1. Pingback: Bloggerii participanti la "Vineri recomandam articole" | Blogatu

  2. Pingback: Vinerea recomandam articole (3) « Once a student, always a student! – CEL MAI MINUNAT BLOG!

Lasă un răspuns

