„Scene de viata”

(poezii primite pe e-mail de la colegul meu Andrew )

Recompensa
Pierdut în tren, acum o săptămână
Pe soacră-mea, de talie imensă,
Cu ceas de aur Schaffhausen la mână.
Acel ce-aduce ceasul… recompensă.

Însurătoarea la 80 de ani cu o tânără de 20
– Domnu’ doctor, mă însor,
Nu mai pot de foc şi dor.
– Eu vă spun ceva vital:
Sexul poate fi mortal.
Moşul zise cu candoare:
– Bine, dacă moare, moare!…

Octogenarul catre iubita lui
Simţeam că am ceva pierdut
În sărutările şuvoi:
Mai dă-mi, iubito, un sărut,
Să-mi iau… proteza înapoi

La nunta unui pensionar
Nunta lui s-a-nregistrat
Printre nunţile celebre,
C-avut şi-un invitat
De la „Pompele funebre!

In atentia mirelui!
Devine o comoară-n casă
Mireasa ta, când te însori,
Dar orice piatră preţioasă
Atrage şi… răufăcători.

Rochia de mireasa
E o probă de iubire
Şi-o păstrez ca amintire,
Că-mi va fi folositoare
Şi la nunta următoare.

Sotul gelos
Stăpânind bucătăria
Numai soaţa şi robotul,
Îl incită gelozia:
– Dac-o pupă, idiotul?

Secretul casniciei ideale
Cea mai bună căsnicie
Tre’ să fie balansată:
El, s-asculte de soţie,
Ea, să fie ascultată!

Explicatia data sotului
Să vezi dragă ce ruşine,
Intru-n apă la scăldat
Şi-am simţit ceva în mine
Cum se mişcă… regulat!

Soţia fotbalistului
Nevasta lui, prevăzătoare,
Nu duce-o viaţă plicticoasă.
Când joacă el în deplasare,
Ea are „meciuri” grele-acasă!

Tânăra căsătorită
Bărbatul meu e-un om model,
Sunt trup şi suflet pentru el,
De toţi ceilalţi de azi mă rup,
Iar pentru ei voi fi doar trup!

Scrisoarea soţiei
Singurătatea mă apasă
Şi dragostea mă copleşeşte,
Căci fără tine-i vid în casă!”
(Da-n vid, ce bine se pluteşte… )

Motiv de divorţ
Douăzeci de ani am stat
Cu soţia împreună,
De curând am divorţat…
Vreau să mor de moarte bună.

Intre soti
– Blana cum îmi vine?
Zise ea cochetă.
El răspunse: – Bine,
Vulpea e completă!

Intrevedere
– Mamă, te anunţ că eu
M-am căsătorit şi… gata!
– Cum o cheamă, dragul meu?
– Alexandru, ca pe tata!

Fidelitate conjugală
Pe soţ îl „poartă” în poşetă
Să nu-l confunde, spune drept,
De-o fi vreodată neatentă
Cu cel pe care-l poartă-n piept!

Lamentarea femeilor din blocurile cu risc seismic
Soarta e cu noi haină,
Fug de sex, acum, bărbaţii,
Că e blocul cu bulină…
Nu rezistă la vibraţii!

Criza familiala
După o lungă analiză,
Bărbatul, calculat în toate,
Nevestei introduse viză,
C-avea ieşiri necontrolate.

Posted on 22 Februarie 2012, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

