GUEST-POST – Si din nou „Romanii au talent”!

OFF-TOPIC: Acesta este primul articol GUEST-POST de pe blogul meu. Si vor urma si altele. In fiecare marti veti gasi GUEST-POST Si da, imi cer scuze, nu stiu de ce initial avusesem impresia ca azi e miercuri. Deci e ok, am inceput martea, martea va fi. Legat de autoarea acestui articol acum: Aura Rusu este bloggerita din septembrie 2011  si o gasiti la adresa  http://aurarusu.wordpress.com/ .  De blogul ei am mai scris AICI !

NOW ENJOY THE ARTICLE:

Nu puteam sa trec asa usor si mereu sa scriu despre orice altceva, fara sa comentez cate ceva despre una dintre emisiunile mele TV preferate. E drept ca nu a fost decat o singura emisiune pana acum din noul sezon „Romanii au talent”, dar pentru mine a fost suficient pentru a ma binedispune pe deplin.

Fratilor, genul asta de emisiune cred ca face foarte bine oricui si mai ales la orice ora, sau atunci cand esti prost dispus. Da, sunt de acord ca vin fel de fel de fete, fel de fel de oameni, si fel de fel de caractere, care de cele mai multe ori lasa de dorit fara doar si poate. Culmea e ca tocmai genul asta de oameni face ca show-ul sa devina din ce in ce mai interesant si mai placut. Ok, poate ca acum o sa ziceti ca rad de bietii oameni, sau mai stiu eu ce, dar credeti-ma ca nu e deloc asa. Simplul fapt ca un om oarecare te poate face sa te simti bine prin ceea ce incearca sa dovedeasca si sa arate, desi nu-i reuseste deloc, nu inseamna acum ca el este bataia de joc a publicului spectator sau al celui telespectator, nu? Trebuie sa recunosc ca unii dintre acestia sunt absolut simpatici si poate chiar mai placuti decat cei care-si arata adevaratul talent in totalitate. Cu siguranta ca va amintiti de urmatorul personaj, asa e?

Cel mai mult mi-a placut la omul asta ca l-a pus asa un pic la punct la Mihaita Petre, ce ziceti?:)) Mie chiar mi-a placut! Si el pana la urma a si recunoscut ca de fapt de asta a si venit la preselectii, tocmai pentru a-l infrunta pe „marele” Mihaita:); si zic eu ca a si reusit:) Din punctul meu de vedere, cred ca trebuie sa ai un mare talent si mai ales un mare curaj sa vii acolo si sa te manifesti intr-un fel ca acesta:). Eu una ii apreciez pe acesti oameni foarte tare.

In alta ordine de idei…nu trebuie bineinteles sa-i lasam de o parte pe oamenii cu adevarat talentati si care chiar au o sansa in acest concurs. Sunt oameni simpli, oameni care lupta pentru talentul lor si care merg pana-n „panzele albe”, oameni care asteapta si zeci de ani pana li se ofera sansa de a-si putea expune talentul si tot ceea ce pot ei sa faca cu propriile forte. Persoanele astea sunt absolut minunate si mai ales sunt extraordinar de multe si prea greu sau prea rar descoperite, din pacate. Sunt total convinsa ca in Romania exista o multime de oameni talentati, dar din pacate nu toti au posibilitati si sanse pentru a merge mai departe si pentru a deveni cunoscuti. Tocmai de aceea, aceasta emisiune extraordinara vine in ajutorul multor romani talentati si incearca sa-i promoveze pe acestia atat cat se poate. Trebuie sa vi-l arat si pe cel care mie mi-a placut cel mai mult din prima emisiune a acestui nou sezon.

Recunosc ca am ras pana ce mi-au dat lacrimile si ca m-a binedispus extraordinar.

De apreciat mai sunt si cei care cred in talentul lor, desi sunt saraci, amarati, si asa mai departe; nu cunosc poate muzica indeajuns si nu au luat niciodata lectii la vreo scoala anume, dar totusi fac cu drag ceea ce fac si spera mereu la o noua sansa mai buna pentru ei. Este si cazul acestui baietel minunat, care pe mine una m-a emotionat pana la lacrimi

In orice caz, pot spune cu mana pe inima ca intotdeauna am apreciat ceea ce a facut PRO-ul pentru multe dintre persoanele talentate, si ca desi nu toti au avut sansa de a castiga anumite concursuri, au avut oricum de castigat pe mai departe si au fost promovati exact asa cum trebuie. Nu pot decat sa sper ca si urmatoarele emisiuni din noul sezon vor fi la fel de bune si de simpatice si ca Bartos si Smiley vor ramane la fel de „nebuni”! Ii ador pe oamenii astia doi, sunt absolut geniali! Dar recunosc ca Bartos e ceva mai tare decat Smiley:D! Asa ca…va doresc tuturor vizionare placuta in continuare la acest super-mega-show si sa nu incetati sa radeti si sa va amuzati nici o secunda:)!

NUMAI BINE TUTUROR!

Si…SALUTARI TUTUROR TOCMAI DE AICI, DE PE BLOGUL LUI EMIL! 😉

About Aura Rusu

30 de ani, casatorita, pasionata de muzica si blogging... Alte lucruri despre mine le puteti descoperi citind DE PRIN VIATA ADUNATE. :)

Posted on 21 Februarie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Eu cred că totuşi ar trebui să mai trieze din „anti-talente” .. Unele chiar sunt dezastre .. Dar, nah, trebuie să umple şi spaţiul emisiunii cu ceva până la urmă!

  1. Pingback: GUEST-POST – Si din nou “Romanii au talent”! « De prin viata adunate…

  2. Pingback: Cum se alege CEL MAI TALENTAT ROMAN? « CEL MAI MINUNAT BLOG!

  3. Pingback: Guest – post – Romanii au talent … la cearta! « Momentul meu

  4. Pingback: Guest – post – Romanii au talent … la cearta! « CEL MAI MINUNAT BLOG!

Lasă un răspuns

