Organizare romaneasca … public romanesc …

Salutare din nou,

Nu stiu de ce, dar iarasi am fost la meci. Nu stiu, o fi ca un drog: e prea aproape de mine stadionul pentru a nu merge pe el. Sau cum ar zice unii, pe DANSUL.

Si, mea culpa, calculez gresit timpul si plec de acasa prea tarziu. Dar deh, stiam ca a fost vanzare proasta la bilete. Stiam ca n-o sa fie fani. Sau ma rog, mai putini ca la Steaua-Rapid.

Si am zis sa fiu totusi inarmat…Si mi-am luat de acasa … VUVUZELA. Da, asta vara imi cumparasem o astfel de ustensila. Altfel utila la casa omului. Ce e aia casa fara vuvuzela?

Si merg cu ea la stadion. Acolo un nene, paznic de meserie, imi zice ca nu e voie. Citez: NU E VOIE CU GOARNA. Ma rog, el cum vorbea se intelegea gUarna. Cica nu si nu. Si acasa nu mai puteam sa ma intorc.Asa ca la sugestia unui amic, am ascuns vuvuzela sub o masina. Am ginit o masina mai ruginita asa(abandonata, deci aia urma sa nu se miste d-acolo), a pus-o acelasi amic (Florentin) cumva sub masina, dar un pic infipta in zapada(sa nu alunece de la vant) si acolo am lasat-o. Si ma intorc la poarta.Paznicul mirat…trec de el, si el catre altul: VERIFICA-L P-ASTA, CA POATE A ASCUNS GOARNA. Nu l-am bagat in seama(erau prea multi, nici macar sa-l injur nu puteam), desi merita cu prisosinta asta. Nu zic ca vuvuzela aia e destul de mare. Mai mare decat picioarele mele, deci unde draq as fi putut-o ascunde.

Si asta-mi dadea de gandit: se spune ca jandarmii is mai … lipsiti de inteligenta. As contrazice aceasta teorie. Acel angajat al BGS dovedeste ca trebuie sa existe undeva in aceasta tara si niste oameni de care sa poata rade jandarmii.

Si ajung la poarta de acces(asta era poarta de acces in complex, nu in stadion efectiv). Poarta G. Unde se statea la coada. Logic, erau teroristi afiliati lu nenea Ben Ladden(ce daca a murit? fidelii sai au ramas!) care incercau sa intre pe stadion. Si logic, din cauza asta am pierdut primul sfert de ora. Adica golul. Teoretic ar trebui sa merg la casa fotbalului si sa cer jumate din bani inapoi. Din 2 goluri am vazut unul. Pacat ca traim in Romania.

Revin. La poarta, uimitor, era si o femeie. Cica ea verifica fanele. Ca asa scrie la lege, femeile trebuie verificate de femei. Si barbatii de barbati(verificat=pipait, ce credeti ca avem aparatura speciala?). Si culmea: paznica era o blonda care arata chiar bine. MUlti fani isi doreau sa fie pipaiti de dansa(na, ca o si respect). Dar stau si ma gandesc: oricum se zice ca paznici is fara inteligenta. Se zice de asemenea ca nici blondele n-ar avea prea multe. Deci o combinatie intre cele 2 specimene…adica ce am vazut eu la stadion, oare cati neuroni (in minus) o avea?

Trec eu in sfarsit de control (daca aveam cutit in pantof nu-l gasea nimeni, ca n-aveau detector de metale ; bonus: un tip n-a fost lasat sa intre cu un breloc…periculoase brelocurile astea…), urc scarile (am luat cel mai ieftin bilet, de 10 lei, deci era sus de tot la peluza) si ajung in sfarsit pe scaun. Vad in jur plin de „guarne” (vuvuzele mai mici, de fapt trompete mici, aveau snur, si aveau coca cola pe ele). Ma intrebam: de unde le luara astia? Ziceam ca le-or vinde cumva, undeva. La pauza aflu ca de fapt erau moca. Si ca pe fiecare scaun se gaseau. Logic, eu intrand in min 15 nu am mai gasit trompeta pe scaun. In mod firesc, cetatenii nostri, strangatori, au considerat de cuviinta sa-si insuseasca si pe cele de pe scaunele vecine. Deh, o trompeta in plus nu strica niciodata. Si da, erau oameni la gat chiar cu 3 trompete(aveau un snur alb, de le puteai atarna la gat).Si aveau un sunet absolut asurzitor. Florentin chiar zicea ca probabil le-au dat d-astea ca sa nu se auda scandari…Adica macar mai acopera cat de cat. Nu stiu, asa am gandit.

La pauza merg sa cumpar ceva. Coada bineinteles. Si erau chestii cu pret unic: 5 lei. Bere(fara alcool), cola, fanta, sprite, hot-dog, totul la 5lei. Parca e magazin d-ala: totul la 10 lei. Sau la 13. Depinde de magazin.

Si dupa ce am inghetat de frig si a II-a repriza, m-am dus spre casa. Intai a fost operatiunea HAI SA RECUPERAM VUVUZELA(cea de sub masina), apoi acasa. Frumoasa viata de suporter.

Salutari microbiste tuturor!

ps: De meci aproape nimic. Doar ca m-a scos la pariuri(si pe florentin la fel). Luasem peste 2.5 goluri. Adica trebuia sa se mai dea unul. Trist…Da, era bine sa dea ROmania…da nu m-as fi suparat atat de mult daca am fi luat…Trista viata de parior. Lasa, data viitoare pun pe Romania, tot voi pierde, da macar sa nu-mi para rau cand da gol :))

Posted on 1 Martie 2012, in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasă un răspuns

