Balada EMO !

(folclor urban , primita pe mail)

Sunt un EMO depravat
Am o freza de rahat
Seman cu-n extraterestru
Si la plans eu sunt maestru.

Eu vreau sa ma sinucid
Ca la minte nu-s lucid
Lumea spune ca sunt varza
Da mereu am vrut sa fiu barza.

In oras eu ies machiat
Sa arat ca un stricat
In roz ma imbrac mereu
Sunt o fata, sa mor eu.

Acum vreau sa va cant ceva
Si va spun e prea belea
„i love to cry
i wanna die
my veins i’m gonna cut
i swear , and i am a slut”.

Hai pa eu tre sa plec
Am intalnire cu iubita pe net
Defapt e un iubitel
Si eu ube mult la el.

(DUPA CATEVA MINUTE)

Vai pe net n-a mai intrat
Mi se pare c-a plecat
Nesimtitu ma-nselat
Vreau sa mor, sunt un rahat!

Posted on 23 Februarie 2012, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Urasc … de fapt nu urasc pentru ca nu este cuvantul potrivit.
    Dispretuiesc asemenea oameni … si cei care se cred emo dar si cei care fac poezii pe seama lor. Mai rau ca pe ei dispretuiesc manelele.

  2. @Ramona: inseamna ca pe mine nu ma urasti…eu doar dau mai departe poeziile facut de altii despre ei :))
    @Ochiu ratiunii: e o chestie de gusturi.

Lasă un răspuns

