Maneaua de PESTE 1 milion si 800 de mii de vizualizari!

UPDATE: Sunt constient ca acest articol, ca si altele, imi vor scadea sansele de a castiga la diversele concursuri la care particip. Nu scriu pe blog cu scopul de a castiga neaparat concursuri. Voi ramane acelasi EU pe care-l stiti. Cu bune si cu rele. Daca din 400-500 de vizitatori zilnici 200 sunt nemultumiti de ce vad aici, asta e. Voi ramane cu 300! Cu toate astea, voi putea dormi noaptea!

Salutare din nou,

Anunt din start: cine URASTE genul muzical numit MANELE este invitat sa nu citeasca mai departe. Cine NU GUSTA acest gen muzical, dar este totusi CURIOS, este invitat sa citeasca mai departe.

Asadar, intai dau melodia:

Bun, acum sa vedem. Cateva „intrebari, dubii, comentarii”:

1. Cand spuneam diversilor prieteni ca manelele sunt ascultate, ca N-AU MURIT, ei imi radea in nas. Spuneau ca nu si nu. Si un prieten chiar imi daduse argumentul: NU AVEM NICIUN „CONTOR” OBIECTIV… Si chiar invocase youtube-ul, care cica e plin de manele, dar putine aveau peste 200 de mii de vizualizari.

2. Daca la vanzari sau la altceva POATE FI MASLUIT CLASAMENTUL, la YOUTUBE E MAI GREU! Deci daca scrie 1 milion si 800 de mii (chiar peste), inseamna ca asa e! Si asta in mai putin de 1 luna (pe 24 ianuarie a fost incarcata…).

3. Si acum posibile explicatii…Le luam pe rand.
Prima, foarte importanta: e incarcata de contul oficial al Casei de Productie a lui Dan Bursuc. De ce e important asta? Pai simplu: pana acum melodiile erau incarcate in sute de variante. Fiecare avea cateva mii de vizualizari. Nu se putea stabili exact daca sunt VIZITATORI DIFERITI sau sunt aceiasi. Acum, cand e un singur clip, avem imaginea CLARA!

4. Bonus: sunt invocate profilurile de facebook OFICIALE ale celor „implicati”. Si acum inca o dovada a importantei promovarii unui produs pe facebook. Daca ar fi fost un clip ca oricare altul, pus acolo pe youtube ca sa fie, probabil n-ar fi strans mai mult de 200 de mii de vizualizari. Asa, o promovare buna (cine ar da add friend unui CANTARET DE MANELE daca nu UN FAN? adica imi pare absurda ideea de a fi anti-manelist cu multi manelisti in lista de prieteni…), „vanarea” diverselor copii ale clipului, dar si promovarea clipului la tv au transformat totul intr-un SUCCES.

5. A doua explicatie: videoclipul e nitel lucrat. Nu e un live de la o nunta sau altceva. Nu e un videoclip de duzina.

6. Foarte important: cantaretii sunt tineri, din noul val, iar melodia unora nu prea le seamana a manea. E o melodie dance, usor balcanizata, dar nu foarte mult. Daca i-am scoate negativul, n-ar iesi deloc o manea.

Pentru cine nu stie, melodia originala (sau ma rog, una din ele, cea invocata) este:

De curiozitate, vizualizati nr de vizite 😀 44 de milioane!!!! Si „cover-ul” ei are aproape 2 milioane… Deci melodii bune ambele…

7. Maneaua copiata din muzica spaniola. Unde e una din comunitatile cele mai serioase de romani? In Spania, ati ghicit! Indiferent unde lucreaza, ei cam au acces la net. Deci…

8. Nu ma injurati, da mie-mi place mai mult varianta in romaneste. De ce? E simplu: e in LIMBA MEA! Pricep ce zice! Si fara sa injurati, vocile sunt bunicele(se poate si mai bine dupa mine), iar versurile sunt ok. Nu ceva sa te dea pe spate, dar fara dez-acorduri. Te cam prinde melodia.

