Lunea recomand blogguri (3)

Salutare din nou,

Dupa cum vedeti, am ajuns deja la a III-a editie. Editie in care voi continua sa-mi dau cu parerea (aiurea sau nu) despre alte 5 bloguri.
Asadar:

1. Incep cu blogul cinefil al Laurei Meleaca. Nu am inteles prea bine daca Meleasca e numele dinainte de casatorie sau e cel de domnisoara. Incurcate sunt caile nuntii oricum! Blogul este unul dragut, are o tema interesanta, are blogroll(unde dintr-o regretabila eroare se afla si al meu blog) si are si o poza a autoarei. Ok, e blog de nisa, e special pentru filme, dar stim si cine scrie. O chestie de bun simt zic eu. Ce e interesant este ca pe blog se posteaza rar, insa pe pagina de facebook se posteaza mai des. Si chestii interesante. Mai ales ca d-acolo am aflat de cateva filme ne-americane, asa ca pentru mine.
De recomandat nu recomand niciun articol inca (as putea recomanda in functie de calitatea filmului, daca mi-a placut MOTANUL INCALTAT, recomand articolul legat de asta, nu), va sfatuiesc insa sa intrati maine pe blog. NICI NU STITI CE PIERDETI 😀

2. Continui cu blogul Andreei Lupsa (sau ma rog, Mushotoku Maakera, asa cum se numeste ea pe blog). Acesta nu mai este un blog de nisa, ci este unul „multilateral dezvoltat”. Are o tema draguta(si interesanta), si indeplineste criteriile mele nebunesti: are blogroll(unde dintr-o la fel de regretabila eroare este si blogul meu) si are si poza. Iar poza o are la pagina „Despre eul meu liric” , pagina pe care o recomand din suflet. Ca si stil, e unul ok. Iar ca bonus, tipa e viitoare medic. Deci nu-mi permit s-o critic, ca nu se stie cand voi ajunge pe mana ei 🙂
De recomandat sunt mai multe articole, eu ma voi margini doar la 2: articolul despre eutanasie , care este in categoria BLOGSTORMING (si unde am si io un comentariu mai baban) si articolul despre uitatul la televizor. Nu va zic exact ce si cum, ramane sa-l cititi la ea pe blog. Si o la fel de calduroasa recomandare, ca si la blogul Laurei: intrati acolo MAINE pentru ca NICI NU STITI CE PIERDETI!

3. Eu trec mai departe si ajung la blogul lui Batonel .Habar n-am de ce la ce vine acest nume al blogului, dar imi place ca e .eu . Da, vrea sa arate ca e al lui si nu al altuia. Mi se pare firesc. LEgat de aspect, tema nu ma incanta. E prea alba. Da, as prefera ceva mai colorat. Nu neaparat culori stridente, dar sa fie culori. Da, albul e non-coloare. Si album poate fi pus in valoare in contrast cu alte culori, nu de sine statator. Da, pe o pictura poti pune alb, si iese in evidenta.
In rest doar bile albe: stim cine scrie pe blog, stim si cum arata, avem si blogroll. Adica un minim necesar care sa ma faca sa revin. Si care ma va face sa vad cu alti ochi continutul…Care continut CHIAR MERITA!…
Iar articolul despre ZILELE DE NASTERE mi se pare absolut genial. Cadouri, zile de nastere, sarbatoriri… absolut genial. Raman cu regretul ca inca n-am aflat de la ce vine batonel. Poate voi afla candva 🙂

4. Trecema la blogul lui Kathy , sau pe numele ei complet Ecaterina Moldoveanu. Este tanara ca varsta(19 ani), dar daca citesti ce scrie pare matura. In orice caz mai matura ca mine (nu e chiar greu totusi).
Altfel, blogul e pe placul meu ca si design: are blogroll (la dracu’, si ea are blogul meu in lista… trist), are poza, singurul defect fiind sangele ce se vede. E cam mult zic eu. Ok, inteleg ca numele blogului contine cuvantul Vampir, deci e vorba de consecventa. Dar parca as fi preferat imagini mai prietenoase.
Continutul altfel e ok, imi face placere sa citesc acest blog. Paradoxal, eu sunt un cititor de blogguri, dar mai putin un comentator. De ce? Nu vreau sa ma fac de ras cu comentarii de genul F TARE etc, iar butonul de LIKE pe blogguri e ca si inexistent pentru mine. Dar da, frecventez SI blogul acesta.
Ca si recomandare, un articol interesant despre muzica actuala . NU sunt neaparat de acord cu el, da imi place cum e formulat. In fond, despre muzica nu emitem judecati de valoare, ci pareri. Iar dreptul de a ne da cu parere il avem cu totii.

5. Inchei cu blogul Sednei (Andreea pe numele sau real). Si numai cuvinte de laud am: o tema foarte misto si foarte vesela (rozul e placut, se potriveste cu continutul si are si poze funny), are blogroll (la dracu’ , si la ea a ajuns blogul meu … ; oare or fi innebunit cu totii?), are si poza , deci am motive sa reintru pe al ei blog.
Si inca o bila alba: este fana a lepselor blogosferice. Si chiar am preluat una de la ea (pe cea cu desenatul nu, ca n-am talent la asa ceva). Si aici revin cu placere. Astept cu interes urmatoarea leapsa, cu conditia sa nu necesite desene sau poze(eu am blogul pentru a scrie, nu pentru a desena).
A, trebuia sa fie si o bila neagra: a refuzat ideea de guest-post-ing. Deci pe ea n-o s-o vedeti scriind pe bloguletul meu. Poate totusi se va razgandi candva 🙂

Eu nu ma razgandesc si maine voi avea niste guest-post-uri. La ora cand scriu acest articol, este deja programat unul, pentru ora 00. Astept pe urmatoarele, sper in CEL PUTIN 2 , precum saptamana trecuta. Iar despre „jucatul in deplasare”, vor fi si acolo surprize! Fiti pe faza!

Salutari blogosferice tuturor!

Posted on 27 Februarie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Salut,
    Multumesc pentru recomandare.
    Numele blogului vine de la porecla pe care o am in viata de zi cu zi. Toata nebunia a inceput de la varsta de 2 anisori cand m-am mutat intr-un nou cartier. Prietenii mei care pe atunci nu ii stiam m-au intrebat cum ma cheama eu am zis Anton Alexandru dar din pacate ei au inteles Baton Alexandru.
    In vara anului 2009 o fata ma alinta Batonel si de atunci asa mi-a ramas porecla Batonel pentru fete ca sa ma alinte si baieti imi zic Baton.
    Multumesc ca mi-ai ridicat mingea la fileu si o sa le spun si cititorilor mei de unde vine numele blogului, pentru ca sigur ii intereseaza.

  2. Multumesc pentru prezentare Emil.

  3. Multumesc mult pt recomandare si review >:D< Si nu, nu o sa ma razgandesc in privinta guest- posturilor:))

  4. Mulțumiri ”multilateral dezvoltate”! Ți-e frică de bisturiu, ah?:)) De altfel, celelalte bloguri îmi sunt și mie cunoscute și le apreciez pentru conținut.
    Sunt nerăbdătoare să-ți citesc următoarele tale articole! Ai un stil aparte :p

Lasă un răspuns

