Revenirea mea in blogosfera (3) – cauze !

UPDATE2: Mi se sopteste ca pe langa explicatia divina mai poate fi si una mai „ne-ortodoxa”. Daca cineva m-a blestemat(magie neagra de exemplu) si efectul a fost asta? Habar n-am…nu cunosc detalii, si nu inteleg cum un blestem ar putea face ca fix un site sa nu mearga. Dar n-as exclude chiar definitiv o astfel de explicatie!

UPDATE: Acum am inca 1 autor, pe langa ceilalti 2, pe acest blog. Deci orice atac devine inutil.

Salutare din nou,

Pe vremuri aceste 3 articole le-as fi scris intr-unul singur. Dar de la o vreme am zis ca articolele scurte si dese sunt cheia marilor succese.Nu foarte scurte, ca nu sunt pe twitter, dar oricum, sa nu fie kilometrice.
Acum voi spune 5 posibile cauze pentru care nu mi-a mers mie wordpress-ul cateva zile. Ma rog, nici acum nu-mi merge fara „gaselnita” asta cu OPERA TURBO! Asadar:

1. Poate am crescut prea mult in zelist si au zis sa aplice metode „neortodoxe”. Chestia cu OPERA TURBO e doar o scapare. Probabil va urma o taiere definitiva a netului cateva zile, o hack-urie a blogului meu…habar n-am. Dar probabil nu foarte curand, ca ar bate la ochi.

2. Din cauza rubricii guest-post! Nu din cauza ei ca atare, ci din cauza persoanelor pe care le-am invitat sa scrie. Pe scurt:
– o fosta colega, acum studiaza in Ungaria, la Universitatea lui Soros chiar; probabil serviciile secrete maghiare nu sunt foarte incantate…posibil si Mossad-ul sa fie in aceeasi situatie(Soros e si evreu, nu doar ungur);
– o colega doctoranda, cu legaturi si relatii prin Basarabia…; nici KGB-ul nu e prea incantat de aceasta varianta;
– o amica din SPania … habar n-am ce servicii secrete or avea spaniolii, da posibil ca p-acolo sa actioneze si alde CIA, habar n-am…

3. Daca e vorba doar de ce se intampla prin tara, blogul meu este cam anti-portocaliu… Cine stie ce portocaliu m-a luat la ochi.

4. Ori poate mai vechii mei dusmani din frumoasa facultate de sociologie, clienti fideli ai acestui blog pe vremuri. Cine stie cu ce hacker or fi vorbit(anonimus nu e implicat, pentru ca sunt anti-acta, deci n-ar avea motive sa ma atace)…

5. Explicatie divina: tocmai aveam de gand sa scriu un articol anti-nunti (pe care-l voi scrie ori maine, ori marti, ca guest-post pe alt blog). Iar acel articol urma sa-l scriu fix de Dragobete. Si nu era doar anti-nunti, ci si anti-botezuri. Simplul fapt ca am pacatuit cu GANDUL cica e de ne-tolerat. Iar „al de sus” cica nu da cu parul…

Acum nu stiu care din explicatii e cea reala. Pot fi mai multe, in diverse proportii, pot fi chiar toate, sau poate nu e niciuna. O fi o explicatie tehnica simpla(din cauza zapezii netul meu merge mai greu…dar daca e asa, de ce DOAR wordpress-ul era pe „avarie”), sau n-o fi efectiv nicio explicatie.
Cert este ca NU E PRIMA OARA cand mi se intampla. Acum vro 2 ani nu mi-a mers cam 3 luni de zile site-ul facultatii de sociologie. Si la fel, netul mergea altfel perfect, doar acel site dadea erori…

Incurcate-s caile internetului….

Salutari BLOGOSFERICE tuturor!

Posted on 26 Februarie 2012, in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