9. Acum, pe bune, mai puteti spune ca MANEAUA E IN SCADERE? Da, sunt oameni care nu suporta pe Salam sau pe Adrian. Nu par ei foarte „carismatici” si „Aratosi”, dar celor 2 artisti din acest clip ce le poti reprosa? Ok, nu arata ca Brad Pitt, da arata ok. Au si voce…sunt si tineri…

10. Din pacate, mai multe explicatii nu am. Desi mi-as dori. O sa ma informez, sa mai intreb pe unu si pe altul. Poate intr-un final voi gasi una care sa ma satisfaca.

11. Iar ultima chestie pe care as dori s-o aflu: oare chiar asta e cel mai vizionat videoclip de manele de pe youtubew? Sau or mai fi si altel, cu 3 milioane…sau chiar 4?!

Astept informatii de la cittori prin toate mijloacele posibile. Si nu, nu voi accepta comentariile injurioase, rasiste si chestii de genul. Daca nu gustati acest gen muzical, ok, inteleg, treceti peste acest articol. Dar incercati sa respectati gusturile oamenilor. E un blog ca oricare altul, pun ce vreau pe „dansul”, e LIBERTATEA MEA, cum libertatea voastra ca cititori este sa intrati sau nu acilea. Simplu.

Salutari MANELISTE(da, UIMITOR, chiar ascult MANELE) tuturor!

Posted on 18 Februarie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. am auzit melodia asta in ultima vreme peste tot…ca ma mir ca nu e chiar romaneasca :)) glumesc.
    in fine, stiam ca e in portugheza…omul e brazilian…nu spaniol 😉
    acum, ascultand toate variantele…am ajuns si la cea engleza pe care Telo a facut-o intre timp. suna destul de bine…parca e mai putin „penala” in engleza…parerea mea…mie imi place si-n engleza…
    iata versiunea in engleza…o fi si pe youtube…da’ n-am mai cautat…din lipsa de timp 🙂
    http://www.libertatea.ro/detalii/articol/Ai-se-eu-te-peg-engleza-374542.html
    despre versiunea romanilor…daca originalul e doar un cantec absolut fermecator (nu mai zic de Michel Telo, care cu aparenta lui de adolescent, la 31 de ani, pur si simplu te cucereste), ai nostri au reusit s-o transforme intr-o manea…mi se pare cam jenanta…cu jelania specifica manelelor…si baraiturile alea de smecheri de mahala…
    sa stii ca nu am nimic cu manelele…daca le mobileaza o voce buna…la cate un chef…ascult si eu, ca toata lumea…
    P.S.- Telo nu e fitecine…e muzician cu state vechi…acum a dat lovitura…:)

  2. am auzit melodia asta in ultima vreme peste tot…ca ma mir ca nu e chiar romaneasca :)) glumesc.
    in fine, stiam ca e in portugheza…omul e brazilian…nu spaniol 😉
    acum, ascultand toate variantele…am ajuns si la cea engleza pe care Telo a facut-o intre timp. suna destul de bine…parca e mai putin „penala” in engleza…parerea mea…mie imi place si-n engleza…
    iata versiunea in engleza…o fi si pe youtube…da’ n-am mai cautat…din lipsa de timp 🙂
    http://www.libertatea.ro/detalii/articol/Ai-se-eu-te-peg-engleza-374542.html
    despre versiunea romanilor…daca originalul e doar un cantec absolut fermecator (nu mai zic de Michel Telo, care cu aparenta lui de adolescent la 31 de ani, pur si simplu te cucereste), ai nostri au reusit s-o transforme intr-o manea…mi se pare cam jenanta…cu jelania specifica manelelor…si baraiturile alea de smecheri de mahala…
    sa stii ca nu am nimic cu manelele…daca le mobileaza o voce buna, sau macar au o linie melodica speciala…la cate un chef…ascult si eu, ca toata lumea…
    P.S.- Telo nu e fitecine…e muzician cu state vechi…acum a dat lovitura…:)

Lasă un răspuns

