Revenirea mea in blogosfera (2) – Detalii tehnice

 Salutare din nou,

Cum promiteam, voi da detalii tehnice. Si apoi, in articolul urmator, cateva posibile explicatii.

Incepem cu partea tehnica. Asadar, blogul a mers foarte prost vineri. Vineri la 00 apucasem sa pun deja articolul de 10(cu recomandarile), dupa ce la 11 noaptea, ca sa fiu promt, pusesem articolul despre Ilie Stan. Blogul se incarca greu, dar am reusit sa postez. Dimineata nu mai mergea DELOC! Dar deloc! Si azi situatia e la fel. Pana la un punct…

Asadar, nema wordpress. Nici pagina principala, nici pagina blogului meu, nici alte bloguri. Nimic. Am incercat diverse artificii: am resetat router-ul, am incercat de pe laptopul mamei mele, am dat reboot. Nimic.

Am luat apoi la rand browserele: aveam instalate pe pc 3 browsere, am incercat cu toate. Chrome-ul fusese testat, nu mergea. Am continuat cu mozilla, opera si batranul IE. NImic. Am zis ca o fi de la ele, asa ca am bagat unul nou: safari. Nimic.

Andrew m-a sfatuit sa incerc un site prin care ma conectam printr-un server proxy. Mergea, incarca blogul, dar puteam doar sa citesc. Nu mergea sa ma loghez. Dadea eroare daca dadeam lost password. Ieri renuntasem la idee.

Azi ma trezesc dimineata si imi vine o idee. Inainte sa verific mailul, sa verifici facebook-ul, am verificat wordpress-ul. Nimic. Insa zic sa mai incerc un alt artificiu.

Cine foloseste opera stie ca exista o optiune OPERA TURBO pentru conexiunile mai slabe. Am zis: o fi slaba conexiunea mea(desi aseara downlodam cu 4mb/s). Si am activat aia. Si SURPRIZA!!! MERGE WP-UL! Doar de pe opera ce-i drept, dar e de ajuns!

Apoi, cum am zis in articolul anterior, am pus 2 ajutoare. Am programat ceva articole(asta e al II-lea, e scris pe la 10, va aparea la 15…e programat si un guest-post marti), si azi voi mai scrie. Mi-am recapatat jucaria si trebuie sa ma bucur de ea, nu?

Si acum concluziile, in numar de 3 :

1.As putea zice dupa asta: IUBESC OPERA! Nu aia unde se canta, ci aia cu care intru pe blog! 😀

2. Nu doar MANEAUA are SISTEM TURBO, ci si OPERA!

3. Blogul meu vrea sa functioneze DOAR PE SISTEM TURBO! Nu-l condamn….that’s my blog 😀

Si bonus, daca tot e vorba de OPERA PE SISTEM TURBO…uitati MANEAUA FILMATA IN CLADIREA OPEREI !! Da, opera a fost pe sistem turbo 😀 pam-pam!

Salutari BLOGOSFERICE si PE SISTEM tuturor!

Posted on 26 Februarie 2012, in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

