Prima experienta stomatologica

Salutare,

Din pacate, nu v-am povestit experienta mea stomatologica. PRima, dar nu ultima. Da, intr-un final tot am fost si io pe la stomatologie . Da, are legatura cu leapsa anterioara. Ea chiar mi-a dat de inteles ca PRIMA experienta in ceva trebuie povestita.
Deci sa va zic… Am un tovaras student la medicina dentara. Care m-a tot batut la cap sa-i fac o vizita. Si care m-a convins facandu-mi un detartraj moca! Care, contrar asteptarilor, n-a durut! SI nici n-a curs sange (decat un pic, dar decat pe loc, nu am avut „sechele” dupa).
Iar in acea prima zi, mi s-a mai facut si un control (De fapt ala a fost inainte de detartraj). In urma caruia am fost trimis la radiografie. Deci da, am iesit intreg. Puteam sa vorbesc, chiar sa si mananc dupa!
Nu acelasi lucru se poate spune despre nasul meu, care a trebuit sa suporte diverse mirosuri. Care apoi nu mi se mai pareau atat de naspa. Dar atunci prima oara credeam ca vomit. Nu, nu din cauza a ce mi se baga prin gura, ci din cauza nasului. Ce n-as fi dat atunci pe o raceala, care sa-mi tina nasul infundat… Da n-a fost sa fie (deh, era vara, erau cam 40 de grade afara)…
Celelalte experiente stomatologice nu se compara cu prima. Da, mi-am propus sa scriu despre PRIMA DATA CAND, ca-n leapsa. Ok, probabil voi detalia si cele 5 experiente din leapsa (de fapt una e detaliata deja, cea la BCU). Dar mai sunt si altele, poate la fel de interesante.

Pana la urmatorul articol, salutari BLOGOSFERICE tuturor!

Posted on 23 Februarie 2012, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Foarte tare experienta ta dar sunt cam mirat pentru ca nu ai avut nici o carie nimic? In legatura cu mirosul am avut si eu de-a face cu stomatologia iar cand ajungeam acasa mirosul specific era foarte puternic ( se simtea de la lift).

  2. Am avut, dar am amanat ani de zile sa merg sa le rezolv. Acum am niste frumoase lucrari, una sus, una jos. Asta e🙂

  3. O experienta foarte placuta pe langa a mea care nu mai puteam de durere. Acum sunt mare si cu mai multe lucrari😉

  1. Pingback: Reticenta de a merge la doctor. Obisnuinta de a merge la doctor. |

Lasă un răspuns

